Вид проєкту:
Проєкт MoPED спрямований на модернізацію навчальних програм для педагогічних шкіл України шляхом включення нових курсів найвищих навчальних засобів ІКТ та методів дослідження. Відповідаючи на сучасні виклики та вимоги, а також підтримуючи масштабні масштабні освітні реформи в Україні, проект вплине на якість педагогічної вищої освіти та підвищить цифрові та дидактичні компетенції майбутніх вчителів школи.
Консорціум
- Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ, Україна)
- Університет Деусто (Деусто, Іспанія)
- Науково-технічний університет AGH (Краків, Польща)
- Університет Кіпру (Нікосія, Кіпр)
- Університет Бориса Грінченка (Киів, Україна)
- Переяслав-Хмельницький Державний педагогічний університет імени Григорія Сковороди (Переяслав-Хмельницький, Україна)
- Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичина (Умань, Україна)
- Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса, Україна)
- Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»
- ООО «Quality Ukraine» (Київ, Україна)
Тривалість
14 жовтня 2017 – 14 жовтня 2020 (36 місяців)
Мета проєкту:
- розробка 18 семестрових дисциплін, включити їх до педагогічної програми та акредитувати на інституційному рівні;
- підготовка викладацького складу педагогічних факультетів українських університетів, що беруть участь;
- створення «Інноваційного класу» у кожному українському університеті як навчальний простір 21 століття на основі найкращих європейських практик;
- налагодження ефективноі співпраці між ЄС та українським педагогічним сектором вищої освіти, шкільними вчителями та їх асоціаціями.
Цільові групи:
- Викладацький склад університету
- Студенти університету
- Шкільні вчителі
- Університет
- Школа
- Регіональні управління освіти
- Міська адміністрація
- Технічний персонал
- Бібліотекарі
- Інші зацікавлені сторони
Роль Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери
На базі розроблених у межах проєкту навчальних дисциплін було розроблено програми підвищення кваліфікації за такими напрямками:
- STEM-технології у освітньому процесі
- Робототехніка в освіті
- Сучасні технології навчання
- Використання форм дистанційного навчання засобами хмарних сервісів у ЗО
- НУШ: Використання хмарних сервісів у ЗО
- Інформатика та методи іі навчання у початковій школі
- Освітня інноватика в навчанні фізики та астрономії
- Нова українська школа: освітні стратегії і технології у навчанні інформатики
- Нова українська школа: STEM компетентності та STEM технологіі
- Інноваційні технології у навчанні математики