Проєкт «PAGOSTE»

Вид проєкту

Erasmus + Key Action 2 (Розвиток потенціалу у галузі вищої освіти)

Консорціум

7 університетів, 1 науково-дослідна організація, Міністерство освіти і науки України. 

  • Університет Констанцу (Констанц, Німеччина)
  • Віденський економічний університет (Відень, Австрія)
  • Римський Університет Тре (Рим, Італія)
  • Киівський національний університет (Київ, Україна)
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса, Україна)
  • Національний транспортний університет (Київ, Україна)
  • Українська інженерно-педагогічна академія (Харків, Україна)
  • Міністерство освіти і науки України
      • Інститут професійно-технічної освіти НАПН України (Київ, Україна)

Тривалість

15 січня 2020 – 14 січня 2023

Мета проєкту:

підвищити якість та актуальність підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО) в Україні шляхом запровадження стандартів підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти, спираючись на механізм управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів професійно-технічної освіти та закладами професійно-технічної освіти.

Специфічні цілі проєкту

  • започаткувати ефективні механізми партнерства між закладами вищої освіти (ЗВО), які беруть участь у підготовці викладачів ЗПТО, і закладами професійно-технічної освіти (та іншими зацікавленими сторонами, якщо це релевантно);
  • використовувати механізми управління на основі партнерства для професійної підготовки викладачів ЗПТО;
  • дати можливість освітнім установам, які здійснюють підготовкою викладачів ЗПТО, використовувати стандарти заснованих на механізмах управління на основі партнерства.

 

Проєкт спрямований на управління у галузі підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні. Набуття професії викладачами, які працюють у галузі професійно-технічної освіти, вважається складнішим, ніж у системі загальної середньої освіти, оскільки тут актуальність їх компетентностей не тільки впливає на учнів (студентів ПТО), але й на якість ПТО вцілому та його функціональності (користь) для роботодавців. Узагальнюючим критерієм якості є впевненість в тому, що очікування закладів ПТО, мотивація та компетентності майбутніх викладачів можуть бути узгоджені між собою.

Управління на основі партнерства розглядається як інструмент вирішення цієї проблеми шляхом залучення закладів ПТО у такі заходи, як розробка навчальних програм, методики викладання, створення системи управління на основі партнерства, що виходить за межі цих двох стейкхолдерів (зацікавлених сторін). Оскільки децентралізація є головним аспектом сучасної політики в галузі ПТО, управління на основі партнерства в підготовці викладачів ПТО відповідає політичному сьогоденню, в той же час не ставлячи під сумнів традиційні ролі відповідальних установ.

Проєкт спрямований на розвиток та пілотування структур управління між українськими університетами-партнерами та регіональними закладами ПТО. Основна увага приділяється подоланню теоретично-практичних пробілів між університетською освітою та вимогами до викладання у закладах ПТО, а також налагодженню управління у новий спосіб, тобто на основі партнерства між відповідними установами в галузі ПТО.
Проєкт спрямований на підвищення обізнаності про сучасну систему ПТО в Україні та підвищення статусу професії викладача.

 

 Роль Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери

 

На базі розроблених у межах проєкту навчальних дисциплін було розроблено програми підвищення кваліфікації за такими напрямками:

  • «Професійна освіта (Дизайн)» для спеціальності 015 «Професійна освіти (Дизайн) -- «Сучасні підходи до викладання професійних дисциплін в закладах професійно-технічної освіти» для викладчів професійно-технічноі освіти
  • «Професійна освіта (Дизайн)» для спеціальності 015 «Професійна освіти (Дизайн) -- «Сучасні підходи до викладання професійних дисциплін в закладах професійно-технічної освіти» для майстрів виробничого навчання

© 2024 Університет Ушинського
asiaklub https://www.martiplast.com/tips-gacor-maksimal-andalan-slotter-sepuh/ https://www.martiplast.com/teknik-gacor-naga-hitam-mahjong/ https://www.itinova.org/slot-resmi-gacor/ https://www.itinova.org/slot-mahjong-ways-2/ https://oicc.org/rtp-slot-starlight-princess-1000/ https://oicc.org/trik-modal-receh/ https://www.dacacarriers.com/pola-auto-gacor/ https://www.dacacarriers.com/akun-gacor-spesial-sweet-bonanza-xmas/ https://dinoland.b-cdn.net/mahjong-scatter-hitam.html https://dinoland.b-cdn.net/link-gacor-habanero.html https://www.francisaviation.com/slot-pg-soft-murah-maxwin/ https://oicc.org/agen-judi-bola-event-mix-parlay-mudah-menang/ https://oicc.org/game-slot-mahjong-wins/ https://www.francisaviation.com/slot-gacor-online/ https://www.francisaviation.com/slot-starlight-christmas/ https://oicc.org/trik-jitu-koi-gate/ https://oicc.org/slot-zeus-jp-x1000/ https://oicc.org/slot-server-jepang/ https://majubersama.b-cdn.net/slot-big-bass-amazon-xtreme.html https://majubersama.b-cdn.net/wolf-gold.html https://www.francisaviation.com/slot-great-rhino-deluxe/ https://www.francisaviation.com/slot-crypto-gold/ https://oicc.org/slot-power-of-thor-megaways/ https://oicc.org/mahjong-ways-3/ https://oicc.org/slot-online/ https://oicc.org/slot-mahjong-panda/ https://asianparalympic.org/game-sugar-rush/ https://asianparalympic.org/game-lucky-neko/ https://asianparalympic.org/game-gates-of-olympus/ https://oicc.org/meledak-jp-lucky-neko/ https://www.francisaviation.com/rtp-slot-pg-soft/ https://www.ysletadelsurpueblo.org/slot-gacor-deposit-dana/ https://www.stantonstreet.com/rtp-slot-tergacor/ https://asianparalympic.org/game-zeus-sensasional/ https://asianparalympic.org/rtp-live-tertinggi/ https://asianparalympic.org/daftar-akun-game-vip/ https://147.139.207.107/ https://8.215.31.229/ https://8.215.55.180/ https://147.139.212.232/ https://8.215.58.83/ https://147.139.182.39/ https://147.139.212.74/ https://amantoto.cfd/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/