s auto kaya mendadak mw hujanis auto nempel scatter hitam mahjong 2s auto tajir mw buka jalans banjir jackpot scatter mahjong ways

Круглий стіл «Освіта осіб з особливими освітніми потребами»

12 травня 2022 року кафедрою дефектології та фізичної реабілітації Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» під керівництвом завідувача кафедри, доктора педагогічних наук, професора Ольги Форостян, спільно з фахівцями Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України – в.о. Вченого секретаря Інституту, доктором педагогічних наук: ст.н.сп. Володимиром Шевченко і науковим співробітником відділу психолого-педагогічного супроводу Юлією Шевченко організовано і проведено круглий стіл «Освіта осіб з особливими освітніми потребами». Значну цікавість у здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта викликали виступи доктора педагогічних наук, старшого співробітника відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України на тему «Організація навчання осіб з особливими освітніми потребами» та наукового співробітника відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Юлії Шевченко на тему «Інноваційні підходи до навчання дітей з ООП».
У виступах науковців було зазначено, що десятирічний досвід активного впровадження інклюзивного навчання дітей з ООП в Україні сьогодні потребує підведення певних підсумків, оцінки здобутків і невдач. Останніх навряд чи можна було уникнути в умовах досить стрімкої і радикальної перебудови системи освіти дітей з ООП на основі перенесення у вітчизняні умови чужого досвіду. Проте зіткнення з вітчизняною реальністю є неминучою і чимдалі більше заглиблення у проблеми інклюзивного навчання ставить такі питання, розв’язання яких змушує переглядати пройдений шлях та вносити корективи, необхідні для дальшого поступу.
Інклюзивне навчання є способом організації освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти, яке організовується за інституційною (денною або вечірньою) формою здобуття освіти та передбачає включення дитини з особливими освітніми потребами до освітнього процесу спільно з іншими учнями класу.
Науковці зазначили, що сьогодні йде пошук способів зробити навчання в інклюзивному класі диференційованим, таким, що задовольняє індивідуальні потреби кожного окремого учня. Проте узагальнення світового досвіду застосування диференційованого навчання в інклюзивному класі, здійснене вітчизняними авторами, свідчить, що наукові пошуки ще досить далекі від практичного їх втілення.
У виступах науковців було підкреслено, що освіта і розвиток дітей з ООП у наших сьогоднішніх умовах переміщується з малоефективного уроку на індивідуальні заняття відповідно до індивідуальної програми розвитку та індивідуального навчального плану. Проектом Постанови «визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних та класах закладів дошкільної, загальної середньої освіти та їх застосування» покладається на інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ). Розроблення для них методичних рекомендацій ще попереду. Сьогодні ж можна сказати, що у взаємодії ІРЦ і команди супроводу дитини з ООП у закладі освіти з питань комплексної оцінки її розвитку, визначення її особливих освітніх потреб, розроблення індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану багато суперечливого та неузгодженого.
Важливим є те, що порядком організації інклюзивного навчання визначено, за якими освітніми програмами, підручниками, методичними підходами організовується навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі, надані рекомендації щодо складання розкладу уроків для дітей з особливими освітніми потребами.
Науковці констатували, що індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня. Провідну роль в організації освітнього процесу під час уроку відіграє вчитель. Асистент учителя перебуває в партнерстві з усіма педагогічними працівниками та забезпечує єдність вимог до виконання освітньої програми та забезпечення реалізації індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами.
Ольга Форостян окреслила основні завдання інклюзії та підготовки фахівців до роботи з дітьми з ООП, зокрема: супровід осіб з особливими потребами, фахова компетентність здобувачів вищої освіти, актуалізація особистісного потенціалу розвитку дитини з особливими потребами; інтеграція дітей з особливими потребами в суспільство.

Пустая синяя полоска

© 2017 Університет Ушинського
s gak disangka pola ajaib mw2s gak masuk akal baru spin beberapa kalis hanya butuh waktu singkat mw sulaps insting pemain benar mw lagi gcorrm mahjong ways solusi gacorrm wins mahjong sensasi kagetrm mahjong ways peluang emas putaranrm wins mahjong magnet hokimahjong wins 3 ritme scatter rtpvibes sultan mahjong wins timing spinmahjong wins3 awsbet tips cerdasbedah strategi pgsoft spin pemanasancara baca rtp harian efisienmodal tipis cuan mahjong trik pola spinputaran mahjong wins pola efektifpanduan mahjong ways pemula langkah amancatatan rtp harian mahjong ways andipola andalan mahjong ways susiasia3013asia3014asia3015asia3016asia3017asia3018asia3019asia3020mahjong ubah 10 ribu jadi 1 jutamahjong buat pemain auto tajirscatter mahjong langsung turun 4trik super mahjong modal recehscatter olympus perkalian jumboagus mahjong ways 2 scatter beruntun megawinanni maxwin sweet bonanza 1000riki analisa scatter hitam mahjong wins 3 awsbetasia3007asia3008asia3009asia3010ss serius nih scatter beruntunss sinyal jackpot datangss spin santai aja ehss tak masuk akal mw2 dompetpresisi menang mahjong winsrtp akurat mahjong awsbetbigwin koi santai member awsbetcicil profit scatter mahjongprofit 217jt mahjong awsbetscatter hadirkan momen cuanscatter kunci mahjong rasakanscatter mengalir sensasi mahjongscatter mengubah game mahjongss pertanda hoki turun mw2 tunjukkinss pola tersembunyi terbongkar mw2ss sekali putar hoki meledakss sensasi layar bergetar mw2asia3003asia3004asia3005asia3006rm mahjong ways tantangan maxwinrm wins mahjong ramuan rahasiarm mahjong ways hobi jadi profitrm wins mahjong keran rezekiasia2999asia3000asia3001asia3002id scatter munculkan pola kemenangan baru yang bisa datangkan cuanid pola ampuh dan teknik seru maksimalkan maxwinid pola jackpot scatter hitam dan rtp optimalid teknik ampuh raih scatter hitam jackpot maksimalid kombinasi pola gacor scatter hitamid scatter maxwin dan pola jackpot trendingid mahjong wins 3 munculkan pola kemenanganid pola menawan jackpot menggoda dan rtp andals tak terbendung setiap spins tak terduga scatter mahjonggame provider mahjong waysgelombang deras lewat mahjonggelombang kemenangan scatterkemenangan muncul mahjong winsmain jadi anti bosan scatterputaran mahjong super menggilass kemenangan menggila mw2 mesin uangss langsung pecah rekor polass ledakan dahsyat mw3 kasihss ledakan jackpot mw 2 bikinss luar biasa mw2 kasih kemenanganss main santai aja mwss ngeri abis bru 5 mnitss nggak masuk akal spin biasa mw meledaks tinggal klik sekali jps trik dewa maxxwinslot danaslot thailandslot gacorasiaklubmacauklubgaruda76pondok88heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink pondok88heylink leo1131viral asiaklubviral macauklubviral garuda76viral pondok88linklist garuda76linklist pondok88rawit303mpoxlAsli777MpogalaxyMPOGALAXYsitus gacor server luar negeripsychopsy