Відбулася Міжнародна науково-практична конференція "Адаптивні технології управління навчанням"

ФОТОГАЛЕРЕЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

З 23 по 25 вересня 2015 р. відбулась Перша міжнародна наукова конференція «Адаптивні технології управління навчанням». Цією подією кафедра прикладної математики та інформатики започатковує традицію обміну досвідом та інтеграцію результатів досліджень за актуальними питаннями створення новітніх інтелектуальних технологій підтримки індивідуалізованого навчання.

Матеріали конференції опубліковані в збірці, що складається з 57 доповідей. У роботі конференції взяли активну участь науковці Інституту інформаційних технологій та засобів навчання НАПН України, Маріборського університету (Словенія), Одеського національного університету ім. І.І. Мечникова, Одеського національного політехнічного університету, Київського національного університету ім. Т.Г. Шевченка, Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем НАН та МОН України, Черкаського державного технологічного університету, Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди та інші. 

Під час роботи конференції було заслухано декілька доповідей у дистанційному режимі.

За рішенням програмного комітету підтверджено актуальність питань, що розглянуто, зазначено високий рівень організації  роботи конференції та запропоновано проведення наступної конференції в останній тиждень вересня 2016 року.

 ФОТОГАЛЕРЕЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

  Переглянути збірку матеріалів конференції

 

 

 Переглянути програму конференції

23.09.2015

11:00

On-line трансляція дистанційної доповіді з Черкаського державного технологічного університету

Доктор педагогічних наук, професор Триус Ю. В.

АДАПТИВНІ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ

 

 

 

23.09.2015

12:00

On-line трансляція дистанційної доповіді з Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем НАН України та МОН України, м. Київ

Олексій Петрович Войченко, науковий співробітник МННЦ 

ПОДКАСТИ: ШЛЯХ ВІД Е-НАВЧАННЯ ДО М-НАВЧАННЯ

 

 

 

24.09.2015

14:30

 

Трансляція дистанційної доповіді

РERSONALITY-ORIENTED TENDENCY OF SOCIAL-INFORMATICS COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS

Zhaldak Myroslav Ivanovych1, Breskina Lada Valentynivna2 

1 - National Pedagogical University named after M.P. Dragomanov (Kyiv);

2 - State Institution "South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushinsky" (Odesa)

24.09.2015

15:00

 

Трансляція дистанційної доповіді

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ САЙТУ ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОГО
НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ІМ. К. Д. УШИНСЬКОГО

Брескіна Л. В., Шувалова О. І.

Південноукраїнський національний педагогічний університет
імені К. Д. Ушинського

 

 

 Переглянути програму конференції

 Переглянути збірку матеріалів конференції

Матеріали Першої міжнародної наукової конференції «Адаптивні технології управління навчанням» ATL-2015

З М І С Т


СУЧАСНІ АДАПТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДТРИМКИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВИШУ
КОЙЧЕВА Т. І.

ФЕНОМЕНОЛОГІЯ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ВИШАХ
КУРЛЯНД З. Н., ГАЛІЦАН О. А.

СТРАТЕГІЧНІ ПИТАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В ОСВІТІ
МАНАКО А. Ф.

ОСОБЛИВОСТІ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМИ СИСТЕМАМИ
МАЗУРОК Т. Л., ТОДОРЦЕВ Ю. К.

АДАПТИВНІ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ НА ОСНОВІ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ
ТРИУС Ю. В.

ПЕДАГОГІЧНЕ НАСТАВНИЦТВО ЯК ЕЛЕМЕНТ АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ 
ОСИПОВА Т. Ю.

NEW TECHNOLOGIES AND INNOVATIVE PEDAGOGY
BORIS ABER?EK, ANDREJ FLOGIE

GRNERATION Z AND ITS’ ONLINE LITERACY
METKA KORDIGEL ABER?EK

DEVELOPMENT OF NEW KNOWLEDGE AND INNOVATIONS
BOGUN L. A.

РERSONALITY-ORIENTED TENDENCY OF SOCIAL-INFORMATICS COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS
ZHALDAK M. I., BRESKINA L. V.

ЛАТЕНТНО СЕМАНТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ КОНТЕНТА ВЕБ-СТРАНИЦ НАУКОМЕТРИЧЕСКИХ БАЗ ДАННЫХ
КОЛЕСНИКОВ А. Е., КОЛЯДА А. С., ЯКОВЕНКО В. Е.

ПОБУДОВА АДАПТИВНИХ СИСТЕМ ПРОТИДІЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОМУ АНАЛІЗУ
МАЗУРОК І. Є.

ФОРМИРОВАНИЕ КОМПЕТЕНТНОСТИ ПРИ АВТОМАТИЗИРОВАННОМ ОБУЧЕНИИ НА ОСНОВЕ ЗНАНИЙ
КОЛЕСНИКОВ А. Е., МИКОЛЮК О. М., ГОГУНСКИЙ В. Д.

НАУКОМЕТРИЧНІ БАЗИ І РЕЙТИНГИ УНІВЕРСИТЕТІВ
ОБОРСЬКИЙ Г. О., ГОГУНСЬКИЙ В. Д., ВАСИЛЬЄВА В. Ю.

ПРОБЛЕМА И АДАПТИВНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ОБЪЕКТИВИЗАЦИИ КОНТРОЛЯ ЗНАНИЙ ОБУЧАЕМЫХ
СНИТЮК В. Е.

ТЕХНОТРЕНДИ ЯК ПЕРСПЕКТИВА РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
СЄДОВ Є. П., СЄДОВ В. Є.

ОНТОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СТРУКТУР
ДЕМ’ЯНЕНКО В. Б., ДЕМ’ЯНЕНКО В. М., СТРИЖАК О. Є.

PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF INFORMATION TECHNOLOGIES
Адаптивні технології управління навчанням ATL-2015
ARNOLD KIV, NADIA PRAVEDNAYA, ELENA BRITAVSKA, KATERINA FEDOSEEVA

УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ КИТАЮ
РУДЕНКО С. В., МА ФЕН, ГЛОВАЦЬКА С. М., КОЛЕСНІКОВА К. В.

ЕВОЛЮЦІЯ І СУЧАСНИЙ СТАН СФОРМОВАНОСТІ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО СЕРЕДОВИЩА

ГЕНЕТИЧЕСКИЙ АЛГОРИТМ В ЗАДАЧЕ ОПТИМИЗАЦИИ УЧЕБНОГО РАСПИСАНИЯ
ПОПКОВ Д. Н.

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ САЙТУ ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМ. К. Д. УШИНСЬКОГО
БРЕСКІНА Л. В., ШУВАЛОВА О. І.

АНАЛИЗ ПОНЯТИЯ “УПРАВЛЕНИЕ ОБУЧЕНИЕМ”
БОГАЧКОВ Ю. Н., ФЕЛЬДМАН Я. А.

ВИКOРИСТАННЯ СЕРЕДОВИЩА МООDLE ДЛЯ ПРOВЕДЕННЯ ТЕСТOВOГO КOНТРOЛЮ
ДИСЦИПЛІН З АВТОМАТИЗАЦІЇ ВИРОБНИЦТВА

БОДНЕНКО Т. В., МАХАРИНЕЦЬ О. В.

ИНСТРУМЕНТАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА РЕАЛИЗАЦИИ КУРСА «ЧИСЛЕННЫЕ МЕТОДЫ»
БОЙКО О. П.

МЕТОДИКА НАВЧАННЯ КОДУВАННЯ ЯК ЗАСОБУ ЗАХИСТУ ДАНИХ
ГОДУН Ю. І.

GOOGLE CLASSROOM ЯК МОБІЛЬНИЙ ЗАСІБ ПІДТРИМКИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-МЕТАЛУРГІВ
ГОРШКОВА Г. А., КИСЛОВА М. А.

ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ ДИСКРЕТНОЇ МАТЕМАТИКИ ДЛЯ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
ГРИЗУН Л. Е., ПІКАЛОВА В. В., БОДНАР Л. В.

МЕТОДИ ПЛАНУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПІДГОТОВКИДИСПЕТЧЕРІВ АСУ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
ГУНЧЕНКО Ю. О., ШВОРОВ С. А., ХАЛЕД АЛАІАСРА, ЄМЕЛЬЯНОВ П. С.

ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ НАВЧАННЯМ
ДУЩЕНКО О. С.

ПУТИ РЕАЛИЗАЦИИ МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ ПРИ ИЗУЧЕНИИ НАДЕЖНОСТИ ТЕРМОЭЛЕКТРИЧЕСКИХ ОХЛАЖДАЮЩИХ УСТРОЙСТВ
ЖУРАВЛЕВ Ю. И.

ЦЕЛЕСООБРАЗНОСТЬ ИЗУЧЕНИЯ ЯЗЫКА ПРОГРАММИРОВАНИЯ PROCESSING В ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ВУЗАХ
КОБЯКОВА Л. Н.

СУМІЩЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ І РОБОТОТЕХНІКИ
КОРАБЛЬОВ В. А.

ПРОГРАММНАЯ И АППАРАТНАЯ ПОДДЕРЖКА КУРСА «ПРОЕКТИРОВАНИЕ СИСТЕМ ЧИСЛОВОГО ПРОГРАММНОГО УПРАВЛЕНИЯ» КАК ЭЛЕМЕНТ АДАПТИВНОЙ ТЕХНОЛОГИИ ОБУЧЕНИЯ
КРАПИВНЫЙ Ю. Н.

ПІДТРИМКА ДІАЛОГУ З НАВЧАЛЬНИМ КОНТЕНТОМ
ЛІСОВЕНКО А. І., БІСІКАЛО О. В., ЯХИМОВИЧ О. В., ТРАЧЕНКО С. С.

4Адаптивні технології управління навчанням ATL-2015
МОНОКОНСТРУКТИВНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ ОДИНИЦЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
ЛОГІНОВА Л. В.

ІНДИВІДУАЛІЗОВАНЕ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ НА ОСНОВІ CBR-ПІДХОДУ
МАЗУРОК Т. Л., ЧЕРНИХ В. В.

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ РОЗПІЗНАВАННЯ АЛГОРИТМУ ВІОЛИ-ДЖОНСА ШЛЯХОМ ПОПЕРЕДНЬОЇ ОБРОБКИ ЗОБРАЖЕНЬ
МАРЧЕНКО І. О., ПЕТРОВ С. О.

ДЕЯКІ АСПЕКТИ ТЕРМІНОЛОГІЇ, ПОВЯЗАНІ З МОДЕРНІЗАЦІЄЮ ОСВІТИ
МЕЛЬНИК О. М.

РЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ ЗАСОБАМИ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ
МАЗУРОК Т. Л., НЕЧИНЬОННА О. П.

СТРУКТУРУВАННЯ ЗМІСТУ ПРОПЕДЕВТИЧНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ
РУБАНСЬКА О. Я.

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ ІНТЕГРАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ MOODLE З ХМАРНИМИ СЕРВІСАМИ GOOGLE APPS
ОЛЕКСЮК В. П.

ВИКОРИСТАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ НАВЧАННЯПРОЕКТНИХ МЕНЕДЖЕРІВ
ОЛЕХ Т. М., БАРЧАНОВА Ю. С., ЛОПАКОВ О. С.

АДАПТИВНА ОЦІНКА ЕМОЦІЙНО-ПСИХІЧНОГО СТАНУ КОРИСТУВАЧА E-LIARNING СИСТЕМ
ПРИЛЕПА Д. В., ШЕЛЕХОВ І. В.

ВИКОРИСТАННЯ ВІДКРИТИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ВИЩІЙ ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ
ПРОКОПЕНКО А. І., ОЛІЙНИК Т. О., ЗУБ С. С., МОСКАЛЕНКО В. В.

АНАЛІЗ ПОСЛІДОВНОСТЕЙ ВІДПОВІДЕЙ СТУДЕНТА ЯК СКЛАДОВИЙ ЕЛЕМЕНТ КОМПЛЕКСНОГО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТЕСТУВАННЯ
ПРОКОПЧЕНКО О. Є.

ADAPTATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN THE VIRTUAL ORIENTED ENVIRONMENT ON PHYSICS
IRYNA VL. SALNYK.

РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ УЗАГАЛЬНЕНИМ ХОЛОДИЛЬНИМ УСТАТКУВАННЯМ У КОМПЬЮТЕРНОМУ ТРЕНАЖЕРІ
МАЗУРОК Т. Л., СЕЛІВАНОВА А. В.

КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ АДАПТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ГЕНЕРАЦІЇ ПЕРСОНІФІКОВАНОГО ХМАРНО-ОРІЄНТОВАНОГО КОНТЕНТУ
СМЕТАНІНА Л. С.

РАСЧЕТ УПРУГИХ МОДУЛЕЙ ТИТАНОВЫХ СПЛАВОВ
ТАРАСОВ А. Ф., СОВКОВА Т. С.

ОБ ИСПОЛЬЗОВАНИИ РАБОТЫ В ОБУЧЕНИИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНФОРМАТИКИ
ВАРБАНЕЦ С. В.

ПЕРЕВІРКА ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНФОРМАТИКИ
ЦАРЕНКО М. О., ШУКАЛЬ Х. М.

ІКТ ЯК ОСНОВА ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ,УМІНЬ І НАВИЧОК З БІОЛОГІЇ У ЛІЦЕЇТІВ ПРИРОДНИЧОГО ПРОФІЛЮ
5Адаптивні технології управління навчанням ATL-2015
ШТОГУН А. О.

ЭКСПЕРТНЫЕ СИСТЕМЫ В КАЧЕСТВЕ ТРЕНАЖЕРА ДЛЯ ОБУЧЕНИЯ ЛПР
ТРОЙНИНА А. С.

УЛУЧШЕНИЕ АЛГОРИТМОВ ПОСТРОЕНИЯ БАЙЕСОВСКИХ СЕТЕЙ ДОВЕРИЯ С ПОМОЩЬЮ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕМ С ЭКСПЕРТОМ
ТАРАН Е. Ю., ПЕНКО В. Г.

АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
МАЗУРОК Т. Л., ТАРАКАНОВСЬКИЙ А. С.

ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ВЕКТОРУ АДАПТИВНОСТІ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ
ВОЛКОВА М. Г.

 

 

Пустая синяя полоска

© 2024 Університет Ушинського
https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-mahjong-gacor.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-luar-negeri.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-gacor-online.html https://simkatmawa.ubt.ac.id/V2/app-web/page/produk/demo-pragmatic/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/