На факультеті музичної та хореографічної освіти Університету Ушинського здійснено нову форму презентації вибіркової дисципліни «Фізіологія хореографії» для здобувачів спеціальностей 014 Середня освіта (Хореографія) і 024 Хореографія в умовах дистанційної форми організації освітнього процесу. Робочу програму означеної вибіркової дисципліни і відео-презентацію підготував і здійснив професор кафедри біології і охорони здоров’я Босенко Анатолій Іванович. Окрім студентів на презентації були присутні викладачі фахових та непрофільних кафедр.
Доповідач розкрив актуальність означеної вибіркової дисципліни «Фізіологія хореографії», яка обумовлена тенденціями ускладнення класичного танцю, розвитку спортивних видів хореографії, включення в хореографію складних високо координованих рухів і дій, що вимагає виховання універсального танцівника, висуває підвищенні вимоги до якості хореографічної освіти. Відеопрезентація представила основні положення концепції медико-біологічного супроводу хореографії, яка була затверджена на останній міжнародній конференції «Актуальні питання медико-біологічного супроводу хореографії та спорту». Презентована вибіркова дисципліна спрямована на посилення медико-біологічної складової підготовки фахівців з хореографії.
Доповідач доказово довів до слухачів перелік основних лекційних та лабораторних тем і модулей з дисципліни «Фізіологія хореографії», зокрема, «Адаптація до м’язової діяльності», «Фізіологія тренування» тощо.
Студенти взяли активну участь в обговоренні презентованої вибіркової дисципліни, погодилися з її актуальністю, висловили окремі побажання щодо доповнення курсу сучасним матеріалом щодо організації спортивного харчування, регуляції маси тіла, детальнішого розкриття проблем жіночого спорту, зокрема причин і заходів щодо запобігання «тріади спортсменки» (аменорея, розлади харчування – анорексія, остеопороз).
Фінальним акордом у презентації слугував ліричний відступ у вигляді демонстрації відеозапису «Вмираючого лебедя» у виконанні видатної артистки балету Майї Плисецької, яка, з одного боку, продемонструвала феноменальні технічні можливості хореографії та акторський талант, а з іншого, – ще недостатньо реалізовані потужні можливості впливу мистецтва на ментальність глядачів, їх філософію особистого життя та існування людини взагалі, що на сьогодення є вкрай актуальним.