4 листопада 2025 р., на факультеті дошкільної педагогіки та психології, відповідно до чинної ОПП «Дошкільна освіта. Управління закладом дошкільної освіти», відбулася гостьова лекція С.К. Хаджирадєвої, доктора наук з державного управління, професора, магістра психології, проректора з навчальної роботи державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса). Магістранти долучилися до обговорення проблем психології прийняття управлінських рішень. Лектор внесла новизну і протиріччя в навчальний зміст, що вирішувалися в ході лекції, дискутуючи зі здобувачами освіти щодо специфіки технологій пошуку індивідуальних і колективних рішень; складності, невизначеності та ризиків прийняття управлінських рішень, якості та ефективності прийнятих управлінських рішень [Query]. В ході лекції, магістранти зрозуміли, що обговорення складності, невизначеності та ризиків прийняття управлінських рішень [Query] є моделюванням сучасного VUCA-середовища (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity), в якому доводиться працювати керівникам закладів освіти. Магістранти усвідомили важливість не лише знань основних функцій управління, але й здатності аналізувати дані для прийняття управлінських рішень, враховуючи при цьому цілі, ресурси та ризики.

4 листопада 2025 р., на факультеті дошкільної педагогіки та психології, відповідно до чинної ОПП «Дошкільна освіта. Управління закладом дошкільної освіти», відбулася гостьова лекція С.К. Хаджирадєвої, доктора наук з державного управління, професора, магістра психології, проректора з навчальної роботи державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (м. Одеса). Магістранти долучилися до обговорення проблем психології прийняття управлінських рішень. Лектор внесла новизну і протиріччя в навчальний зміст, що вирішувалися в ході лекції, дискутуючи зі здобувачами освіти щодо специфіки технологій пошуку індивідуальних і колективних рішень; складності, невизначеності та ризиків прийняття управлінських рішень, якості та ефективності прийнятих управлінських рішень [Query]. В ході лекції, магістранти зрозуміли, що обговорення складності, невизначеності та ризиків прийняття управлінських рішень [Query] є моделюванням сучасного VUCA-середовища (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity), в якому доводиться працювати керівникам закладів освіти. Магістранти усвідомили важливість не лише знань основних функцій управління, але й здатності аналізувати дані для прийняття управлінських рішень, враховуючи при цьому цілі, ресурси та ризики.