Освітній курс був спрямований на формування у здобувачів освіти системи знань про сутність, зміст, завдання, методичні засади організації та керівництва художньо-продуктивною діяльністю дітей дошкільного віку. У межах професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти завершено опанування варіативної дисципліни «Художня праця та основи дизайну в діяльності дітей дошкільного віку», що вивчалася студентами другого року навчання спеціальності 012 Дошкільна освіта.
У процесі навчання майбутні педагоги не лише засвоїли теоретичні основи означеної діяльності, а й набули практичних умінь і навичок виготовлення поробок з паперу, тканини, природного та вторинного матеріалу із застосуванням різноманітних технік художньої праці, обробки матеріалів, що є необхідним компонентом їхньої професійної компетентності.
Результатом підсумкового етапу вивчення навчальної дисципліни стало проведення тематичної виставки, на якій студенти презентували результати художньо-продуктивної творчості: зразки виробів із паперопластики, м’які іграшки з текстилю, вироби з природних та підручних матеріалів, об’єкти дизайнерської спрямованості, які доцільні для використання в роботі з дітьми дошкільного віку.
Представлені експозиції стали не лише яскравим свідченням сформованості професійно-практичних умінь майбутніх вихователів, а й засобом їхнього творчого самовираження, педагогічної ініціативи та інноваційного підходу до організації художньої діяльності в дошкільному освітньому просторі.