Проблеми рекреаційної психології та педагогіки — в центрі уваги учених-психологів

14-15 вересня 2018 року в м. Одесі відбулася V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми рекреаційної психології та педагогіки дитинства». Організаторами конференції виступили кафедра психології розвитку і соціальних комунікацій соціально-гуманітарного факультету ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» і педагогічний колектив ДП «Український дитячий центр «Молода гвардія».

У роботі конференції брали участь понад 70 учених. Серед учасників конференції були психологи, педагоги, медики, філософи, соціологи з різних міст України, Молдови, Польщі, Угорщини, Китаю та інших країн.

Учасників конференції привітав ректор Університету Ушинського, академік НАПН України О. Я. Чебикін; проректор з наукової роботи, професор Т. І. Койчева, головний спеціаліст відділу нормативно-методичного забезпечення Департаменту оздоровлення та санаторно-курортного лікування Міністерства соціальної політики України В. О. Зоря; начальник Центру психологічного забезпечення підрозділів Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, к.психол.н. А. С. Сичевський. Форум розпочався з доповідей очільників оргкомітету — генерального директора УДЦ «Молода гвардія»                               Е. Б. Лебединського й завідувача кафедри психології розвитку і соціальних комунікацій Університету Ушинського, професора С. М. Симоненко.

У роботі конференції взяли участь такі відомі вчені, як професор, дійсний член НАПН України, завідувач кафедри практичної психології Черкаського національного університету імені Б. Хмельницького                             Т. С. Яценко, професор, дійсний член НАПН України, завідувач лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України В. О. Моляко, доктор наук, завідувач кафедри психології Університету Педагогічного ім. Комісії Народної Освіти в Кракові (Польща) Рафал Амбраціов, професор, завідувач кафедри соціальної педагогіки, психології і педагогічних інновацій Універистету Ушинського                              І. М. Богданова, професор, завідувач кафедри психології розвитку Київського національного університету імені Тараса Шевченка О. І. Власова, професор Державного університету імені Т. Г. Шевченка (Молдова, м. Тирасполь)                 А. В. Гоголєва, професор кафедри педагогічної і вікової психології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника З. С. Карпенко, доктор наук, декан педагогічного факультету Вищої Школи Банкової в Познані (відділення у Щеціні) Кокіел Анджей, професор кафедри психології і педагогіки факультету педагогіки і психології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова М. М. Марусинець, професор, завідувач кафедри соціальної та практичної психології Житомирського державного університету імені І. Франка Л. П. Журавльова  та інші.

Робота форуму відбувалася за такими напрямами, як-то:

  • теоретико-методологічні підходи до розвитку рекреаційної психології та педагогіки дитинства;
  • актуальні проблеми рекреаційної педагогіки дитинства;
  • психологічний супровід розвитку творчої особистості в рекреаційний період;
  • психологічний супровід дітей із зони бойових дій та переміщених осіб в умовах рекреаційних закладів;
  • особливості психологічного супроводу дітей в умовах інклюзії в рекреаційних закладах;
  • психологія інформаційної безпеки дитинства;
  • інтерактивні освітні технології в умовах позашкільної освіти;
  • психологічна служба дитячих оздоровчих закладів: організація, завдання, форми роботи, інноваційні технології.

Цікавими для педагогів і психологів були майстер-класи з інноваційних психологічних та педагогічних технологій: «Психоаналіз з використанням репродукцій художніх картин» (Т. С. Яценко), «Розвиток самосвідомості та толерантності у підлітків з використанням павільйонних психологічних ігор» (К. Л. Мілютіна), «Терапевтичний ресурс синхроній та проекцій у психосоматичній грі «Шлях до філософського каменю» (Т. Б. Хомуленко), «Ігорнотехнічні прийоми у процесі активного формування професійної ідентичності педагогів-організаторів рекреаційних установ»                               (О. В. Костюніна), «Дебатна технологія як рушій розвитку критичного мислення» (Ю. В. Козак), «Ефективні прийоми для інтерактивних бесід з дітьми»  (А. В. Дзиговський) та ін.; круглий стіл «Психологічна кризова допомога дітям з адиктивною поведінкою в умовах рекреаційного закладу» тощо.

Активний відгук на запрошення брати участь у роботі наукової конференції вчених-психологів та педагогів з різних країн світу знову підтвердив статус Одеси як провідного освітнього і наукового центру України.

 

Пустая синяя полоска

© 2017 Університет Ушинського