21 жовтня 2025 року Лабораторія «Сучасні мистецькі студії» навчально-наукового інституту музичного і перформативного мистецтва та соціокультурних практик стала майданчиком для проведення інноваційного освітнього заходу – складання результатів самостійної роботи здобувачів з обов’язкового компоненту «Режисура художньо-дозвіллєвих заходів» освітньої програми «Середня освіта. Музичне мистецтво». Творчій експериментальний аспект самостійної роботи дозволив здобувачів залучити студентів з інших спеціальностей, зокрема, 025 Музичне мистецтво.
Оригінальну експериментальну форму складання кредитів самостійної роботи з темами дисципліни пропонувала викладач кафедри теоретичної, музично-інструментальної та вокальної підготовки Оксана КАЛЮЖНА. Нею стала інтелектуально-розважальна гра «Квіз». Захід був спрямований на активізацію знань з музичної теорії, історії та культурології в неформальній, змагальній атмосфері. Учасникам «Квізу» довелося максимально проявити не лише музичну обізнаність та ерудицію, але й кмітливість, креативність та навички швидкого командного прийняття рішень. Гра продемонструвала високий рівень підготовки студентів та їхню здатність застосовувати теоретичні знання на практиці. Після підбиття підсумків членами журі, які також були студентами, учасники та глядачі активно обговорили, як подібні гейміфіковані формати можуть бути інтегровані в освітній процес; поділилися власними творчими ідеями та думками про те, як саме учитель музичного мистецтва може ефективно використовувати такі інтерактивні інструменти для формування пізнавальної активності, критичного мислення та креативності учнів на різних освітніх рівнях. У мистецьких школах такі заходи також можуть бути застосовано, якщо до них будуть готові викладачі!

21 жовтня 2025 року Лабораторія «Сучасні мистецькі студії» навчально-наукового інституту музичного і перформативного мистецтва та соціокультурних практик стала майданчиком для проведення інноваційного освітнього заходу – складання результатів самостійної роботи здобувачів з обов’язкового компоненту «Режисура художньо-дозвіллєвих заходів» освітньої програми «Середня освіта. Музичне мистецтво». Творчій експериментальний аспект самостійної роботи дозволив здобувачів залучити студентів з інших спеціальностей, зокрема, 025 Музичне мистецтво.