Під час війни особливу увагу необхідно приділяти психічному здоров'ю та турботі про дітей. Переховуючись у сховищі від гучних обстрілів, діти можуть відчувати паніку, тривогу, агресію, тому дуже важливо, щоб дорослі допомагали дітям виплеснути емоції, зберегти спокій у тривожній ситуації. Це завдання як батьків, так й для педагогів.
Розуміючи важливість цього питання, 28 березня доценткою кафедри теорії та методики дошкільної освіти Анжелою Івершинь було проведено арт-терапевтичний тренінг з теми «Антитривожна валізка». У тренінгу взяли участь студенти факультету дошкільної педагогіки та психології. У процесі роботи порушувались питання дитячої психології. Зокрема, було розкрито особливості роботи з дітьми, що допомагають подолати стрес, емоційну напруженість. Одним з таких дієвих прийомів є творчість. Анжела Івершинь запропонувала студентам авторську добірку арт-терапевтичних вправ та ігор з папером для дітей дошкільного віку. Ігри та вправи не вимагають особливих матеріалів в роботі. Вони сконцентровані на виявленні уяви дітей, позитиву у дитячому сприйнятті картин світу. У ході роботи учасники тренінгу створили казкові образи тварин, які є героями знайомих з дитинства казок: чарівна рибка, котик, їжачок. Студенти навчилися робити весняних птахів, створювати ігрові ситуації в роботі з дітьми, вправи на розвиток уяви.
Тренінг допоможе студентам в їх професійній та волонтерський діяльності.