16 листопада 2025 р. з 11:20 до 12:40 був проведений відкритий захід гостьова лекція з навчальної дисципліни «Актуальні проблеми дошкільної освіти та управління її якістю» за ОПП Дошкільна освіта. Управління закладом дошкільної освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, 1 курсу. Гостьову лекцію проводила вихователь-методист ЗДО номер 274 міста Одеса Строіна А. О. Тематика гостьової лекції: Фізичний розвиток та збереження здоров’я дітей дошкільного віку як реалія дошкільної освіти. Арт-терапія як здоров’язбережувальна технологія, її сутність. На ній було розглянуто методики: ізотерапію, кольоротерапію, пісочну терапію, музикотерапію, танцювально-рухову терапію, кіно- та фототерапію, бібліотерапію, казкотерапію, лялькотерапію, драматерапію, імаготерапію тощо.
На гостьовій лекції були присутні: О. А. Кудрявцева (кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної педагогіка), А. О. Строіна (вихователь-методист ЗДО номер 274 міста Одеса); здобувачі 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти: М. С. Антонова, О. В. Буняк, І. М. Вторнікова, О. О. Городова, К. М. Капсамун, І. М. Литвин, А. О. Ніколаєва, Л. С. Сич, Г. Ю. Чиста, Д. О. Тартаковський, Ю. О. Гуренко, К. О. Дротенко, О. А. Лучицька, А. М. Основана, О. В. Пєнєва, М. К. Поліщук, А. С. Прокопчук, Х. В. Савченко, М. Ю. Тарасовська, В. М. Чебан, І. С. Купріянова, Д. А. Трусевич, Я. В. Приступа. Матеріал гостьової лекції був корисним та цікавим, буде в нагоді у подальшій професійній діяльності здобувачів вищої освіти.

16 листопада 2025 р. з 11:20 до 12:40 був проведений відкритий захід гостьова лекція з навчальної дисципліни «Актуальні проблеми дошкільної освіти та управління її якістю» за ОПП Дошкільна освіта. Управління закладом дошкільної освіти для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, 1 курсу. Гостьову лекцію проводила вихователь-методист ЗДО номер 274 міста Одеса Строіна А. О. Тематика гостьової лекції: Фізичний розвиток та збереження здоров’я дітей дошкільного віку як реалія дошкільної освіти. Арт-терапія як здоров’язбережувальна технологія, її сутність. На ній було розглянуто методики: ізотерапію, кольоротерапію, пісочну терапію, музикотерапію, танцювально-рухову терапію, кіно- та фототерапію, бібліотерапію, казкотерапію, лялькотерапію, драматерапію, імаготерапію тощо.