Так за програмою академічної мобільності професор О.Є. Реброва та кандидат педагогічних наук М.О. Федорець відвідали Кишинівський державний педагогічний університет «Іон Крянгє». Наукове стажування здійснювалося за програмою «Університетська педагогіка». Викладачі ознайомлювалися з організацією та науковим контентом Докторських шкіл, які вже працюють в Університеті «Іон Крянге» за прикладом європейських країн. На кафедрі музичного мистецтва і хореографії активно здійснюється академічна мобільність викладачів у межах наукового стажування.
У межах стажування була організована академічна мобільність. Викладачі відвідали Університет та мали змогу переконатися в наявності суттєвих інновацій, які супроводжують й підготовку докторів педагогічних наук (PhD). Аспіранти, які захищають дисертацію за напрямом «Університетська педагогіка», отримують ступінь доктора педагогічних наук; цей ступень відповідає ступеню доктора філософії (PhD), що переважно запроваджено в більшості країн світу. Науковці (доктори) вже вищого рівня номінуються як «доктор хабілітований».
Це не єдині відмінності в системі підготовки аспірантів у докторських школах. Гарною практикою є призначення одразу наукового керівника та 2, 3 консультантів-тьютерів, які допомагають аспіранту на шляху наукової діяльності.
Безумовним досягненням Університету «Іон Крянгє» є його міжнародна діяльність, численні проєкти, завдяки яким вдалося осучаснити освітній простір та довести його до конкурентного світового рівня. До навчання у докторській школі приїжджають здобувачі з Ізраїлю, Румунії, Польщі.
Викладачі ознайомилися з інноваціями, яких вдалося досягти завдяки активній проєктній діяльності.
В Університеті вивчаються та застосовуються програми ШІ (штучний інтелект); є змога пройти курс підвищення кваліфікації; є у наявності 3D принтери, які дозволяють друкувати «цікавинки» задля забезпечення освітнього процесу. Зручними і сучасними є класи-трансформери, які створені за проєктом «Клас майбутнього» (Clasa vil Torului). У таких класах зручними є меблі-тарнсформери, сцена-трансформер. Усі ці новації доступні не лише студентам, а й дітям, школярам, які є активними учасниками багатьох міжнародних проєктів. На кожному поверсі інноваційного корпусу є кухні самообслуговування, там є консультант, якій допоможе скористатися технікою. На поверхах аудиторії мають двері зі скла з «розумними замками».
Професор О.Реброва та М.Федорець ознайомилися з інноваціями та сумісно з керівництвом в особі професора, проректорки з наукової роботи Г.В.Музиченко підписали додаткові угоди наукової діяльності відповідно до підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти.
Керівництво Університету «Іон Крянгє» зацікавилося нашими можливостями, зокрема сертифікатною програмою «Основи танцювально-рухової терапії»; обговорено можливість академічної мобільності здобувачів першого та другого рівня вищої освіти.
Наша мета – інноваційне осучаснення освітнього процесу, доведення його до високих європейських стандартів. Приклад наших сусідів надихає на досягнення високої мети.
Сцена-трансформер
Столи-трансформери
Клас майбутнього
3D притнтери
Креативний викладач цифрових технологій, який фарбує бороду, якщо робить помилку та програє спор здобувачам ))).
А це вже серйозно: вивчення програм роботи ШІ (штучного інтелекту)
Підвіконня-ліжко в класі цифрових технологій!