Проєкт «PAGOSTE»

Вид проєкту

Erasmus + Key Action 2 (Розвиток потенціалу у галузі вищої освіти)

Консорціум

7 університетів, 1 науково-дослідна організація, Міністерство освіти і науки України. 

  • Університет Констанцу (Констанц, Німеччина)
  • Віденський економічний університет (Відень, Австрія)
  • Римський Університет Тре (Рим, Італія)
  • Киівський національний університет (Київ, Україна)
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса, Україна)
  • Національний транспортний університет (Київ, Україна)
  • Українська інженерно-педагогічна академія (Харків, Україна)
  • Міністерство освіти і науки України
      • Інститут професійно-технічної освіти НАПН України (Київ, Україна)

Тривалість

15 січня 2020 – 14 січня 2023

Мета проєкту:

підвищити якість та актуальність підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО) в Україні шляхом запровадження стандартів підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти, спираючись на механізм управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів професійно-технічної освіти та закладами професійно-технічної освіти.

Специфічні цілі проєкту

  • започаткувати ефективні механізми партнерства між закладами вищої освіти (ЗВО), які беруть участь у підготовці викладачів ЗПТО, і закладами професійно-технічної освіти (та іншими зацікавленими сторонами, якщо це релевантно);
  • використовувати механізми управління на основі партнерства для професійної підготовки викладачів ЗПТО;
  • дати можливість освітнім установам, які здійснюють підготовкою викладачів ЗПТО, використовувати стандарти заснованих на механізмах управління на основі партнерства.

 

Проєкт спрямований на управління у галузі підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні. Набуття професії викладачами, які працюють у галузі професійно-технічної освіти, вважається складнішим, ніж у системі загальної середньої освіти, оскільки тут актуальність їх компетентностей не тільки впливає на учнів (студентів ПТО), але й на якість ПТО вцілому та його функціональності (користь) для роботодавців. Узагальнюючим критерієм якості є впевненість в тому, що очікування закладів ПТО, мотивація та компетентності майбутніх викладачів можуть бути узгоджені між собою.

Управління на основі партнерства розглядається як інструмент вирішення цієї проблеми шляхом залучення закладів ПТО у такі заходи, як розробка навчальних програм, методики викладання, створення системи управління на основі партнерства, що виходить за межі цих двох стейкхолдерів (зацікавлених сторін). Оскільки децентралізація є головним аспектом сучасної політики в галузі ПТО, управління на основі партнерства в підготовці викладачів ПТО відповідає політичному сьогоденню, в той же час не ставлячи під сумнів традиційні ролі відповідальних установ.

Проєкт спрямований на розвиток та пілотування структур управління між українськими університетами-партнерами та регіональними закладами ПТО. Основна увага приділяється подоланню теоретично-практичних пробілів між університетською освітою та вимогами до викладання у закладах ПТО, а також налагодженню управління у новий спосіб, тобто на основі партнерства між відповідними установами в галузі ПТО.
Проєкт спрямований на підвищення обізнаності про сучасну систему ПТО в Україні та підвищення статусу професії викладача.

 

 Роль Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери

 

На базі розроблених у межах проєкту навчальних дисциплін було розроблено програми підвищення кваліфікації за такими напрямками:

  • «Професійна освіта (Дизайн)» для спеціальності 015 «Професійна освіти (Дизайн) -- «Сучасні підходи до викладання професійних дисциплін в закладах професійно-технічної освіти» для викладчів професійно-технічноі освіти
  • «Професійна освіта (Дизайн)» для спеціальності 015 «Професійна освіти (Дизайн) -- «Сучасні підходи до викладання професійних дисциплін в закладах професійно-технічної освіти» для майстрів виробничого навчання

© 2017 Університет Ушинського
https://inlis.serangkab.go.id/slot-demo/ https://149.129.239.111/ https://registrasipangan.pom.go.id/products/demo/ https://bkpsdm.probolinggokab.go.id/products/demo/ https://keuangan.sulselprov.go.id/restapi/slot-demo/ https://inlislite.undiksha.ac.id/products/slot-demo-pg-soft/ https://sipuskom.polinema.ac.id/logs/mahjong-ways/ http://sisigap.kuduskab.go.id/img/demo/ https://simpeg.bkd.sumbarprov.go.id/products/akun-demo-slot/ https://tte.tubankab.go.id/products/slot-demo-pg-soft/ https://registrasipangan.pom.go.id/products/gacor/ https://sipuskom.polinema.ac.id/logs/server-luar-negeri/ https://siss.sulselprov.go.id/approve/demo/ https://siss.sulselprov.go.id/approve/gacor/ https://www.jf3.co.id/products/slot-demo-pgsoft/ https://sipuskom.polinema.ac.id/logs/demo/ https://inlislite.bengkaliskab.go.id/pgsoft-demo/ https://sidarasalimba.sanggau.go.id/slot-demo/ https://link.space/@laskar89 https://heylink.me/mpoas_slot https://orange-cliff-05c110310.3.azurestaticapps.net/ https://magic.ly/cincinbet https://www.sidiap.org/rtp-live-slot/ https://oconnellstbistro.com/ https://chavancentre.org/slot-demo/ https://www.scadvocate.com/ https://www.ella-lapetiteanglaise.com/ https://www.tyronesjacket.com/ httpshttps://linkr.bio/link-mpoxo https://heylink.me/link-ksoklub/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/