03 листопада завідувачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти взяла участь у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції з теми «Педагогіка партнерства в умовах модернізації дошкільної освіти: теорія і практика».
Організатором конференції виступила науково-методична лабораторія дошкільної освіти кафедри дошкільної і початкової освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».
На пленарному засіданні Людмила Іванівна виступила з доповіддю «Підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з батьками на засадах співробітництва та партнерства», в якій акцентувала на особливостях підготовки студентів, майбутніх вихователів ЗДО у процесі навчання у ЗВО; розкрили практичні форми та методи роботи зі студентами в процесі професійно спрямованих навчальних дисциплін; відзначила, що саме «завдяки педагогіці партнерства такі поняття, як толерантність, гуманність, емпатія стануть ключовими та пріоритетними в соціумі нашої країни».
На секційних засіданнях науковці обговорювали та дискутувала над темами:
- теоретико-методологічні засади педагогіки партнерства в контексті дошкільної освіти;
- сучасні виміри соціалізації дитини в сім’ї та закладах дошкільної освіти;
- педагогічне партнерство у забезпеченні наступності дошкільної та початкової освіти в умовах впровадження концепції НУШ;
- розвиток психолого-фасилітативної компетентності педагога в системі професійної підготовки та післядипломної освіти.
Окремим заходом у рамках роботи конференції стала діалог-сесія «Педагогічний парк як інфраструктура інноваційного розвитку дошкільної освіти». Були обговорені питання співпраці ЗВО, фахової передвищої, загальної середньої, дошкільної та післядипломної освіти, центрів професійного розвитку педагогічних працівників у питанні популяризації ігрового та діяльнісного підходів в освітньому процесі, а також розробка та трансфер технологій в сфері дошкільної освіти.
Результатом роботи конференції стало висвітлення наукових досліджень з проблем педагогіки партнерства, педагогічної взаємодії у галузі дошкільної освіти, освітнього менеджменту в умовах модернізації дошкільної освіти; визначення перспектив поєднання наукових, теоретичних та практичних основ освітньої діяльності в сфері дошкільної освіти; обмін результатами наукових досліджень і дослідницьким досвідом; збереження і розвиток єдиного науково-освітнього простору.