Продовжуємо роботу в межах Міжнародного підвищення кваліфікації (стажування)
Інститут креативного мислення “ОЗ КРЕДО”, США
Інститут креативного мислення “ОЗ КРЕДО”, США
Технології виховання і розвитку дітей в умовах сучасного ЗДО Курси підвищення кваліфікації для вихователів/методистів/керівників закладів дошкільної освіти на базі Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери!
Системна супервізія в системі освіти Курси підвищення кваліфікації для практичних психологів на базі Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери!
Інститут креативного мислення “ОЗ КРЕДО”, США
Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери Університету Ушинського запрошують Вас на заняття за програмою:
“РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЯК РЕСУРСУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ : ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ".
Інститут креативного мислення “ОЗ КРЕДО”, США
Змінено посилання на реєстрацію на курси підвищення кваліфікації: прохання ПОВТОРНО ЗАРЕЄСТРОВУВАТИСЯ усіх, хто реєструвався на 2025 рік
07 лютого 2025 року на базі Інституту креативного мислення “ОЗ КРЕДО”, США за підтримки Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери Університету Ушинського офіційно стартувало міжнародне підвищення кваліфікації (стажування) “РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЯК РЕСУРСУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ : ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ», в якому беруть участь педагоги та науково-педагогічні працівники з 21 закладу освіти 13 областей України (Одеської, Київської, Черкаської, Харківської, Сумської, Чернівецької, Хмельницької, Івано-Франківської, Чернігівської, Вінницької, Донецької, Миколаївської та Запорізької).
Міжнародне підвищення кваліфікації (стажування) Інститут креативного мислення “ОЗ КРЕДО”, США Південноукраїнський центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери Університету Ушинського Увага! Оголошується реєстрація на стажування за програмою: “РОЗВИТОК КРЕАТИВНОСТІ ЯК РЕСУРСУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ : ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ”