ІНФОРМАЦІЯ про виконання рішень ученої ради за 2015-2016 н. р.

ІНФОРМАЦІЯ

про виконання рішень ученої ради за 2015-2016 н. р.

 

№№

з/п

№ протоколу і дата

Назва питання та перелік пунктів рішень

Відповідальні

Термін виконання

Стан виконання у 2016 році

1.

Протокол № 2

від 24.09.2015 р.

Звіт відповідального секретаря приймальної комісії

 

 

 

 

 

2. Підготувати пропозиції щодо обсягів прийому абітурієнтів за освітніми ступенями бакалавра та магістра, освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста на 2016 р. 

перший проректор О. А. Копусь, відповідальний секретар приймальної комісії

В. В. Бобошко, декани факультетів

грудень

2015 р.

Підготовлено пропозиції щодо обсягів прийому абітурієнтів за освітніми ступенями бакалавра та магістра, освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста на 2016 р.

 

 

 

3. Подати на затвердження ректорові університету склад предметних екзаменаційних, фахових атестаційних та апеляційних комісій

 

перший проректор О. А. Копусь, відповідальний секретар приймальної комісії

В. В. Бобошко

лютий

2016 р.

Подано на затвердження ректорові університету склад предметних екзаменаційних, фахових атестаційних та апеляційних комісій

 

 

 

4. Подати на затвердження ректорові університету склад відбіркових комісій (технічних секретарів) 

декани факультетів

1 лютого

2016 р.

Затверджено склад відбіркових комісій (технічних секретарів)

 

 

 

5. Розробити план роботи приймальної комісії

 

відповідальний секретар приймальної комісії

В. В. Бобошко

До

01.01.2015 р.

Розроблено план роботи приймальної комісії

 

 

 

6. З метою поліпшення профорієнтаційної роботи запланувати виїзди відповідальних осіб від факультетів у навчальні заклади області та передбачити їх участь у заходах, що проводяться центральними та місцевими органами влади, центрами зайнятості; посилити інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо набору вступників на нові напрями підготовки.

 

перший проректор О. А. Копусь, декани факультетів

Січень-травень 2016 р.

Організовано виїзди відповідальних осіб від факультетів у навчальні заклади області та передбачити їх участь у заходах, що проводяться центральними та місцевими органами влади, центрами зайнятості; посилити інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо набору вступників на нові напрями підготовки.

 

 

 

2. Налагодити телефонний та електронний зв’язки з абітурієнтами

 

Проректор С. П. Тронько

 

До 01.01.2016 р.

Налагоджено телефонний та електронний зв’язки з абітурієнтами

 

 

 

 

Про реалізацію міжнародних проектів на факультеті післядипломної освіти та роботи з іноземними громадянами у 2014, 2015 роках та перспективні завдання

 

 

 

 

 

3. Рекомендувати застосовувати практичний досвід і результати роботи «Регіонального інформаційно-ресурсного центру професійного розвитку фахівців соціономічної сфери» і «Регіонального інформаційно-ресурсно-методичного центру інклюзивної освіти» під час підвищення кваліфікації фахівців в університеті; в організації науково-комунікативних заходів університету

О. О.

Долженков, Т. Г.

Постоян

постійно

Виконується при проведенні конференцій

 

 

4. Розглянути можливість відкриття на базі університету інформаційного центру з представництвом Міжнародного Вишеградського фонду

  •  

Завідувач кафедри політичних наук і права

До 31.12.2015 р.

  1. Перенесено на 1 рік

 

 

5. Посилити роботу факультету з налагодження зв’язків з іншими вищими навчальними закладами

Завідувачі кафедр

постійно

  1. Укладено договір з Гуанчжоуською консерваторією

 

 

6. Кожній кафедрі підготувати документи для участі у міжнародних ґрантових програмах

 

Завідувачі кафедр

До 31.12.2015 р.

  1. Виконано частково

 

 

Затвердження складу наукових керівників і консультантів аспірантів, докторантів, здобувачів

 

 

 

 

 

2. Затвердити склад наукових керівників аспірантів і консультантів докторантів на 2015-2016 н.р.

 

 

 

Затверджено склад наукових керівників аспірантів і консультантів докторантів на 2015-2016 н.р.

  •  

 

 

3. Звернути увагу завідувачів кафедр та деканів на чітке дотримання вимог щодо наукового керівництва аспірантами та докторантами.

Завідувачі кафедр, декани факультетів, завідувач відділу аспірантури та докторантури І. А. Хижняк

Постійно

  1. Проінструктовано завідувачів кафедр та деканів на чітке дотримання вимог щодо наукового керівництва аспірантами та докторантами.

 

 

4. Вжити заходи щодо підвищення ефективності аспірантури і докторантури університету

 

Завідувачі кафедр, декани факультетів, завідувач відділу аспірантури та докторантури І. А. Хижняк

Постійно

Вжито заходи щодо підвищення ефективності аспірантури і докторантури університету

  •  

 

2.

Протокол № 3

від 29.10.2014 р

Про хід виконання прикладного наукового дослідження «Методологія та технологія сучасного філософського пізнання» (державний реєстраційний номер 0111U010462)

 

 

 

 

 

 

2. Підготувати запит щодо оновлення технічного обладнання, комп’ютерної техніки, програмного забезпечення для створення лабораторії соціологічних, соціально-філософських досліджень за щорічними планами, взяти участь у міжнародних проектах.

 

І. В.

Балашенко

 

До

23.11.2015 р.

Розробляється

 

 

3. З урахуванням наявної навчальної, науково-дослідної бази в подальшому планувати дослідження особливостей розвитку молоді в сучасному українському суспільстві

 

Є. Р.

Борінштейн

 

До

02.12.2015 р.

 

Заплановано особливостей розвитку молоді в сучасному українському суспільстві

 

 

 

4. Доручити кафедрі філософії та соціології організувати та провести ІІІ Міжнародну наукову конференцію «Методологія та технологія сучасного філософського пізнання»

 

Є. Р.

Борінштейн

 

25.05.2016 р.

Доручено кафедрі філософії та соціології організувати та провести ІІІ Міжнародну наукову конференцію «Методологія та технологія сучасного філософського пізнання»

 

 

5. Підготувати пропозиції щодо об’єднання наукового потенціалу профільних кафедр до планування та виконання прикладних наукових тем на наступний термін.

 

Є. Р.

Борінштейн, Н. М.

Наумкіна,

 

 

О. О.

Долженков

 

У процесі виконання

 

 

Затвердження наслідків атестації аспірантів університету

 

 

 

 

 

2. Перевести всіх атестованих аспірантів на наступний рік навчання

завідувач відділу аспірантури та докторантури І. А. Хижняк

 

жовтень-листопад

2015 р.

Переведено всіх атестованих аспірантів на наступний рік навчання.

 

 

3. Рішення щодо подальшого навчання не атестованих аспірантів покласти на завідувачів кафедр

 

завідувачі кафедр

 

27.11.2016 р.

Обговорено на кафедрах рішення про подальше навчання неатестованих аспірантів

 

 

4. Звернути увагу завідувачів кафедр та деканів на рівень ефективності аспірантури та докторантури

 

декани, завідувачі кафедр

 

постійно

Проводиться робота щодо підвищення рівня ефективності аспірантури та докторантури

 

 

 

Про результати участі збірних

команд ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського» в програмі ХХІІІ обласних

спортивних студентських ігор серед ВНЗ м. Одеси

за 2014-2015 н. р.

 

 

 

 

 

2. Посилити особисту відповідальність тренерів-викладачів і голови спортивного клубу за підготовку збірних команд за видами спорту до участі в змаганнях обласного рівня

 

голова спортивного клубу

І. С. Мунтян, тренери-викладачі

Постійно

Посилено особисту відповідальність тренерів-викладачів і голови спортивного клубу за підготовку збірних команд за видами спорту до участі в змаганнях обласного рівня

 

 

 

2. Розробити низку заходів для кращої підготовки студентів-спортсменів до участі в змаганнях Всеукраїнського рівня

 

Завідувачі кафедр спортивного напряму, голова спортивного клубу

І. С. Мунтян, тренери-викладачі

Постійно

Розроблено заходи для кращої підготовки студентів-спортсменів до участі в змаганнях Всеукраїнського рівня

 

 

 

4. Запровадити регулярні зустрічі ведучих спортсменів університету з випускниками шкіл м. Одеси та області

 

Голова спортивного клубу

І. С. Мунтян, тренери-викладачі

Постійно

Проводяться зустрічі ведучих спортсменів університету з випускниками шкіл м. Одеси та області.

 

 

 

5. Організувати відвідування змагань обласного та Всеукраїнського рівнів тренерами та викладачами університету з метою відбору та запрошення до вступу до ПНПУ імені К. Д. Ушинського кращих спортсменів

 

Завідувачі кафедр спортивного напряму, голова спортивного клубу

І. С. Мунтян, тренери-викладачі

Постійно

Відвідуються змагання

 

 

3.

Протокол № 4

Від 01.12.2015 р.

Про організацію навчальної і педагогічної практик в університеті

 

 

 

 

 

2. Посилити контроль за призначенням методистами із фаху викладачів, що мають достатній досвід роботи в навчально-виховних та позашкільних закладах. З метою ознайомлення з інноваціями в освітянській діяльності залучати керівників педагогічної практики від фахових кафедр до участі у роботі циклових комісій провідних закладів освіти міста.

 

Завідувач практики, декани, завідувачі фахових кафедр

 

Постійно

Посиленоконтроль за призначенням методистами із фаху викладачів, що мають достатній досвід роботи в навчально-виховних та позашкільних закладах; залучаються керівники педагогічної практики від фахових кафедр до участі у роботі циклових комісій провідних закладів освіти міста

 

 

3. Вдосконалити механізм і пакет документів щодо оплати праці співробітникам баз навчальної і виробничої практик

 

головний бухгалтер, юрисконсульт, завідувач практики

 

грудень

2015 р.

 

Вдосконалено

механізм і пакет документів щодо оплати праці співробітникам баз навчальної і виробничої практик

 

 

 

4. З метою посилення зацікавленості провідних навчально-виховних та позашкільних закладів у проходженні в них практик студентів-іноземців:

– залучати викладачів університету до роботи з учнями цих шкіл у підготовці науково-дослідних проектів, конкурсів, змагань;

  • проводити спільні виховні, мистецькі, культурні, спортивні заходи;

  • залучати школярів до участі в культурно-просвітницьких заходах, які проводять студенти-іноземці в університеті

 

Декани, завідувачі кафедр, відділ міжнародних зв’язків

Постійно

 

Залучаються, викладачі університету до роботи з учнями цих шкіл у підготовці науково-дослідних проектів, конкурсів, змагань; проводити спільні виховні, мистецькі, культурні, спортивні заходи; залучати школярів до участі в культурно-просвітницьких заходах, які проводять студенти-іноземці в університеті

 

 

5. Забезпечити координацію діяльності деканів факультетів з інженером з охорони праці щодо проведення інструктажів перед початком практик

 

С. П. Тронько,

А. Л. Іщенко

 

Постійно

Здійснюється координація діяльності деканів факультетів з інженером з охорони праці щодо проведення інструктажів перед початком практик

 

 

 

6. Розробити критерії для оцінювання керівниками від баз практики професійних компетенцій студентів та включити їх до робочих програм практики і звітної документації  починаючи з другого семестру 2015-2016 навчального року

 

Завідувач практики, декани, завідувачі фахових кафедр

 

грудень

2015 р.

 

Розроблено критерії для оцінювання керівниками від баз практики професійних компетенцій студентів; включено їх до робочих програм практики і звітної документації  починаючи з другого семестру 2015-2016 навчального року

 

 

7. Включити до програм навчальних та виробничих практик організацію і проведення спільного навчального або виховного заходу на базі практики з обов’язковим представленням фото- або відеорепортажу як одне з залікових завдань

 

Завідувач практики, декани, завідувачі фахових кафедр

Постійно

Включено до програм навчальних та виробничих практик організацію і проведення спільного навчального або виховного заходу на базі практики з обов’язковим представленням фото- або відеорепортажу як одне з залікових завдань

 

 

Про хід виконання прикладного наукового дослідження «Теоретичні та прикладні аспекти дослідження типологічних та конкретно-мовних рис сучасного дискурсу». Термін виконання НДР – 2007-2016 р. р.

 

 

 

 

 

 

2. Доручити кафедрі перекладу і теоретичної та прикладної лінгвістики організувати та провести Міжнародну конференцію з перекладознавчих проблем дискурсології

Т. М.

Корольова

До

30.10.2016 р.

 

 

 

Атестація докторантів університету

 

 

 

 

 

Звернути увагу наукових консультантів на виконання індивідуальних планів докторантів

Наукові консультанти, завідувач відділу аспірантури та докторантури

Постійно

Постійно звертається увага наукових консультантів на виконання індивідуальних планів докторантів

 

Протокол № 6

Від 24.12.2015 р.

Звіт з науково-дослідної роботи університету за 2015 рік згідно з тематичними планами за рахунок коштів державного бюджету та за кошти основної діяльності. Затвердження тематичних планів науково-дослідної діяльності на 2016 рік

 

 

 

 

 

2. Обговорити питання, пов’язані із цим рішенням; звернути особливу увагу на покращання науково-дослідної роботи студентів та ефективність їх участі в олімпіадах і конкурсах наукових робіт

 

Декани, завідувачі кафедр

01.05.2016 р.

Обговорено питання, пов’язані із цим рішенням; увагу приділено покращанню НДР студентів та ефективність їх участі в олімпіадах і конкурсах наукових робіт

 

 

3. Подати до УкрІНТЕІ облікові картки та проміжні звіти науково-дослідних робіт, що виконуються за рахунок державного бюджету

 

К. С. Мороз

30.01.2016 р.

Подано до УкрІНТЕІ облікові картки та проміжні звіти науково-дослідних робіт, що виконуються за рахунок державного бюджету

 

 

4. Подати до департаменту науково-технічного розвитку МОН України узагальнену інформацію щодо підсумків наукової діяльності, а також статистичну та іншу інформацію

В. В.

Саражинська

06.03.2016 р.

Подано до департаменту науково-технічного розвитку МОН України узагальнену інформацію щодо підсумків наукової діяльності, а також статистичну та іншу інформацію

 

 

5. Направити до МОН України пропозиції до плану державного замовлення щодо підготовки кадрів вищої кваліфікації з урахуванням ефективності діяльності окремих спеціальностей

 

І. А. Хижняк

31.12.2015 р.

Направлено до МОН України пропозиції до плану державного замовлення щодо підготовки кадрів вищої кваліфікації з урахуванням ефективності діяльності окремих спеціальностей

 

 

6. Здійснити моніторинг діяльності кафедр і наукових семінарів щодо якості попередньої експертизи дисертацій

 

І. А. Хижняк

15.01.2016 р.

Здійснено моніторинг діяльності кафедр і наукових семінарів щодо якості попередньої експертизи дисертацій

 

 

Про результати та перспективи роботи спеціалізованих учених рад університету

 

 

 

 

 

2. Затвердити звіти голів спеціалізованих учених рад

 

 

 

Затверджено звіти голів спеціалізованих учених рад

 

 

3. З метою поліпшення роботи спеціалізованих учених рад встановити програмне забезпечення для перевірки робіт на плагіат

Є. П. Седов

травень

2016 р.

Неможливо виконати

(МОН)

 

 

4. У зв’язку із трансформацією спеціальностей та для підвищення рівня знань здобувачів з філософії просимо увести лекційний курс «Філософія: поглиблений курс для аспірантів та здобувачів» українською та англійською мовами

Є. Р.

Борінштейн, завідувач аспірантури і докторантури

вересень 2016 р.

 

У процесі розробки

(буде читатися тільки українською мовою)

 

Протокол № 7

Від 28.01.2016 р.

Про стан трудової дисципліни в університеті

 

 

 

 

 

1. Негайно вжити організаційних заходів та взяти під особистий контроль дотримання трудової дисципліни науково-педагогічними працівниками, співробітниками, студентами та слухачами

Керівники структурних підрозділів

Постійно

Виконано

 

 

2. Провести роз`яснювальну роботу стосовно необхідності своєчасного прибуття посадових осіб на роботу і студентів – на навчання, а також недопущення випадків порушення графіка навчального процесу та розкладу занять

Декани, завідувачі кафедр, куратори академгруп

До

12.02.2016

Проведено роз`яснювальну роботу

 

 

3. Під підпис ознайомити учасників навчального процесу з Правилами внутрішнього розпорядку університету (графіком роботи, приймальними годинами тощо). Усунути виявлені недоліки щодо відсутності на кафедрах графіків чергувань викладачів, консультацій студентам

Декани, завідувачі відділень, кафедр, начальник навчального відділу

До

19.02.2016 р.

Виконано

 

 

4. Проаналізувати зафіксовані під час перевірки випадки порушення трудової дисципліни, за результатами яких винних суворо попередити про дисциплінарну відповідальність

Декани, завідувачі відділень, кафедр, начальник відділу

кадрів

До

05.02.2016 р.

Виконано

 

 

5. Запровадити щотижневий вибірковий контроль за дотриманням трудової дисципліни в структурних підрозділах університету. Щомісяця інформувати ректорат про стан трудової дисципліни на факультетах та відділеннях

Декани, завідувачі відділень, кафедр, начальник відділу

кадрів

Постійно

Питання на контролі ректорату;

інформація подається щомісячно

 

Протокол № 8

Від 25.02.2016 р.

Забезпечення якості підготовки студентів в університеті: стан та перспективи вдосконалення

 

 

 

 

 

2. Розробити процедуру дострокового припинення трудових відносин із тими науково-педагогічними працівниками, які стабільно демонструють свою професійну нездатність як викладачі

Проректори, юрисконсульт

 

До

01.09.2016 р.

 

 

 

3. Поновити курси мовної підготовки штатних науково-педагогічних працівників університету, запровадивши коротко- та довгострокові мовні курси (англійська мова)

 

Декан та завідувачі кафедр факультету іноземних мов

01.10.2016 р.

У стадії виконання

 

 

4. Залучати до атестації студентів представників роботодавців та їх об’єднань

Декани, начальник навчального відділу

За графіком освітнього процесу

У стадії виконання

 

 

Організація інформаційно-профорієнтаційної роботи та працевлаштування випускників в Одеському професійному ліцеї технологій та дизайну університету: позитивний досвід та перспективні завдання.

 

 

 

 

6.

 

2. Для збільшення контингенту учнів запровадити інноваційні форми та методи профорієнтаційної та інформаційно-роз’яснювальної роботи

Н. П.

Шапошнікова, А. О.

Тирлишкіна

До

30.06.2016 р.

Проведено «Профорієнтаційний фестиваль» у червні 2016 р.

 

 

3. Розширити перелік освітніх послу, здійснити ліцензування нових професій, які користуються підвищеним попитом серед молоді та є конкурентноздатними на ринку праці.

Н. П.

Шапошнікова

До

01.09.2017 р.

У стадії підготовки

 

 

4. Поповнити базу даних роботодавців з метою забезпечення робочими місцями випускників ліцею

Н. П.

Шапошнікова,

І. Л. Підлубна

До

01.09.2016 р.

Базу даних поповнено до 28 організацій (робота триває)

 

 

Звіт про фінансово-господарську діяльність університету за 2015 рік та завдання на новий період

 

 

 

 

 

2. Прийняти до виконання план робіт матеріально-технічного відділу на 2016 рік

 

 

План робіт матеріально-технічного відділу на 2016 рік прийнято до виконання

 

 

3. Роботу штабу цивільного захисту університету з попередженням та протидії можливим загрозам життю та здоров’ю учасникам навчально-виховного процесу здійснювати згідно з вимогами керівних документів

С. П. Тронько.

Постійно

Робота штабу цивільного захисту університету з попередженням та протидії можливим загрозам життю та здоров’ю учасникам навчально-виховного процесу здійснюється згідно з вимогами керівних документів

 

 

4. У зв’язку з недофінансуванням прийняти до виконання всім підрозділам, кафедрам, факультетам заходи щодо економії ресурсів та збільшення контингенту студентів

Керівники структурних підрозділів

Постійно

Усі підрозділи, кафедри, факультети вживають заходів щодо економії ресурсів та збільшення контингенту студентів

 

 

Про виконання стратегічного плану розвитку університету

 

 

 

 

 

2. Внести зміни в чинну редакцію Стратегічного плану розвитку університету із урахуванням положень нового законодавства про освіту та визначених нових пріоритетів розвитку вишу до 2020 року

Проректори,

Г. В.

Музиченко

 

До 01.04.2016 р.

Внесено зміни до чинної редакції Стратегічного плану розвитку університету

 

 

3. Забезпечення розміщення нової редакції Стратегічного плану розвитку університету на офіційному сайті університету

А. М.

Ананьєв,

Г. В.

Музиченко,

Інформаційно-технічний відділ

До 15.04.2016 р.

 

Розміщено нову редакцію Стратегічного плану розвитку університету на офіційному сайті університету

 

 

Наслідки та перспективи вдосконалення сайту університету по презентації діяльності факультетів, кафедр

 

 

 

 

 

 

2. Забезпечити розміщення презентаційної інформації на сторінках «Кафедри» і «Лабораторії» за новою структурою: загальні відомості, науково-педагогічний склад, навчальна робота, методична робота, наукова робота, організаційна робота, контакти

завідувачі кафедр, відповідальна особа

за роботу сайту

До 01.07.2016 р.

 

Виконано

 

 

3. Оновити зміст розділів «Факультети», «Нормативні документи» з урахуванням проведеної реорганізації основних структурних підрозділів університету.

декани факультетів, завідувачі відділень, відповідальна

особа за роботу сайту.

 

До 01.04.2016 р.

 

Виконано

 

 

4. Відповідно до вимог чинного законодавства продовжити роботу щодо створення інформаційного пакету ECTS університету на 2016-2017 навчальний рік для подальшого розміщення каталогу курсів на офіційному сайті

декани факультетів, завідувачі відділень, завідувачі кафедр, начальник навчального відділу,

керівники структурних підрозділів

До 01.10.2016 р.

 

 

 

 

5. Невідкладно розміщувати на університетському сайті інформацію про найбільш важливі події, які презентуватимуть діяльність факультетів і кафедр, а також суттєві досягнення здобувачів вищої освіти у навчальній, науковій та громадській сферах. Запровадити новий розділ сайту «До 200-річчя університету» та забезпечити його наповнення відповідним змістом

декани факультетів, завідувачі відділень, завідувачі кафедр, керівники студклубу, студрада,

відповідальна особа

за роботу сайту.

 

Постійно

Виконано

 

 

6. Ужити заходів щодо створення технічної можливості для:

– реєстрації заявок від студентів на вивчення навчальних дисциплін за вибором;

– функціонування рубрик «Запитання – відповідь», «Форум», «Опитування громадської думки»; підписки на університетські новини; зазначення розмірів документів, доступних для завантаження з офіційного сайту

 

 

 

зав. кафедри інформатики

 

 

 

 

зав. кафедри інформатики,

відповідальна особа за роботу сайту.

 

 

 

 

До 01.05.2016 р.

 

 

 

 

До 01.09.2017 р.

 

 

 

 

 

 

Виконано

 

 

 

 

У процесі виконання

 

 

7. Організувати тренінги зі студентами і викладачами університету за темою «Побудова сайтів на базі сучасних хмарних технологій»

 

Проректор

Є. П. Седов

 

До 30.07.2016 р.

 

 

 

 

8. Розглянути можливість переходу на договірних умовах на сучасну платформу для побудови університетського сайту

Проректор

Є. П. Седов,

бухгалтерія

 

До 30.07.2016 р.

 

 

 

Протокол № 9

від 31.03.2016 р.

Про закриття структурного підрозділу – Балтського навчально-консультаційного центру

 

 

 

 

 

2. Доручити ректорату звернутися до Міністерства освіти і науки України з пропозицією щодо припинення діяльності Балтського навчально-консультаційного центру Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» з 01.07.2016 р., а також ужити заходів щодо його ліквідації відповідно до чинного законодавства

Директор ліцею

Т. В.

Горбачова

 

До

31.12.2015 р.

Ректорат звернувся до Міністерства освіти і науки України з пропозицією щодо припинення діяльності Балтського навчально-консультаційного центру Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» з 01.07.2016 р., а також ужито заходів щодо його ліквідації відповідно до чинного законодавства

7.

 

Про професійну та практичну підготовку бакалаврів, спеціалістів, магістрів на факультетах ун-ту (залишкові знання, ректорські контрольні роботи)

 

 

 

 

 

3. Розглянути результати ректорських контрольних робіт на засіданнях кафедр, учених радах факультетів

Завідувачі кафедр, декани факультетів

До

01.05.2016 р.

Результати ректорських контрольних робіт розглянули на засіданнях кафедр, учених радах факультетів

 

 

4. Розробити пакети завдань до ректорських контрольних робіт з нових навчальних дисциплін, уведених до навчальних планів підготовки бакалаврів та магістрів

Завідувачі кафедр, декани факультетів

01.11.2016 р.

Розроблено пакети завдань до ректорських контрольних робіт з нових навчальних дисциплін, уведених до навчальних планів підготовки бакалаврів та магістрів

 

 

5. Завідувачам кафедр розширити внутрішній моніторинг якості викладання навчальних дисциплін, зокрема шляхом відвідування занять викладачів, запровадження майстер-класів, застосування нових інформаційних технологій та активних методів навчання

Завідувачі кафедр

 

Протягом року

Розширено внутрішній моніторинг якості викладання навчальних дисциплін, зокрема шляхом відвідування занять викладачів, запровадження майстер-класів, застосування нових інформаційних технологій та активних методів навчання

 

 

Стан студентського самоврядування університету

 

 

 

 

 

2. Здійснювати контроль за відвідуванням студентами навчальних занять та з'ясовувати причини їх відсутності

Декан факультету О. Р. Гохман

До

31.12.2015 р.

Здійснюється контроль за відвідуванням студентами навчальних занять та з'ясовувати причини їх відсутності

 

 

3. Організувати на факультеті системну роботу з контролю забезпечення якості освіти

Голова студентської ради, голови студентських рад факультетів та гуртожитків

Постійно

Організовано системну роботу з контролю забезпечення якості освіти

8.

 

4. З метою посилення виховної та культурно-масової роботи, покращення побутових умов студентів, що проживають у гуртожитках, активізувати роботу студентських рад гуртожитків та регулярно заслуховувати звіти про їхню діяльність на студентській раді університету

Голова студентської ради, голови студентських рад факультетів та гуртожитків

Постійно

Активізовано роботу студентських рад гуртожитків та регулярно заслуховувати звіти про їхню діяльність на студентській раді університету

 

 

 

5. Розмістити та постійно поновлювати на сайті університету інформацію про заходи, які проводить студентська рада

Голова студентської ради

Постійно

Розміщується та постійно поновлюється на сайті університету інформація про заходи, які проводить студентська рада

 

Протокол № 10

Від 28.04.2016 р.

Про хід виконання прикладного дослідження «Етнонаціональні і ґендерні відносини та повсякденне життя людей на Півдні України у XIX-XX ст.

 

 

 

 

 

2. Вжити заходів щодо збільшення кількості публікацій у фахових та міжнародних з високим імпакт-фактором виданнях

 

В. М. Чумак,

А. В.

Красножон

Постійно

Вжито заходів щодо збільшення кількості публікацій у фахових та міжнародних з високим імпакт-фактором виданнях

 

 

3. Підготувати пропозиції щодо нової наукової теми кафедри на 2017-2021 рр. та грантового співробітництва з міжнародними науковими інституціями

А. В.

Красножон

Листопад

2016 р.

 

 

 

Упровадження нових інформаційних технологій в університеті

 

 

 

 

 

2. Упровадити автоматизовану систему управління деканатами і підрозділами університету

Проректори, декани, керівники структурних

До

31.12.2016 р.

 

 

 

3. Розробити навчальні програми, методичне забезпечення вибіркових навчальних дисциплін «Хмарні сервіси в освіті», «Інтернет речей» та ввести їх до навчальних планів усіх спеціальностей

Є. П. Седов,

А. Ю. Ків

До

01.09.2016 р.

 

 

 

Розробити онлайн-навчальний курс «Інтернет речей»

Є. П. Седов

До 31.12.2016 р.

 

 

 

Організація підготовки фахівців на факультеті дошкільної педагогіки та психології

 

 

 

 

 

3. Скласти навчальні плани та розробити відповідне навчально-методичне забезпечення для запровадження додаткових спеціалізацій та додаткових спеціальностей у магістратурі

Декан факультету, завідувачі кафедр

До

01.09.2016 р.

 

 

 

4. Підготувати в друкованому та електронному варіантах підручник із сімейної педагогіки та методичні рекомендації для самостійної роботи студентів спеціальності «Дошкільна освіта»

Декан факультету, завідувачі кафедр

01.03.2017 р.

 

 

 

5. Забезпечити внутрішній моніторинг виконання індивідуального навчального плану студента

Декан факультету, завідувачі кафедр

Постійно

Забезпечується внутрішній моніторинг виконання індивідуального навчального плану студента

 

 

6. Створити при базових дошкільних навчальних закладах філії кафедр факультету задля вдосконалення педагогічної практики та методичного супроводу освітнього процесу

 

Декан факультету, завідувачі кафедр

01.11.2016 р.

 

 

 

Про реорганізацію структури бібліотеки

ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет

імені К. Д. Ушинського»

 

 

 

 

 

2. Затвердити нову структуру бібліотеки:

Відділ комплектування та обробки документів з секторами:

-​ комплектування та обліку документів;

-​ електронних ресурсів.

абонемент навчальної, наукової та художньої літератур;

-​ читальна зала;

-​ рідкісна та цінна література.

Інформаційно-бібліографічний відділ з секторами:

-​ інформаційного та довідково-бібліографічного обслуговування;

-​ комп’ютерної інформації.

Галузеві відділи

 

 

Затверджено нову структуру бібліотеки

 

 

3. Запровадити нові форми інформаційно-комп’ютерних технологій в систему бібліотечної роботи

Г. Б. 

Бондаренко,

Є. П. Седов

31.12.2016 р.

У процесі розробки

 

Протокол № 11

від 27.05.2016 р.

Про хід виконання прикладного дослідження «Теорія і практика розвитку сучасної освіти та удосконалення системи управління навчальними закладами»

 

 

 

 

 

2. Уважати за доцільне подальше проведення наукових досліджень з аналогічних тематик із проблем менеджменту в освіті

О. О.

Долженков

Січень

2017 р.

 

 

 

Про роботу Балтського навчально-консультаційного центру університету за 2014-2015; 2015-2016 н. р.р.

 

 

 

 

 

2. Керівництву центру завершити роботу щодо випуску студентів ІІ року (скорочений термін навчання) за напрямом підготовки «Початкова освіта»

Н. М.

Мягкоход, І. О.

Пальшкова, З. М.

Рожко

До 30.06.2016 р.

 

 

 

У зв’язку з припиненням діяльності центру вжити організаційних заходів відповідно до чинного законодавства

Н. М. 

Мягкоход, керівники служб та відділів університету

Відповідно до наказу МОН України

У стадії ліквідації, робота триває

 

 

Про зміну назви підрозділу

 

 

 

 

 

2. Перейменувати з 01.05.2016 р. відділення з роботи з іноземними громадянами та підготовки іноземних громадян до вступу до вищих навчальних закладів на підготовче відділення

 

 

Виконано

 

 

Затвердити Положення про підготовче відділення факультету післядипломної освіти та роботи з іноземними громадянами університету

 

 

Виконано

 

 

Звіт про роботу науково-методичної комісії університету за 2015-2016 навчальний рік

 

 

 

 

 

2. Розробити план роботи науково-методичної комісії на 2016-2017 н. р., передбачивши розширені засідання за участі всіх завідувачів кафедр, представників структурних підрозділів університету

 

Голова, учений секретар науково-методичної комісії

До 27.08.2016 р.

 

 

 

3. Розробити Положення щодо оформлення кваліфікаційних робіт студентів і магістрантів

 

Голова, учений секретар науково-методичної комісії, начальник навчального відділу, декани, завідувачі кафедр

До 01.10.2016 р.

 

 

 

4. На засіданнях науково-методичної комісії розглядати постанови КМУ, накази, рекомендації, листи МОН України, що стосуються організації освітнього процесу, розробляти відповідні положення, рекомендації для впровадження їх в освітній процес університету

Голова, науково-методичної комісії

Постійно

Розглядаються постанови КМУ, накази, рекомендації, листи МОН України, що стосуються організації освітнього процесу, розробляти відповідні положення, рекомендації для впровадження їх в освітній процес університету

 

 

5. Відповідно до вимог МОН України продовжувати висвітлювати ухвалені рішення, затверджені положення, зразки документації на сайті університету

Голова, учений секретар науково-методичної комісії,

Постійно

Продовжується висвітлення ухвалені рішення, затверджені положення, зразки документації на сайті університету

 

 

Про роботу Освітньо-культурного центру «Інститут Конфуція» Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»: позитивний досвід та перспективні завдання

 

 

 

 

 

2. Для підвищення якості викладання китайської мови, країнознавства, теорії і практики перекладу вжити заходів щодо забезпечення наукового росту працівників центру в галузі синології та професійної підготовки майбутніх учителів і перекладачів китайської мови

Декани, завідувачі кафедр факультету іноземних мов

До

30.06.2017 р.

 

 

 

3. Удосконалити форми і методи організації аудиторної та позааудиторної роботи викладачів китайської мови

Декани, завідувачі кафедр факультету іноземних мов, координатори центру

До

30.01.2017 р.

 

 

 

4. Відповідно до угод з Головним Управлінням Інститутів Конфуція /Ханьбань/ (м. Пекін, КНР) і Харбінським інженерним університетом (м. Харбін, КНР) для звітування про виконання міжнародного проекту, укладання нових договорів, узгодження кошторису витрат, розширення міжнародного та наукового співробітництва направити до КНР делегацію університету у складі ректора, проректорів за відповідними напрямами роботи, головного бухгалтера, координаторів центру, провідного науково-педагогічного працівника, який відповідає за підготовку міжнародних проектів

Ректорат, координатори центру

О. В. Попова,

Дінь Сінь

До

31.08.2016 р.

Візит узгоджено з 12.08.2016 р. до 23.08.2016 р.

 

 

Пустая синяя полоска

© 2024 Університет Ушинського
https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/