Мельничук Ірина Валентинівна

align=leftМельничук Ірина Валентинівна кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики практичної психології.

Освіта: Закінчила Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, (1998 рік), зі спеціальності "Початкове навчання, практична психологія", кваліфікація за дипломом "Вчитель початкових класів, практичний психолог в закладах освіти".

Кандидат психологічних наук, захистила кандидатську дисертацію "Генеза емоційних особливостей у дітей різного віку та статі" за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.

 

Ликова Вікторія Анатоліївна

align=leftЛикова Вікторія Анатоліївна кандидат педагогічних наук, доцент. доцент кафедри теорії та методики практичної психології

Відмінник освіти України.

Представник від України в Європейській групі супроводу Болонського процесу (BFUG).

Член Асоціації професорів слов’янських країн.

Володар Гранту (# HAG810) Інституту «Відкрите суспільство» (Фонд Сороса) за перемогу в конкурсі навчальних програм з базових курсів в межах програми «Вища освіта».

Освіта: Одеський державний педагогічний інститут імені К. Д. Ушинського, "Музика та співи", спеціальність: вчитель музики та співів. Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, диплом спеціаліста про перепідготовку за кваліфікацією "психолог".

Науковий напрямок: педагогічна терапія в освітньому середовищі.

Створено науково-методичну лабораторію педагогічної терапії (філія кафедри) в загальноосвітній школі № 81 м.Одеси.

Автор спеціальної навчальної програми «Педагог як психотерапевт», яка впроваджується в Україні (Одеса, Київ), Росії (Москва, Смоленськ, Єлець), Болгарії. Одержано Диплом П Міжнародного конгресу «Місія вчителя в сучасному світі» (Одеса, 2012) - «за впровадження інновацій в систему освіти».

Практична професійна діяльність: дитячий та сімейний психолог-психотерапевт; тілесний та арт-психотерпевт. Керівник секції тілесно-орієнтованої психотерапії Одеського осередку Української спілки психотерапевтів. Член міжнародної асоціації тілесно-орієнтованих психотерапевтів; Російської арт-терапевтичної асоціації. Керівник психолого-педагогічної майстерні «ЯБЛОКО».

Основні публікації: Автор понад 130 публікацій, з них – монографії «Педагогическая терапия в образовании» (Київ, 2009); «Педагог как психотерапевт: помощь агресивному ребенку» (Київ, 2007); «Заблуждения педагогического мышления (Смоленськ, 1999); науково-методичні посібники «Здоровьесберегающие разминки на уроке» (Київ, 2007); «Неупевающее учение или неуспешное обучение» (Одеса, 2003); «Помогающее» слушание в педагогическом общении» (Одеса, 2001); «Развивающие и коррекционные игры для детей четвертого года жизни» (Смоленськ, 1995).

Приймала участь в якості співавтора у створенні «Національного освітнього глосарія: вища освіта» (Київ, 2011); «Глосарія Європейського простору вищої освіти» (Одеса, 2014); перекладі та упорядкуванні «Довідника користувача ЄКТС» (Одеса, 2009); збірників «Пріоритети Європейського простору вищої освіти – 2020» (Одеса, 2010); «Додаток до диплому європейського зразка (принципи і рекомендації щодо запровадження) (Одеса, 2010); «На шляху до Європейського простору вищої освіти – 2020» (Одеса, 2010).

Міжнародні статті, представленість на міжнародних конференціях та семінарах: Болгарія, Польща, Словаччина, Фінляндія, Азербайджан, Росія.

Участь у засіданнях Ради Європи та Європейської Комісії (Страсбург-Франція; Брюссель-Бельгія; Тбілісі-Грузія; Єреван-Вірменія; Москва-Росія) з питань євроінтеграції вищої освіти; підвищення якості вищої освіти; студенто-центрованого навчання в ЄПВО.

Сертифікації та підвищення кваліфікації з практичної психології психотерапії (загалом понад 1500 год):

завершені навчальні проекти:

- «Теорія та практика екзистенційного консультування» (120 год.). // Інститут екзистенційної психології та життєтворчості (Москва, Росія – Одеса, Україна);

- Теоретична та практична підготовка з арт-терапії (88 годин) . //Недержавна освітня установа додаткової професійної освіти Інститут практичної психології «ІМАТОН», Арт-терапевтична асоціація (Санкт-Петербург, Росія);

- «Психологічне консультування, психокорекцій на робота, психотерапія дітей, підлітків та їх батьків» (410 годин) // НАПН України, Український науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи; Українська спілка психотерапевтів (Україна). 

- Навчальний курс з тілесно-орієнтованої психотерапії (500 годин) //Міжнародна Асоціація  тілесно-орієнтованих психотерапевтів (Київ, Україна – Москва, Росія).

семінари, конференції, тренінгі:

- Психоаналітичний підхід у коучінгу (16 год, Київ);

- Міжнародна школа психодинамічної психотерапії дітей та підлітків (45 год, Київ);

- Тренінг «Сакральна архітектура тіла – дорога до себе (20 год, Київ);

- Міжнародна науково-практична конференція з системних розстановок (24 год, Київ);

- Міжнародний семінар «Арт-психотерапія з дітьми та підлітками» (40 год, Львів);

- Міжнародний семінар «Символи в арт-терапевтичному процесі» (54 год, Львів);

- Тренінг «Використання піскової терапії в роботі дитячого психолога» (20 год, Київ);

- Навчальна сесія «Піскова психотерапія для фахівців» (33 год, Одеса)

- Інтенсивній курс навчання з гештальт-терапії (40 год + 40 год, Москва);

- Міжнародний практичний семінар по роботі з психічною травмою у дорослих, дітей та підлітків (36 год, Одеса);

- Міжнародний семінар «TRE: Trauma and Tension Releasing Exercises» (20 год, Львів).

Ланкін

Лазоренко Тетяна Миколаївна

Лазоренко Тетяна Миколаївнакандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики практичної психології.

Освіта: Одеський державний педагогічний інститут імені К. Д. Ушинського, факультет початкового навчання, спеціальність "Педагогіка і методика початкового навчання, шкільна психологія" (1988?1993 рр.).

Захистила дисертацію у 2002 р. на тему: "Психологічна адаптація до процесу навчання дітей 6-8 років із затримкою психічного розвитку" (19.00.08 – спеціальна психологія) в Інституті дефектології АПН України (м. Київ), науковий керівник – доктор психологічних наук, професор кафедри клінічної психології Інституту післядипломної освіти Одеського національного університету імені І. І. Мечнікова Вісковатова Тетяна Павлівна.

Професійна активність: В ПНПУ імені К. Д. Ушинського працює з 1995 р. (на той час – Одеський державний педагогічний інститут імені К. Д. Ушинського) викладачем кафедри психології. У 2006 році присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогічної та вікової психології, з 2008 і до нині – доцент кафедри теорії та методики практичної психології.

Наукові інтереси: розвиток особистості в несприятливих умовах, психологічний супровід особистості з відхиленням розвитку, професійне консультування щодо проблеми особистості у реабілітаційних центрах.

Науково-організаційна діяльність: Т. М. Лазоренко науково-дослідну діяльність успішно поєднує з науково–організаційною – керує науково?дослідними роботами магістрантів, аспірантів. Під її керівництвом проходить психологічна практика на базах Наркологічних закладів та реабілітаційних центрах для дітей та дорослих.

Забезпечення дисциплін:

Клінічна психологія;

Функції та специфіка роботи психолога у клініці;

Основи психологічної практики..

Основні публікації: Опубліковано більше 50 наукових праць, серед яких: 2 науково-методичних рекомендацій щодо проходження виробничої практики для студентів-психологів, глосарій спеціальних термінів: спеціальна клінічна та патопсихологія (в співавторстві).

Останні статті:

1. Організація психологічного супроводження у навчально-виховних об’єднаннях / Т. М. Лазоренко // Наука і освіта. – 2004. – № 2. – С. 127–129.

2. Індивідуальні особливості реагування на хворобу хворих на різних стадіях хронічної ниркової недостатності / Т. М. Лазоренко // Наука і освіта. – 2005. – № 3-4. – С. 38–41.

  1. Влияние медикаментозной терапии на интеллектуальную деятельность больных туберкулезом / Т. М. Лазоренко // Наука і освіта. – 2007. – № 4-5. – С. 93–95.

4. Психологічне консультування Віл-інфікованої особистості / Т. М. Лазоренко // Наука і освіта. – 2008. – № 7. – С. 105–107.

5. Соціально-психологічна робота з родинами, яких виховуються діти з ДЦП / Т. М. Лазоренко, Ю. С. Головська // Наука і освіта: Спецвипуск. Проект "Проблеми емоційної регуляції діяльності", "Психологічна освіта в системі вищої школи". – 2009. – № 9. – С. 87–90.

6. Дослідження соціально-психологічного клімату та конфліктного реагування в підлітковому колективі / Т. М. Лазоренко, Ю. С. Головська // Наука і освіта: Спецвипуск "Психологія особистості: теорія, досвід, практика". – 2012. – № 6. – С. 121–125.

7. Глоссарий специальных терминов: специальная, клиническая и патопсихология / Т. Н. Лазоренко, И. П. Павлова. – Одесса: Феникс, 2012. – 120 с.

  1. Психологическая готовность студентов-психологов к профессиональной деятельности / Т. М. Лазоренко // Збірник праць Міжнар. наук.-практич. конф. молодих учених та студентів "Актуальні проблеми практичної психології". – Одеса, 2013. – С. 253–255.

9. Гра як засіб психокорекційної пізнавальної сфери дітей 3-6 років з ДЦП / Т. М. Лазоренко // Збірник праць Міжнар. наук.-практич. конф. молодих учених та студентів "Актуальні проблеми практичної психології". – Одеса, 2014. – С. 136–141. 

  1. Диагностика и коррекция аутизма у детей 6-7 лет / Т. М. Лазоренко // Збірник праць Міжнар. наук.-практич. конф. молодих учених та студентів "Актуальні проблеми практичної психології". – Одеса, 2013. – С. 287–291.

 

 

 

 

Коваль Катерина Ігорівна

align=left Коваль Катерина Ігорівна – старший викладач кафедри теорії та методики практичної психології

Освіта: Закінчила Державний заклад «Південноукранський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» за спеціальністю «практична психологія».

Додаткова освіта за спеціалізаціями:

2007-2008 рр. – Юнгіанська піскова психотерапія (диплом АНО ИПП СЗО Российской Академии Образования № 126161);

2011р. – Перинатальна психологія та сімейне консультування (свідоцтво)

2012р. – Арт-терапія (диплом про перепідготовку, 180 годин)

З 2012 року член ассоціації дитячих, сімейних та перинатальних психологів, медиків і педагогів «ПСИХЕЯ», з 2005 року член громадської організації МКО «Мозаика»

 

Казакова

Ільницька Лариса Анатоліївна

align=leftІЛЬНИЦЬКА ЛАРИСА АНАТОЛІЇВНА - старший викладач кафедри теорії та методики практичної психології.

Освіта: Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Інститут психології – студентка, спеціальність «Психологія» (2000?2005 рр.).

Професійна активність: В ПНПУ імені К. Д. Ушинського (на той час – Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського) працює з 2005 р. викладачем, а з 2014 р. і до нині – старшим викладачем кафедри теорії та методики практичної психології.

Наукові інтереси: психологія Інтернет-залежності.

Науково-організаційна діяльність: Л. А. Ільницька здійснює керівництво курсовими та дипломними роботами, студентською науково-дослідною роботою, здійснює кураторський супровід студентів академічних груп.

Забезпечення дисциплін:

Загальна психологія;

Практикум з загальної психології;

Психодіагностика;

Психологічний спецпрактикум по спецкурсу.

Основні публікації: Опубліковано більше 30 наукових праць.

1. Психологічні особливості особистості Інтернет-залежних юнаків / Л. А. Ільницька // Наука і освіта. – 2009. – № 9. – С. 34–37.

2. Шляхи здійснення психологічного супроводу осіб, залежних від Інтернету, в юнацькому віці / Л. А. Ільницька // Наука і освіта. – 2011. – № 11. – С. 57–61.

3. Практичні рекомендації щодо здійснення психологічного супроводу Інтернет-залежних юнаків / Л. А. Ільницька // Наука і освіта. – 2012. – № 10. – С. 92–95.

4. Підготовка психолога до роботи з Інтернет-залежними юнаками / Л. А. Ільницька // Materi?ly ІХ mezinarodn? v?deckopraktick? conference "Nastolen? modern? v?dy – 2013" (27 z??? – 05 ?ijna 2013 roku). D?l 8. Pedagogika. Psichologie. Hudba a ?ivot. Praha: Publishing House "Education and Science" s.r.o, 2013. Pp. 8587.

5. Психологічна готовність психолога до роботи з Інтернет-залежними юнаками / Л. А. Ільницька // Materials of the X International scientific and practical conference "Scientific horizons", (September 30 – October 7, 2014) Volume 6. Psychology and sociology. Pedagogical sciences. Sheffield: Science and education LTD, 2014. – Pp. 23–24.

 

 

Головська Ірина Георгіївна

align=leftГоловська Ірина Георгіївна кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри теорії та методики практичної психології.

Освіта: Одеський державний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, спеціальність "Педагогіка і методика початкового навчання".

Кандидат психологічних наук. Кандидатська дисертація "Эмоціогенні компоненти дидактичного матеріалу як умова розвитку учбової діяльності".

 

 

Пустая синяя полоска

© 2024 Університет Ушинського
https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-mahjong-gacor.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-luar-negeri.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-gacor-online.html https://simkatmawa.ubt.ac.id/V2/app-web/page/produk/demo-pragmatic/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/