Результати опитування щодо якості освіти

 ДОВІДКА

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ "ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ"  СПЕЦІАЛЬНОСТІ 017 «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ» ДЕРЖАВНОГО ЗАКЛАДУ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ

УНІВЕРСИТЕТ імені К. Д. УШИНСЬКОГО»

 Відповідно до плану роботи університету у травні-червні 2020 р. проводилися онлайн-опитування здобувачів освіти щодо якості освітньо-професійної програми «Фізична культура і спорт» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» /за другим (магістерським) рівнем вищої освіти/ за допомогою  інформаційної системи ІАСУ МОНУ.

В опитуванні взяли участь загалом 18 здобувачів освіти згаданої ОПП. Анкетування проводилось на умовах добровільної участі та анонімності. Опитування стосувалося якості освітнього процесу у першому та другому семестрах 2019/2020 навчального року.

Мета проведеного опитування полягала у:

  • дослідженні найбільш властивих критеріїв якісної сторони викладання навчальних дисциплін;
  • виявленні слабких та сильних сторін в організації освітнього процесу, що впливають на його ефективність;
  • виявленні ступеню поінформованості здобувачів освіти щодо можливостей, які надає ОПП;
  • визначенні пропозицій, потреб та зауважень здобувачів освіти;
  • визначенні рейтингового місця викладачів за якістю викладання;
  • інформуванні громадськості про результати опитування.

За результатами респонденти зазначали, що під час опанування навчальних дисциплін викладачі:

- ознайомлювали їх зі світовими науковими здобутками (100% опитаних);

- використовували на заняттях елементи індивідуалізованого та диференційованого навчання (94%);

- у достатньому обсязі надавали інформацію про цілі, зміст, очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання (100%);

- застосовували чіткі і прозорі критерії оцінювання; давали змогу вчасно ознайомлюватися з формами контрольних заходів (94%);

- залучали до аудиторних занять професіоналів-практиків, роботодавців, експертів галузі (76%).

Водночас, респонденти констатували: наявність атмосфери взаємної поваги та партнерства, взаєморозуміння та довіри між викладачами і студентами (94%); відсутність обмеження з боку науково-педагогічних працівників академічної свободи здобувачів освіти (88%).

Викладання усіх навчальних дисциплін здійснювалося науково-педагогічними працівниками на високому рівні.

Найвище здобувачі освіти оцінили якість викладання А. І. Босенка (11,48 балів, «Технології функціональної діагностики у фізичній культурі»), Г. В. Тітової  (11,28 балів, «Методика з обраного виду спорту»), П. Б. Джуринського (11.27 балів, «Теорія і методика фізичної культури»), В. Г. Тодорової (11,18 балів, «Технології спорту вищих досягнень») та ін.

Чільне місце посіли три критерії якості:

  • професійні компетентності викладачів (10,98 б.);
  • тактовність у спілкуванні й уважність до запитань здобувача освіти (10,96 б.);
  • об`єктивність оцінювання компетентностей, знань і вмінь здобувача освіти (10,96 б.).

На думку респондентів, навчальні дисципліни освітньої програми забезпечували набуття соціальних навичок, так званих soft skills (повністю та до певної міри забезпечували – 99% відповідей).

100% опитаних відзначили відсутність нав’язування вибіркових дисциплін. 71% були повністю задоволені дієвістю процесу вибору навчальних дисциплін, 29% - в основному задоволені.

Усім опитаним відомі вимоги щодо дотримання доброчесності під час освітнього процесу, переважна більшість (94%) здобувачів освіти також обізнана про способи звернення до комісії з доброчесності.

Учасники опитування були в цілому задоволені організацією практик (задоволені – 69%, скоріше задоволені – 31 %). На думку студентів, практична підготовка сприяла здобуттю та/або формуванню компетентностей (професійно-важливих якостей), необхідних для майбутньої професійної діяльності (на високому рівні сприяла - 85%, на середньому рівні – 15%).

94% опитаних відзначили, що їхні пропозиції, оцінки, поради стосовно покращання освітньої програми враховуються повністю або беруться до уваги частково.

Загалом 88% опитаних констатували, що набір дисциплін освітньої програми для успішної роботи за фахом повністю достатній, 12% - що частково достатній. Абсолютна більшість респондентів (80%) відзначили, що їхні очікування щодо змісту освітньої програми повністю збіглися з її реальним змістом.

Більшістю учасників анкетування були високо оцінені такі параметри навчання в університеті, як:

- рівень безпеки освітнього середовища університету для життя та здоров`я (83% оцінили її на високому рівні /від 8 до 10 балів з 10 можливих/; на середньому рівні – 17% /від 5 до 7 балів/);

- функціонування в університеті соціально-допоміжних структур (повністю задоволені 71%, частково – 18%, 11% утруднилися з відповіддю);

- підтримка з боку університету з освітніх, організаційних, інформаційних, консультаційних, соціальних питань (83%);

- організація в університеті роботи, проведення заходів щодо профілактики та недопущення випадків сексуальних домагань, дискримінації, конфліктних ситуацій, булінгу тощо (95%).

Водночас, за результатами дослідження було установлено, що:

  • 25% відзначили про необхідність ознайомлення їх з процедурою визнання результатів навчання, отриманих у межах неформальної освіти; деяку перевантаженість обсягу навчального навантаження; більше половини респондентів (62%) указали на дефіцит часу для наукової роботи.

Студентами вносилися поодинокі пропозиції щодо удосконалення змісту освітньої програми, зокрема щодо:

  • вилучення дисципліни «Інформатика»»;
  • доповнення основного блоку дисциплінами «Охорона життя».

Один опитаний висловив побажання збільшити обсяг практичної підготовки за рахунок скорочення теоретичної.

Отримані в ході дослідження результати розглянуті на засіданні кафедри теорії і методики фізичної культури та спортивних дисицплін та за можливістю ураховані під час організації освітнього процесу за вказаною вище освітньо-професійною програмою.

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
panduan scatterhitam mahjongwins3iduladha scatterhitam mahjongwins3maxwin jabar mahjongways 2025emas mahjongwins2 kombo pemulaalasan player main mahjong ways 2trik sederhana cuan mahjong wins 3skripsi berkah jp mahjongwins3buyspin mahjongwins3 buka jackpotfreelance saldo gacor sweetbonanzapabrik bongkar pola olympusx5000free spin motor mahjongways2spin viral jp mahjongwins3naik bet 3x mahjongwins3 jp cepatpola langka bonus mahjongwins3hfspin mahjongwins3 rtp maxwinefisiensi spin mahjongwins3 profitstrategi maxwin mahjong baccaratsensasi unik cuankan mahjongways2super scatter olympuscuan 2m awsbet gagal kripto sukses gameskripsi dan cuan mahjong wins 3 deadlinespin bebas mahjong ways 2 cuan santaiteknik gacor jackpotstrategi gacor mahjong wins 2pola gacor mahjong wins 1rahasia jackpott di mahjong winsspin biasa jadi ledakan hadiah di mahjong ways 3gerbang kemenangan di gates of olympuswaktu terbaik rasain jackpot beneran di mahjong ways 2mahjong wins 3 sarangnya kemenanganmahjong ways 2 sering buat orang tajir secara dadakanmahjong wins lagi gacor hari inipola gachor mahjong wins 3asia2415asia2416asia2417asia2418maratona.icei.pucminas.brheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88situs gacor maxwinslot mahjong gacorslot thailandhttps://andreuground.es/slot gacor viral server luar negeri