Короткотермінові курси підвищення кваліфікації

I. Короткотермінові курси підвищення кваліфікації

 Навчальний курс орієнтований від 30 академічних годин.

Терміни навчання: 

Форма навчання:

Тип документу, що видається після навчання:

Документи, які необхідно подати для навчання:

 

Курси проводяться протягом навчального року.

 Індивідуальні, групові та корпоративні тренінги та курси проводяться за рахунок коштів замовника (фізичної / юридичної особи).

Контакти
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: 0632651249
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Черненко Наталія Миколаївна

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МАТЕМАТИКА)

 

Категорія слухачів: вчителі математики загальноосвітніх навчальних закладів, викладачі математики вищих навчальних закладів

 

Тема тренінгу: "Екстремальні задачі" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Ознайомлення з методами відшукання оптимальних розв'язків практичних задач, розв'язання яких зводиться до відшукання найбільшого або найменшого значення функції.

По закінченню тренінгу слухачі отримують:

 

Тема тренінгу: "Математичне моделювання" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Ознайомлення з особливостями й методами побудови математичних моделей  і класами математичних моделей.

По закінченню тренінгу слухачі отримують:

 

Тема тренінгу: "Математичний аналіз" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Ознайомлення з основними типами задач математичного аналізу й методами їхнього розв'язування.

По закінченню тренінгу слухачі отримують:

 

Тема тренінгу: "Диференціальні рівняння" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Ознайомлення з основними типами звичайних диференціальних рівнянь i методами їхнього інтегрування, введення в загальну теорію інтегрування звичайних диференціальних рівнянь.

По закінченню тренінгу слухачі отримують:

 

Категорія слухачів: вчителі математики загальноосвітніх навчальних закладів, викладачі математики підготовчих курсів та підготовчих відділень середніх і вищих навчальних закладів

 

Тема тренінгу: "Елементи теорії множин у курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Усвідомлення місця і ролі елементів теорії множин,  характеру відповідних практичних завдань у сучасному курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів.

За підсумками тренінгу учасники:

 

Тема тренінгу: "Корінь n-го степеня,nєN , у курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета : Усвідомлення методичних особливостей висвітлення теми «Корінь n-го степеня,nєN » у сучасній програмі з математики для середньої школи і у сучасних шкільних підручниках з математики. Відпрацювання вмінь та навичок розв’язання практичних завдань з даної теми.

За підсумками тренінгу учасники:

 

 

 

Тема тренінгу: "Тотожні перетворення математичних виразів у курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Знайомство з поняттями абсолютних і відносних тотожних перетворень математичних виразів, відпрацювання вмінь та навичок проведення подібних перетворень.

За підсумками тренінгу учасники:

 

Тема тренінгу: "Заміна змінної при розв’язанні алгебраїчних рівнянь і нерівностей у курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Вдосконалення загальнотеоретичних уявлень про можливості і доцільність використання заміни змінної при розв’язанні рівнянь і нерівностей з однією змінною.

За підсумками тренінгу учасники:

 

Тема тренінгу: "Геометричні перетворення графіків функцій у курсі математики середніх загальноосвітніх навчальних закладів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Вдосконалення методики теоретичного обґрунтування правил побудови за графіком функції графіків функцій, множини точок ,. Вдосконалення практичних вмінь та навичок подібних побудов.

За підсумками тренінгу учасники:

 

 

 

Тема тренінгу: "Подібність геометричних фігур у сучасному курсі планіметрії середніх загальноосвітніх навчальних закладів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Усвідомлення методичних особливостей формування поняття про подібність геометричних фігур у сучасному курсі планіметрії середніх загальноосвітніх навчальних закладів.

За підсумками тренінгу учасники:

 

Тема тренінгу: "Перші наслідки з аксіом стереометрії у курсі геометрії середніх загальноосвітніх навчальних закладів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета:  Поглиблення уявлення про аксіоматичну теорію та її конкретний приклад – стереометрію. Вдосконалення вмінь формулювання та обґрунтовування на підставі тієї чи іншої системи аксіом стереометрії перших теорем курсу стереометрії.

За підсумками тренінгу учасники:

 

Тема тренінгу: "Загальна порівняльна характеристика сучасних підручників "Геометрія -7" для середньої школи" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Усвідомлення математичних і методичних недоліків і переваг сучасних підручників «Геометрія-7» для середньої школи.

За підсумками тренінгу учасники:

 

Категорія слухачів: викладачі математики вузів І-ІІ рівнів акредитації

 

Тема тренінгу: "Елементи диференціальної геометрії у сучасному курсі вищої математики для студентів вузів І-ІІ рівнів акредитації" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Вдосконалення математичних і методичних вмінь та навичок висвітлення передбачених програмою питань диференціальної геометрії у сучасному курсі вищої математики для студентів вузів І-ІІ рівнів акредитації.

За підсумками тренінгу учасники:

 

Категорія слухачів: викладачі математики вузів І-ІІ рівнів акредитації, викладачі математики вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації

 

Тема тренінгу: "Метод координат як основний метод аналітичної геометрії (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Поглиблення усвідомлення суті методу координат, знайомство з різними системами координат на площині та у просторі.

За підсумками тренінгу учасники:

 

Категорія слухачів: викладачі математики вузів ІІІ-ІV рівнів акредитації

 

Тема тренінгу: "Поняття метричного простору. Використання цього поняття у різних розділах сучасної математики" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Знайомство з різними варіантами введення поняття про метричний простір, різними прикладами метричних просторів, відпрацювання методики перевірки справедливості аксіом метрики для різних множин та відповідних відображень.

За підсумками тренінгу учасники:




























СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ІНФОРМАТИКА)

 

Категорія слухачів: вчителі інформатики, керівники гуртків

 

Тема тренінгу: "Робототехніка та апаратне програмування мікроконтролерів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Сформувати системи понять, знань, умінь і навиків в області сучасного програмування мікроконтролерів, що включає методи проектування схем, аналізу і створення програм, та пристроїв.

У результаті вивчення навчальної дисципліни повинні знати:

уміти:

 

Категорія слухачів: вчителі інформатики

 

Тема тренінгу: "Методика навчання інформатики" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета:Ознайомлення вчителів з сучасними методиками викладання основних розділів шкільного курсу у відповідності до діючої програми, з урахуванням основних тенденцій розвитку цієї галузі.

У результаті вивчення навчальної дисципліни повинні знати:

уміти:

 

Категорія слухачів: вчителі початкових класів, вчителі інформатики

 

Тема тренінгу: "Методика викладання пропедевтичного курсу інформатики" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування теоретичної бази знань студентів з основ проектування, конструювання, реалізації та розвитку методичної системи викладання пропедевтичного курсу з інформатики та практичних навичок використання сучасних програм навчального призначення, новітніх інформаційних технологій  в навчальному процесі, організації та проведення шкільних уроків з інформатики, позакласних заходів для учнів початкової школи.

У результаті вивчення навчальної дисципліни повинні знати:

уміти:

 

Категорія слухачів: вчителі інформатики, системні адміністратори закладів освіти, завідувачі кабінетів інформатики

 

Тема тренінгу: "Системне адміністрування операційної системи GNU Linux" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Сформувати системи понять, знань, умінь і навиків в області вивчення адміністрування ОС Linux в корпоративних мережах або в складі хмарних інфраструктур.

У результаті вивчення навчальної дисципліни вчитель повинен знати:

уміти:

володіти:



СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 053 ПСИХОЛОГІЯ

 

Категорія слухачів: педагогічні, науково-педагогічні працівники, спеціалісти психологічних служб

 

Тема тренінгу: "Теорія і практика "Пісочної терапії" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Надати слухачам систематизовані знання з організації та проведення психотерапевтичних сеансів з використанням методу пісочної терапії.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Психологічне забезпечення діяльності в звичайних та екстремальних умовах" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розкрити та поглибити знання, уміння та навички в галузі психологічних аспектів, як звичайних, так і екстремальних умов відповідно до  сучасних наукових уявлень. Придбання таких знань і навичок становить важливу умову для кваліфікованого рішення фахівцем-психологом широкого спектра завдань у різних напружених й екстремальних ситуаціях, надання психологічної допомоги потерпілим.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема семінару: "Сучасні методи клінічної психології" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Спрямована на підвищення знань про порушення психіки особистості, про вплив захворювань на структуру особистості, а також про можливість застосування цих знань у своїй практичній діяльності.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:




Тема тренінгу: "Сучасні методи організації розвитку пізнавальної діяльності" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Дисципліни полягає в підвищенні навчальної-професійної підготовки практичних психологів в області визначення основних труднощів дітей у пізнавальній сфері, застосування та розробки розвивальних вправ.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Сучасні ресурсні техніки арт-терапії та їх використання в освітніх закладах" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета:Дисципліни полягає в теоретико-практичному ознайомлені студентів з арт-терапевтичним підходом, історією становлення арт-терапевтичних напрямів, в опануванні методиками та техніками арт-терапії.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:
















СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 073 МЕНЕДЖМЕНТ (спеціалізація «УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ (за типом)»)

 

Категорія слухачів: педагогічні, інженерно-педагогічні, науково-педагогічні працівники і управлінські кадри у галузі освіти, працівники методичних відділів, спеціалісти психологічних служб

 

Тема семінару-практикуму: "Кадровий менеджмент" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розширення знань, умінь щодо виконання завдань та обов’язків відповідно займаній посаді, засвоєння вітчизняного та зарубіжного інноваційного досвіду.

По закінченню семінару-практикуму слухачі знатимуть:

умітимуть:








Категорія слухачів: педагогічні, інженерно-педагогічні, науково-педагогічні працівники і управлінські кадри у галузі освіти, працівники методичних відділів

 

Тема семінару-практикуму: "Стратегічне управління закладом освіти" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розширення знань та навичок стратегічного управління навчальним закладом в сучасних умовах з використанням новітні х технології.

По закінченню семінару-практикуму слухачі знатимуть:

умітимуть:


























СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ)

 

Категорія слухачів: педагогічні, науково-педагогічні працівники, працівники закладів, установ фізичної культури і спорту, лікувально-профілактичних закладів і установ

 

Тема тренінгу: "Біологічні основи сучасних фітнес-програм" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Донести до слухачів систему спеціальних знань про сучасні фітнес-програми, структуру та основні закономірності їх формування, специфіку професійної діяльності спеціалістів з різних видів фітнес-технологій та особливості впровадження у практику роботи педагога.

По закінченню семінару-практикуму слухачі знатимуть:

 

Тема тренінгу: "Підвищення статокінетичної стійкості спортсменів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування статокінетичної стійкості дітей. Тренування проти укачування. Розвиток уміння визначати та своєчасно підвищувати статокінетичну стійкість спортсменів.

По закінченню семінару-практикуму слухачі знатимуть:

 

Тема семінару-тренінгу: "Основи та методи функціонального контролю у фізичній культурі і спорті" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлення та практичних вмінь щодо функціонального контролю (оцінки) стану школярів і спортсменів при заняттях фізичною культурою і спортом.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

а) функціональних можливостей організму, а саме: фізичної працездатності та потужності аеробних систем за традиційними та особистими запатентованими методиками;

б) адаптаційних реакцій серцево-судинної системи та дихання;

в) стану механізмів регуляції (варіабельності) серцевого ритму;

г) загального функціонального стану мозку, за даними простої і складної реакції та надповільними біоелектричними процесами (омегапотенціалу) – особисті запатентовані розробки;

д) оцінки стану системи керування рухами та ін.;

 

Тема семінару-тренінгу: "Основи раціонального харчування" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками організації раціонального харчування людини в онтогенезі та за умов різних видів діяльності, формування здорового способу життя

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема семінару-тренінгу: "Методи відновлення здоров’я дітей і молоді  з використанням природно-лікувальних факторів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: формування уявлення та практичних вмінь щодо використання різноманітних природно-лікувальних факторів у період відновлення організму людини після різних патологічних станів.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема семінару-тренінгу: "Сучасні масажні технології та методики лікувальної фізичної культури" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: удосконалення знань в галузі сучасних масажних технологій та лікувальної фізичної культури.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

новітню інформацію про:

уміння:

методичні матеріали.

 

Тема семінару-тренінгу: "Адаптаційні можливості дітей і молоді" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: надати фахівцям з фізичної культури і спорту, педагогам теоретичні відомості про функціональні можливості і адаптаційні реакції дітей і молоді на розумові та фізичні навантаження.

По закінченню тренінгу слухачі отримують:

 

Тема семінару-тренінгу: "Актуальні проблеми забруднення харчових продуктів" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: формування уявлення та практичних вмінь щодо вибору продовольчої продукції в супермаркетах та на ринках з найменшою забрудненістю ксенобіотиками.

По закінченню семінару-тренінгу слухачі отримають:



СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 027 МУЗЕЄЗНАВСТВО, ПАМ’ЯТКОЗНАВСТВО

 

Категорія слухачів: керівні кадри та фахівці державних управлінь культури та культурної спадщини, державних управлінь охорони історико-культурних пам’яток, працівники екскурсійно-туристичних агенцій, архівів, музейних установ та історико-культурних заповідників, реставраційно-будівельних, експертних організацій та фірм, викладачі освітньо-виховних закладів, науково-дослідних установ, громадських організацій та товариств, фондів

 

Тема тренінгу: "Сучасні технології в музейній та пам’яткоохоронній справі" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлення про форми та різновиди застосування сучасних технологій в музейній та пам’яткоохоронній справі.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Музейна педагогіка" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлення про музейного педагога – фахівця, що здійснює педагогічну (освітню) діяльність в музеї.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Система охорони культурної спадщини" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета:Формування уявлення про сферу охорони культурної спадщини та основні види правових, організаційних, соціальних та економічних відносин.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:





СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 032 ІСТОРІЯ ТА АРХЕОЛОГІЯ

 

Категорія слухачів: вчителі історії й керівні кадри освітніх закладів базової й профільної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти, викладачі історії закладів початкового рівня вищої освіти, працівники науково-дослідних установ, громадських організацій та товариств

 

Тема тренінгу: "Регіональна історія Північно-Західного Причорномор’я в системі шкільної та загальної історичної освіти" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: формування уявлення про локальну історію Північно-Західного Причорномор’я з давніх часів до XX ст.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: набуття знань сутності й природи етнонаціональних процесів у сучасному світі й українському суспільстві; формування полікультурної компетентності, готовності до навчання учнів і студентів історії у багатокультурному середовищі.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Методологія історії у контексті сучасної історіографічної ситуації в Україні і світі" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: забезпечення фахівців належним рівнем компетентності з сучасної методології історичної науки; формування уявлення про основні тенденції розвитку історичної науки західноєвропейських країн та США на початку ХXI та сучасними дослідження вітчизняної історії в Україні.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 033 ФІЛОСОФІЯ

 

Категорія слухачів: педагогічні, науково-педагогічні працівники, філософи, викладачі суспільних дисциплін, працівники аналітичних центрів

 

Тема тренінгу: "Конструювання соціальної реальності" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлення про природу творчої особистості. Розвиток таланту особистості. Створення умов до формування соціокультурно-адаптованої особистості.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

























СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 054 СОЦІОЛОГІЯ

 

Категорія слухачів: педагогічні, науково-педагогічні працівники, соціологи, референти

 

Тема тренінгу: "Соціологія творчої особистості" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета:Формування уявлення про природу творчої особистості. Розвиток таланту особистості. Створення умов до формування соціокультурно-адаптованої особистості.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:


























СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 028 МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Категорія слухачів: педагогічні, науково-педагогічні працівники, службовці органів влади та управління, управління арт-бізнесом, працівники аналітичних центрів бізнес-структур, працівники методичних служб, спеціалісти соціально-психологічних служб

 

Тема тренінгу: "Менеджмент соціокультурної діяльності" (3 дні, 24 години).

Мета: Формування уявлення про природу творчої особистості. Розвиток таланту особистості. Створення умов до формування соціокультурно-адаптованої особистості.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

























СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 231 СОЦІАЛЬНА РОБОТА

 

Категорія слухачів: педагогічні, науково-педагогічні працівники, службовці органів влади та управління, працівники методичних служб, спеціалісти соціально-психологічних служб

 

Тема тренінгу: "Ведення випадку й оцінка потреб дитини та її сім’ї" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Підвищення професійної компетентності спеціалістів соціономічної сфери щодо впровадження інноваційних методик та технологій в соціальній роботі.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:
























СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 013 ПОЧАТКОВА ОСВІТА

 

Категорія слухачів: вчителі математики початкової школи

 

Тема семінару-практикуму: "Методика навчання математики в 1-му класі за навчальним комплектом С. Скворцової та О. Онопрієнко" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розвиток в учителів початкової школи методичної компетентності у формуванні в учнів умінь розв’язування сюжетних математичних задач.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:

 

Тема семінару-практикуму "Методична система алгебраїчної та геометричної пропедевтики в курсі математики початкової школи" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розвиток в учителів початкової школи методичної компетентності у формуванні в учнів алгебраїчної та геометричної компетентності.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:




Тема семінару-практикуму "Методична система формування в молодших школярів обчислювальної компетентності" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розвиток в учителів початкової школи методичної компетентності у формуванні в учнів умінь розв’язування сюжетних математичних задач.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:

 

Тема семінару-практикуму "Методика навчання математики в 2-му класі за навчальним комплектом С. Скворцової та О. Онопрієнко" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розвиток в учителів початкової школи методичної компетентності.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:

 

Тема семінару-практикуму "Методика навчання математики в 3-му класі за навчальним комплектом С. Скворцової та О. Онопрієнко" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розвиток в учителів початкової школи методичної компетентності.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:

 

Тема семінару-практикуму "Методика навчання математики в 4-му класі за навчальним комплектом С. Скворцової та О.  Онопрієнко" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розвиток в учителів початкової школи методичної компетентності.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:




Тема семінару-практикуму "Методична система навчання учнів початкової школи розв’язування сюжетних математичних задач" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розвиток в учителів початкової школи методичної компетентності у формуванні в учнів умінь розв’язування сюжетних математичних задач.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:

 

Категорія слухачів: вчителі математики загальноосвітнього навчального закладу

 

Тема семінару-практикуму: "Методичні особливості використання ділових ігор на уроках математики у 5-9 класах" (3 дні, 24 години аудиторні)

Мета: Розвиток в учителів математики методичної компетентності щодо підготовки та проведення ділових ігор на уроках математики.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:

 

Тема семінару-практикуму: "Методика роботи над задачами з практичним змістом в умовах профільного навчання в основній і старшій школі" (3 дні, 24 години аудиторні)

Мета: Розвиток в учителів математики методичної компетентності у формуванні в учнів умінь розв’язування  математичних задач з практичним змістом.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:

"

Тема семінару-практикуму "Методична система навчання учнів розв’язувати задачі на комбінації просторових геометричних фігур як складова підготовки до ЗНО" (3 дні, 24 години аудиторні)

Мета: Розвиток в учителів математики методичної компетентності у формуванні в учнів умінь розв’язування задач на комбінації просторових геометричних фігур.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:

 

Тема семінару-практикуму "Тригонометрія: причини учнівських утруднень та методичні прийоми і засоби їх подолання" (3 дні, 24 години аудиторні)

Мета: Розвиток в учителів математики методичної компетентності у формуванні в учнів умінь розв’язування тригонометричних вправ.

По закінченню тренінгу слухачі набудуть:



Категорія слухачів: педагогічні, науково-педагогічні працівники, керівні кадри освіти

 

Тема тренінгу: "Імідж сучасного вчителя" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розкрити етапи професійного розвитку і професійно значущі якості особистості педагога. Навчитися прогнозувати результати удосконалення власних професійно значущих якостей, їх вплив на покращення якості навчально-виховного процесу в цілому.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:




Тема тренінгу: "Вітагенні технології з голографічними проекціями" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розкрити поняття "вітагенні методи навчання з голографічними проекціями", які підвищують інтерес слухачів до навчання та активність на заняттях що сприяє ефективності засвоєння матеріалу; виховує бажання у слухачів застосувати ці методи.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:































СПЕЦІАЛЬНІСТЬ: 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА

 

Категорія слухачів: педагогічні працівники дошкільних навчальних закладів

 

Тема семінару-практикуму: "Комп’ютерні технології в оптимізації роботи фахівця дошкільної освіти" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Підготовка фахівців дошкільної освіти до використання комп’ютерних технологій в організації професійної діяльності.

По закінченню семінару-практикуму слухачі отримають:

 

Тема семінару-практикуму: "Дитина і комп’ютер" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Підготувати вихователів до використання комп’ютерних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку.

По закінченню семінару-практикуму слухачі отримають:

 

Тема семінару-практикуму: "Розвиток мислення дошкільників засобами сучасних педагогічних технологій" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: підготовка фахівців дошкільної освіти до розвитку мислення дошкільників з використанням сучасних педагогічних технологій».

По закінченню семінару-практикуму слухачі оволодіють:

 

 




Категорія слухачів: педагогічні, науково-педагогічні працівники, керівні кадри освіти, працівники методичних служб, спеціалісти психологічних служб

 

Тема семінару-практикуму: "Українське дошкілля: реалії і перспективи" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Ознайомлення слухачів з актуальними проблемами сьогодення і перспективними напрямами розвитку українського довкілля.

По закінченню семінару-практикуму слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Організація дослідницько-експериментальної діяльності дітей раннього та дошкільного віку в природі" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування комплексу навчально-організаційних умінь, здійснення педагогічного контролю планування та проведення дослідницько-пошукової діяльності дошкільників в природному довкіллі.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Мистецтво як засіб формування позитивної картини світу дитини" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: набуття слухачами практичного і теоретичного досвіду гармонійного розвитку дошкільника засобами мистецтва.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

 

 

Тема семінару-тренінгу: "Англійська мова для дітей дошкільного віку: методики навчання" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлень про технології розвитку елементарної англомовної комунікативної  компетенції  у дітей дошкільного віку. Розвиток здатності ефективно впроваджувати інформаційно-комунікативні технології.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

 

 

Тема тренінгу: "Організація фінансово-економічної діяльності дошкільного навчального закладу" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Ознайомлення з сучасними підходами управління фінансово-економічною діяльністю дошкільного навчального закладу.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Відновний підхід та медіація у діяльності педагога (психолога) з управління конфліктами в закладах освіти" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування основ конструктивної соціальної комунікації між учасниками навчально-виховного процесу в школі (учні, батьки, педагоги, адміністрація), розповсюдження практики ненасильницьких способів вирішення конфліктів.

По закінченню тренінгу слухачі:

 

Тема семінару-тренінгу: "Ефективна взаємодія із сім’єю" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлень про педагогічні технології взаємодії з сім’ями дошкільників. Розвиток здатності ефективно взаємодіяти з батьками.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема семінару-практикуму: "Інклюзивна освіта в навчальних закладах" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлення про дітей з особливими освітніми потребами.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Методика виховної роботи у спеціальних закладах освіти" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розкриття методологічних і теоретичних основ спеціальної дошкільної педагогіки, теоретико-методичних засад виховання, навчання і розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями у розвитку, сучасних тенденцій і проблем організації педагогічної їх допомоги.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Основи педагогічної майстерності" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Озброїти фахівця засобами удосконалення власної педагогічної діяльності через оволодіння навичками самопізнання і саморозвитку.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Поведінковий підхід у діяльності фахівців освіти. Прикладні методи модифікації поведінки дітей з мотивним та аномальним розвитком" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлення про природу поведінки та способи її модифікації. Напрацювання навичок конструктивної модифікації поведінки дітей нормативного розвитку та з вадами розвитку.

По закінченню тренінгу слухачі:

 

Тема семінару: "Розвиток художньої творчості дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльності" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування готовності педагогів дошкільних закладів до педагогічної імпровізації пізнавальної та творчої діяльності дітей дошкільного віку. Розвиток професійної мотивації при навчанні дітей створенню художнього образу на заняттях образотворчою діяльністю.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема семінару-тренінгу: "Сімейне консультування" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлень про сімейного консультування. Розвиток здатності ефективно консультувати сім’ї дошкільників.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Соціалізація дитини: допомога та супровід" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Обізнаність вихователів з поняттям "соціалізація дитини", показати актуальність даного питання в системі сучасної дошкільної освіти.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

 

 

Назва програми: "Театральна діяльність у ДНЗ" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлень про позитивний  вплив театральної діяльності на якість життєтворчих процесів у ДНЗ.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:































ІНШІ  

 

Категорія слухачів: педагогічні, інженерно-педагогічні, науково-педагогічні працівники

 

Тема тренінгу: "Комп’ютерні моделі у викладанні точних і гуманітарних наук" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Ознайомлення слухачів з роллю моделювання у навчальному процесі та у наукових дослідженнях.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Категорія слухачів: педагогічні, інженерно-педагогічні, науково-педагогічні працівники, працівники методичних служб

 

Тема тренінгу "Сучасні інформаційні технології: тренінг з використання мультимедійних засобів у навчально-виховному процесі"

(3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: підвищення інформатичної компетентності вчителів (викладачів), зокрема, формування знань сучасних досягнень психолого-педагогічних досліджень щодо ефективності застосування інформаційних технологій з використанням мультимедійних засобів навчання (МЗН)у навчально-виховному процесі освітніх закладів.

Очікувані результати:

Під час практичних занять вчителі (викладачі) дізнаються щодо можливостей різних програмних забезпечень для власного створення інформаційних продуктів навчального призначення (зокрема, навчальних презентацій), вимог психогігієнічного характеру щодо цих продуктів, а саме: санітарно-гігієнічних норм і правил роботи з комп'ютерною технікою, які стосуються, часу трансляції, кольору, що використовується, об’єму навчальної інформації тощо.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Категорія слухачів: вчителі-предметники середньої та старшої школи; класні керівники; завучі з виховної роботи

 

Тема тренінгу "Соціальна інформатика" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування соціально-інформатичних компетентностей.

По закінченню тренінгу слухачі отримають знання з:

 

Категорія слухачів: викладачі економіки загальноосвітніх навчальних закладів

 

Тема тренінгу "Інформаційна економіка" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлення про сучасну інформаційну економіку та теорію інтелектуального виробництва.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема семінару: "Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку України" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Розвинення економічної культури викладачів.

По закінченню семінару слухачі отримають:

 

Тема семінару: "Сучасна методика навчання економіки в загальноосвітній школі" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Науково-теоретична та методична підготовка вчителів до викладання  шкільного курсу економіки.

По закінченню семінару слухачі отримають:

 

Категорія слухачів: педагогічні, інженерно-педагогічні, науково-педагогічні працівники і управлінські кадри у галузі освіти, працівники методичних відділів

 

Тема тренінгу: "Тайм-менеджмент" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уміння керування часом і собою. Розвиток здатності ефективного використання часу для підвищення продуктивності праці та якості свого життя.

По закінченню тренінгу слухачі отримають:

 

Тема тренінгу: "Управління трудовим колективом" (3 дні, 24 години аудиторні).

Мета: Формування уявлення про природу соціально-економічних процесів, що протікають в колективі у процесі його формування та розвитку. Розвиток здатності впливу на перетворення колективу в ефективну команду.

По закінченню тренінгу слухачі отримають: