oke biar main kena scatter mahjongoke main perdana mahjong scatter profitoke auto cuan mahjong perkalianoke mahjong tunjukkan lewat scatteroke setiap spin scatter harapan mahjongoke scatter hitam mahjong cuanoke pola lebur scatter hitam mahjongoke spin scatter emas mahongoke kejar perkalian mahjong scatteroke jalan menuju jepe mahjongoke modal scatter mahjong kayaoke scatter mahjong bawa keberuntunganoke sultan scatter hitam mahjongoke spin penuh harapan mahjongoke kombinasi scatter perkalian mahjong

Круглий стіл «Освіта осіб з особливими освітніми потребами»

12 травня 2022 року кафедрою дефектології та фізичної реабілітації Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського» під керівництвом завідувача кафедри, доктора педагогічних наук, професора Ольги Форостян, спільно з фахівцями Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України – в.о. Вченого секретаря Інституту, доктором педагогічних наук: ст.н.сп. Володимиром Шевченко і науковим співробітником відділу психолого-педагогічного супроводу Юлією Шевченко організовано і проведено круглий стіл «Освіта осіб з особливими освітніми потребами». Значну цікавість у здобувачів спеціальності 016 Спеціальна освіта викликали виступи доктора педагогічних наук, старшого співробітника відділу освіти дітей з порушеннями слуху, в.о. Вченого секретаря Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України на тему «Організація навчання осіб з особливими освітніми потребами» та наукового співробітника відділу психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами Юлії Шевченко на тему «Інноваційні підходи до навчання дітей з ООП».
У виступах науковців було зазначено, що десятирічний досвід активного впровадження інклюзивного навчання дітей з ООП в Україні сьогодні потребує підведення певних підсумків, оцінки здобутків і невдач. Останніх навряд чи можна було уникнути в умовах досить стрімкої і радикальної перебудови системи освіти дітей з ООП на основі перенесення у вітчизняні умови чужого досвіду. Проте зіткнення з вітчизняною реальністю є неминучою і чимдалі більше заглиблення у проблеми інклюзивного навчання ставить такі питання, розв’язання яких змушує переглядати пройдений шлях та вносити корективи, необхідні для дальшого поступу.
Інклюзивне навчання є способом організації освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти, яке організовується за інституційною (денною або вечірньою) формою здобуття освіти та передбачає включення дитини з особливими освітніми потребами до освітнього процесу спільно з іншими учнями класу.
Науковці зазначили, що сьогодні йде пошук способів зробити навчання в інклюзивному класі диференційованим, таким, що задовольняє індивідуальні потреби кожного окремого учня. Проте узагальнення світового досвіду застосування диференційованого навчання в інклюзивному класі, здійснене вітчизняними авторами, свідчить, що наукові пошуки ще досить далекі від практичного їх втілення.
У виступах науковців було підкреслено, що освіта і розвиток дітей з ООП у наших сьогоднішніх умовах переміщується з малоефективного уроку на індивідуальні заняття відповідно до індивідуальної програми розвитку та індивідуального навчального плану. Проектом Постанови «визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з особливими освітніми потребами та рівнів підтримки в освітньому процесі осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивних та класах закладів дошкільної, загальної середньої освіти та їх застосування» покладається на інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ). Розроблення для них методичних рекомендацій ще попереду. Сьогодні ж можна сказати, що у взаємодії ІРЦ і команди супроводу дитини з ООП у закладі освіти з питань комплексної оцінки її розвитку, визначення її особливих освітніх потреб, розроблення індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану багато суперечливого та неузгодженого.
Важливим є те, що порядком організації інклюзивного навчання визначено, за якими освітніми програмами, підручниками, методичними підходами організовується навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі, надані рекомендації щодо складання розкладу уроків для дітей з особливими освітніми потребами.
Науковці констатували, що індивідуальний навчальний план та індивідуальна навчальна програма розробляються відповідно до особливостей інтелектуального розвитку учня. Провідну роль в організації освітнього процесу під час уроку відіграє вчитель. Асистент учителя перебуває в партнерстві з усіма педагогічними працівниками та забезпечує єдність вимог до виконання освітньої програми та забезпечення реалізації індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами.
Ольга Форостян окреслила основні завдання інклюзії та підготовки фахівців до роботи з дітьми з ООП, зокрема: супровід осіб з особливими потребами, фахова компетентність здобувачів вищої освіти, актуалізація особистісного потенціалу розвитку дитини з особливими потребами; інтеграція дітей з особливими потребами в суспільство.

Пустая синяя полоска

© 2017 Університет Ушинського
rm mahjong hoki tiap harirm mahjong rahasia jackpot terkuakrm main mahjong langsung cuanrm strategi indah mahjong menangspin di mahjong ways 2 jadi sultantulisan aneh di tengah spin mahjong wins 3aura jackpot kuat mahjong wins 3pola gila mahjong jam 2 pagiidola strategi ampuhidola mahjong winsidola rahasia scatteridola kombinasi terbaruidola kejutan scatteridola kembali viralidola jackpot berulangidola cara simpel raih jepeidola banjir jackpotidola strategi scattersakura bukan mimpi scatter bertubisakura dikasih tanda dulusakura gak harus nunggu malam jumatsakura gak nyangka detik detik scattersakura jangan kedip mahjong ways 2sakura ledakan simbol emas satu klikbocoran pola trik mahjong wins ala tukang becakbocoran pola trik mahjong ways ala pejabat dprbocoran pola trik mahjong wins ala tukang kayubocoran pola trik mahjong ways ala tukang cuci motorasia2727asia2728asia2729asia2730asia2731asia2732asia2733asia2734mahjong wins bantu ekonomi keluargaabc1131 bahas rtp live mahjong pgsoftmahjong panggung show scatterlayar mahjong langsung cuanscatter mahjong perubahan hidupscatter simbol sumber emasscatter mahjong pragmatic playscatter nongol layar mahjongmahjong langsung panas scattermahjong scatter dahsyat putaranlangsung tajir scatter mahjongmeriah scatter mahjong sekarangidola pola scatteridola sensasi mahjongidola kombinasi scatteridola pecah jackpotidola cuan besarrm modal receh jadi sultanrm pola kemenangan anti rungkadrm kejutan jackpot auto gendutrm jagonya profit dompet tebalrm kemenangan konsisten jaminan hokirm formula baru tarik maxwinrm sensasi menang terus betahrm rahasia kemenangan instan cuanbocoran pola trik mahjong ways ala anak smabocoran pola trik mahjong wins ala ojolbocoran pola trik mahjong ways ala pedagang pasarbocoran pola trik mahjong wins gaya tukang tambal banheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131linklist garuda76linklist pondok88pondok88garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubo1shop.comangelpaintingtools.co.inclarustologisticsAsli777Diplomado Hispanoamericano de Medicina de SueñoMpogalaxyrimashaop.comMPOGALAXYawsbet.netaura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2www.upshotindia.com