На кафедрі музичного мистецтва і хореографії в межах діяльності лабораторії «Інновації мистецької освіти» опрацьовуються нові організаційні форми та методи.Це здійснюється системно і відповідає завданням наукової теми «Теорія і методика підготовки майбутніх фахівців мистецького та мистецько-педагогічного профілю в контексті соціокультурної парадигми» (реєстраційний номер 0120U002017).
Пройшли перевірку художньо-проєктні технології, зокрема в постановочній діяльності хореографів; застосування синтезу науки і творчості; застосування сучасних відео технологій, що дозволяє створити яскравий художній твір синтезованого жанру на основі хореографічного мистецтва. Музей стає новою освітньою локаціє як для вивчення дисципліни «Філософія мистецтва», так і для зняття фільму випускової атестації. Але музей стає «співавтором» творчої постановочної діяльності магістрантів. Зазначені форми довели ефективність у формування фахових компетентностей хореографів, розвиток творчих здібностей та лідерських якостей.
Жовтень 2023 року видався теплим, що спонукало доцента кафедри О.С.Мікулінську та старшого викладача О.І.Волкову здійснити перевірку ефективності нової інноваційно-організаційної форми роботи зі студентами-хореографами, спрямованої на розширення їхнього художнього світогляду, зокрема й музичної компетентності.
Такою формою виявилася пізнавально-пошукова гра «Музично-танцювальний квест». Викладачі намагаються використати в освітньому процесі максимально цікаві методи навчання. Квест був присвячений відомим музикантам та музичним установам нашого міста. У процесі цього заходу студенти працювали у групах, змагаючись один з одним, демонструючи свій кругозір, знання та кмітливість. Потрібно було не тільки знайти загадане пам'ятне місце, правильно відповісти на запитання, але й виявити творчість, десь імпровізувати, десь поставити фрагмент танцю. Цікавим досвідом для учасників було виконання завдань, якими передбачувалося інтуїтивно швидко знайти найбільш адекватні типи комунікації у команді. Теплий жовтневий день теж додав оксамитового колориту до «музично-танцювальної квестової композиції».
Під час проведення заходу на основі навчального квесту викладачи констатували пізнавально-пошукову активність здобувачів, набуття досвіду командної роботи, стимулювання креативного мислення, винахідливості, а також розширення художнього кругозору та культурно-регіональної освіченості.
Вітаємо учасників «Музично-танцювального квесту», викладачів. Чекаємо на продовження експерименту!