Результати опитування щодо якості освіти

 ДОВІДКА

ПРО РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ "ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ"  СПЕЦІАЛЬНОСТІ 017 «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ» ДЕРЖАВНОГО ЗАКЛАДУ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ

УНІВЕРСИТЕТ імені К. Д. УШИНСЬКОГО»

 Відповідно до плану роботи університету у травні-червні 2020 р. проводилися онлайн-опитування здобувачів освіти щодо якості освітньо-професійної програми «Фізична культура і спорт» спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» /за другим (магістерським) рівнем вищої освіти/ за допомогою  інформаційної системи ІАСУ МОНУ.

В опитуванні взяли участь загалом 18 здобувачів освіти згаданої ОПП. Анкетування проводилось на умовах добровільної участі та анонімності. Опитування стосувалося якості освітнього процесу у першому та другому семестрах 2019/2020 навчального року.

Мета проведеного опитування полягала у:

  • дослідженні найбільш властивих критеріїв якісної сторони викладання навчальних дисциплін;
  • виявленні слабких та сильних сторін в організації освітнього процесу, що впливають на його ефективність;
  • виявленні ступеню поінформованості здобувачів освіти щодо можливостей, які надає ОПП;
  • визначенні пропозицій, потреб та зауважень здобувачів освіти;
  • визначенні рейтингового місця викладачів за якістю викладання;
  • інформуванні громадськості про результати опитування.

За результатами респонденти зазначали, що під час опанування навчальних дисциплін викладачі:

- ознайомлювали їх зі світовими науковими здобутками (100% опитаних);

- використовували на заняттях елементи індивідуалізованого та диференційованого навчання (94%);

- у достатньому обсязі надавали інформацію про цілі, зміст, очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання (100%);

- застосовували чіткі і прозорі критерії оцінювання; давали змогу вчасно ознайомлюватися з формами контрольних заходів (94%);

- залучали до аудиторних занять професіоналів-практиків, роботодавців, експертів галузі (76%).

Водночас, респонденти констатували: наявність атмосфери взаємної поваги та партнерства, взаєморозуміння та довіри між викладачами і студентами (94%); відсутність обмеження з боку науково-педагогічних працівників академічної свободи здобувачів освіти (88%).

Викладання усіх навчальних дисциплін здійснювалося науково-педагогічними працівниками на високому рівні.

Найвище здобувачі освіти оцінили якість викладання А. І. Босенка (11,48 балів, «Технології функціональної діагностики у фізичній культурі»), Г. В. Тітової  (11,28 балів, «Методика з обраного виду спорту»), П. Б. Джуринського (11.27 балів, «Теорія і методика фізичної культури»), В. Г. Тодорової (11,18 балів, «Технології спорту вищих досягнень») та ін.

Чільне місце посіли три критерії якості:

  • професійні компетентності викладачів (10,98 б.);
  • тактовність у спілкуванні й уважність до запитань здобувача освіти (10,96 б.);
  • об`єктивність оцінювання компетентностей, знань і вмінь здобувача освіти (10,96 б.).

На думку респондентів, навчальні дисципліни освітньої програми забезпечували набуття соціальних навичок, так званих soft skills (повністю та до певної міри забезпечували – 99% відповідей).

100% опитаних відзначили відсутність нав’язування вибіркових дисциплін. 71% були повністю задоволені дієвістю процесу вибору навчальних дисциплін, 29% - в основному задоволені.

Усім опитаним відомі вимоги щодо дотримання доброчесності під час освітнього процесу, переважна більшість (94%) здобувачів освіти також обізнана про способи звернення до комісії з доброчесності.

Учасники опитування були в цілому задоволені організацією практик (задоволені – 69%, скоріше задоволені – 31 %). На думку студентів, практична підготовка сприяла здобуттю та/або формуванню компетентностей (професійно-важливих якостей), необхідних для майбутньої професійної діяльності (на високому рівні сприяла - 85%, на середньому рівні – 15%).

94% опитаних відзначили, що їхні пропозиції, оцінки, поради стосовно покращання освітньої програми враховуються повністю або беруться до уваги частково.

Загалом 88% опитаних констатували, що набір дисциплін освітньої програми для успішної роботи за фахом повністю достатній, 12% - що частково достатній. Абсолютна більшість респондентів (80%) відзначили, що їхні очікування щодо змісту освітньої програми повністю збіглися з її реальним змістом.

Більшістю учасників анкетування були високо оцінені такі параметри навчання в університеті, як:

- рівень безпеки освітнього середовища університету для життя та здоров`я (83% оцінили її на високому рівні /від 8 до 10 балів з 10 можливих/; на середньому рівні – 17% /від 5 до 7 балів/);

- функціонування в університеті соціально-допоміжних структур (повністю задоволені 71%, частково – 18%, 11% утруднилися з відповіддю);

- підтримка з боку університету з освітніх, організаційних, інформаційних, консультаційних, соціальних питань (83%);

- організація в університеті роботи, проведення заходів щодо профілактики та недопущення випадків сексуальних домагань, дискримінації, конфліктних ситуацій, булінгу тощо (95%).

Водночас, за результатами дослідження було установлено, що:

  • 25% відзначили про необхідність ознайомлення їх з процедурою визнання результатів навчання, отриманих у межах неформальної освіти; деяку перевантаженість обсягу навчального навантаження; більше половини респондентів (62%) указали на дефіцит часу для наукової роботи.

Студентами вносилися поодинокі пропозиції щодо удосконалення змісту освітньої програми, зокрема щодо:

  • вилучення дисципліни «Інформатика»»;
  • доповнення основного блоку дисциплінами «Охорона життя».

Один опитаний висловив побажання збільшити обсяг практичної підготовки за рахунок скорочення теоретичної.

Отримані в ході дослідження результати розглянуті на засіданні кафедри теорії і методики фізичної культури та спортивних дисицплін та за можливістю ураховані під час організації освітнього процесу за вказаною вище освітньо-професійною програмою.

Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
trik scatter hitam waysstrategi mahjong wins cuanjackpot cepat mahjong waystips jackpot ways2 penggandamahjong wins lagi gacorpola rahasia mahjong ways bocorcuma butuh 10x spin mahjong winsmahjong ways spin manualpemain banyuwangi raup ratusan juta dari scatter hitam mahjonghadiah besar tengah malam mahjong wins 3pola pro player mahjong winsrtp mahjong ways 2 diam diam naikmahjong ways kembali diserbu pemainscatter hitam profit harianpola master wins3 aktifspin awal cuan awsbetways2 modal tipis cuanscatter bahagia tiap saatways2 auto cuan kejutanmahjong wins auto cuanmahjong ways auto jp cuma modal spin manualmahjong ways tiba tiba scatter terusbongkar pola scatter mahjong winsspin anti zonk scatter hitampola gacor wins3 jabarteknik kalem scatter abc1131scatter stasiun jackpot andijackpot timing ways2 epikledakan scatter 2025 pgsoftmau cuan main mahjong profitnikmati keuntungan harian mahjonghanya mahjong scatter ubah nasiblangkah aman scatter mahjongmengukur profit scatter mahjongmahjong ways hari ini gacor total jam seginimahjong wins buat pemula auto kaya ini caranyaterungkap ini jam paling gila main mahjong winsmahjong wins punya pola baru yang bikin auto wdfenomena jackpot tengah malam di mahjong winsbuka pola ini sekarang mahjong wins langsung ngamukasia2621asia2622asia2623asia2624aura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88andreuground.esbrenoparaiso.comtheinditravel.comAsli777Mpogalaxystaging.aopanet.orgtsvweb.comawsbet.net