Проєкт «PAGOSTE»

Вид проєкту

Erasmus + Key Action 2 (Розвиток потенціалу у галузі вищої освіти)

Консорціум

7 університетів, 1 науково-дослідна організація, Міністерство освіти і науки України. 

  • Університет Констанцу (Констанц, Німеччина)
  • Віденський економічний університет (Відень, Австрія)
  • Римський Університет Тре (Рим, Італія)
  • Киівський національний університет (Київ, Україна)
  • Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса, Україна)
  • Національний транспортний університет (Київ, Україна)
  • Українська інженерно-педагогічна академія (Харків, Україна)
  • Міністерство освіти і науки України
      • Інститут професійно-технічної освіти НАПН України (Київ, Україна)

Тривалість

15 січня 2020 – 14 січня 2023

Мета проєкту:

підвищити якість та актуальність підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ЗПТО) в Україні шляхом запровадження стандартів підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти, спираючись на механізм управління на основі партнерства (УОП) між університетами, які здійснюють підготовку викладачів професійно-технічної освіти та закладами професійно-технічної освіти.

Специфічні цілі проєкту

  • започаткувати ефективні механізми партнерства між закладами вищої освіти (ЗВО), які беруть участь у підготовці викладачів ЗПТО, і закладами професійно-технічної освіти (та іншими зацікавленими сторонами, якщо це релевантно);
  • використовувати механізми управління на основі партнерства для професійної підготовки викладачів ЗПТО;
  • дати можливість освітнім установам, які здійснюють підготовкою викладачів ЗПТО, використовувати стандарти заснованих на механізмах управління на основі партнерства.

 

Проєкт спрямований на управління у галузі підготовки викладачів закладів професійно-технічної освіти (ПТО) в Україні. Набуття професії викладачами, які працюють у галузі професійно-технічної освіти, вважається складнішим, ніж у системі загальної середньої освіти, оскільки тут актуальність їх компетентностей не тільки впливає на учнів (студентів ПТО), але й на якість ПТО вцілому та його функціональності (користь) для роботодавців. Узагальнюючим критерієм якості є впевненість в тому, що очікування закладів ПТО, мотивація та компетентності майбутніх викладачів можуть бути узгоджені між собою.

Управління на основі партнерства розглядається як інструмент вирішення цієї проблеми шляхом залучення закладів ПТО у такі заходи, як розробка навчальних програм, методики викладання, створення системи управління на основі партнерства, що виходить за межі цих двох стейкхолдерів (зацікавлених сторін). Оскільки децентралізація є головним аспектом сучасної політики в галузі ПТО, управління на основі партнерства в підготовці викладачів ПТО відповідає політичному сьогоденню, в той же час не ставлячи під сумнів традиційні ролі відповідальних установ.

Проєкт спрямований на розвиток та пілотування структур управління між українськими університетами-партнерами та регіональними закладами ПТО. Основна увага приділяється подоланню теоретично-практичних пробілів між університетською освітою та вимогами до викладання у закладах ПТО, а також налагодженню управління у новий спосіб, тобто на основі партнерства між відповідними установами в галузі ПТО.
Проєкт спрямований на підвищення обізнаності про сучасну систему ПТО в Україні та підвищення статусу професії викладача.

 

 Роль Південноукраїнського центру професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери

 

На базі розроблених у межах проєкту навчальних дисциплін було розроблено програми підвищення кваліфікації за такими напрямками:

  • «Професійна освіта (Дизайн)» для спеціальності 015 «Професійна освіти (Дизайн) -- «Сучасні підходи до викладання професійних дисциплін в закладах професійно-технічної освіти» для викладчів професійно-технічноі освіти
  • «Професійна освіта (Дизайн)» для спеціальності 015 «Професійна освіти (Дизайн) -- «Сучасні підходи до викладання професійних дисциплін в закладах професійно-технічної освіти» для майстрів виробничого навчання

© 2025 Університет Ушинського
mahjong ways aura pemenanghanya dengan modal 10 ribu bisa untung berlipat di mahjong winskisah sukses pemain receh asal banyuwangi di mahjong winsmahjong ways 2 auto berikan kemenanganteknik gacor jackpotstrategi gacor mahjong wins 2pola gacor mahjong wins 1trik mahjong wins 2pola mahjong wins 3trik gacor mahjong wins 3skripsi cuankan mahjong wins3modal 20k mahjongways2 dapat motorpetani sumbawa cuan mahjong wins3pola aman mahjong wins3 awsbetdouble bet baccarat stabilkan profitwild emas mahjongways2 di hari lahirsetting auto play mahjong wayspola spin mahjong waystrik memainkan mahjong waysteknik gacor mahjong wayskombinasi scatter hitamdaftar akun gacor mahjong winsstrategi bermain mahjong ways 2strategi gacor mahjong wins 38 keuntungan terbaik bermain mahjong waysasia2375asia2376asia2377asia2378asia2379asia2380maratona.icei.pucminas.brheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88situs gacor maxwinsitus slot gacorslot mahjong gacorslot thailand