×

Попередження

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: /home/pdpueduu/public_html/images/200-years/zvit/jarovceva_1.jpg

JFolder::files: Шлях не є текою. Шлях: /home/pdpueduu/public_html/images/200-years/zvit/jarovceva_2.jpg

×

Повідомлення

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images//200-years/zvit/jarovceva_1.jpg

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images//200-years/zvit/jarovceva_2.jpg

СИМПОЗІУМ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ»

{gallery}/200-years/zvit/jarovceva_1.jpg{/gallery}

У межах ІІІ Міжнародного Конгресу «Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі» було проведено симпозіум «Дошкільна освіта: реалії та перспективи підготовки майбутніх фахівців», на якому обговорювалися актуальні проблеми і перспективні напрями розвитку теоретичних і прикладних досліджень у галузі підготовки майбутніх фахівців, дошкільної освіти, сімейного виховання  в умовах модернізації сучасної освіти.

{gallery}/200-years/zvit/jarovceva_2.jpg{/gallery}

У роботі симпозіуму прийняли участь 32 викладачів та науковців, 43 студенти факультету дошкільної педагогіки та психології, 15 представників науково-педагогічного громадськості із Києва, Ізмаїла, Кривого Рога, Миколаєва, Сум, Черкас, Чернігова, а також Туреччини.

З докладами виступили академік Богуш А. «Комунікативно-мовленнєвий супровід формування мовної особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти»; проф. Жаровцева Т. «Стратегія підвищення компетентності фахівців в галузі проблем сім’ї»; проф. Ковшар О. «Аналіз феномену «наступність» в сучасній освіті» (Кривий Ріг); доц. Коргун Л. «Розвиток мовлення дітей з синдромом дауна з використанням новітніх інформаційних технологій»; доц. Монке О. «Педагогічні умови, модель і методика підготовки майбутніх вихователів до морально-духовного виховання дошкільників засобами художньої літератури»; аспіранти Смолянко Ю. Навчально-методичне забезпечення навчальної дисципліни «Формування професійної культури майбутнього вихователя ДНЗ»(Чернігів); Матата С. «Особливості роботи дошкільного закладу з родиною в інклюзивному середовищі».

У межах симпозіуму розглядалася специфіка вдосконалення підготовки фахівців з дошкільної освіти до виконання професійних функцій; було представлено повідомлення, що розкривають теоретико-методологічні, методичні та організаційні аспекти підготовки кадрів для дошкільної освіти; показано результати досліджень професійної діяльності педагога дошкільної освіти в умовах його модернізації в Україні. Також розглянуто шляхи підвищення компетентності фахівців в галузі педагогіки і психології сім'ї та сімейного виховання. Було подано деякі технологій супроводу інклюзивної освітньої практики в дошкільних навчальних закладах.

Серед найбільш актуальних тем, що обговорювалися на симпозіумі: питання, що стосуються реформування системи дошкільної та вищої освіти, різних напрямів удосконалення та модернізації процесу підготовки фахівців. Було відзначено, що процес пошуку сучасних технологій та методик навчання досить активний. У той же час відчувається нестача нових тенденцій і новаторства у підготовці майбутніх фахівців, вихованні дітей у дошкільному навчальному закладі і сім’ї; обмежено ознайомлення з досвідом роботи науково-педагогічних спільнот України та інших країн світу з питань розвитку вищої педагогічної освіти, дошкільного та сімейного виховання;  не достатньо здійснюється обмін навчально-виховними технологіями, матеріалами; та впровадження світового досвіду стратегічної та змістовної підготовки фахівців вищої педагогічної освіти, що потребують встановлення суттєвих різноманітних науково-методичних зв’язків з вишами світового освітянського простору.

На симпозіумі пройшла презентація книги А. Богуш, В. Пікінер «Педагогічна спадщина К. Д. Ушинського у вимірі сучасності» і виставка науково-методичної літератури викладачів та науковців факультету дошкільної педагогіки та психології.

Студентами факультету було представлено вистава-перфоменс «Педагогічні літописи», в якій було відображено історичні акценти з проблем виховання часів Жан-Жака Руссо.

 

Серед рекомендацій учасників симпозіуму слід відзначити наступні:

  1. Посилити міжнародні зв’язки щодо спільного дослідження теоретико-методологічних, методичних та організаційних складових освітніх практик в сучасних системах вищої та дошкільної освіти.
  2. Розвивати співпрацю науково-педагогічних спільнот України з метою обміну досвідом з проблем реалізації інноваційних технологій соціально-комунікативного, художньо-естетичного, пізнавального і мовного розвитку сучасних дітей дошкільного віку. сімейного виховання та інклюзивної освіти.
  3. Об’єднати зусилля психологів, педагогів, соціологів та батьків щодо розробки педагогічних умов цілісного розвитку дитини; можливостей для збереження і зміцнення здоров'я дітей, їх соціального захисту об'єднанням зусиль науковців, дошкільних навчальних закладів і сім'ї.

 

Модератор симпозіуму                                                       Жаровцева Т. Г.  

                                                             доктор педагогічних наук, професор

 

 



 

Пустая синяя полоска

© 2017 Університет Ушинського