В межах громадського обговорення змісту Освітньо-професійних програм (ОПП) підготовки майбутніх учителів, викладачів музичного мистецва зі спеціальності 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво)» на здобуття освітніх ступенів «бакалавр» і «магістр» минулого тижня відбулася online-зустріч гарантів, членів робочих груп означених ОПП, завідувачів кафедрами факультету музичної та хореографічної освіти зі стейкхолдерами.
У обговоренні ОПП до відеоконференції долучилися стейкхолдери Шатайло Наталія Вікторівна, канд. пед. наук, завідувачка науково-методичної лабораторії громадянської, історичної та мистецької освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО Одеської академії неперервної освіти Одеської обласної ради, регіональний тренер з питань структури і організації Нової Української Школи (НУШ); Трофімова Галина Костянтинівна - учитель-методист вищої категорії, загальноосвітньої школи № 100 І - ІІІ ступенів Одеської міської ради в Одеської області, керівник театру пісні «Прелюдія», яка нагороджена орденом «За розбудову України» за високу національну гідність, відданість справі та вагомий внесок у розвиток країни; здобувачка магістратури факультету мзичної та хореографчної освіти Грабовська Ганна.
Під час зустрічі було обговорено пропозиції та рекомендації стейкхолдерів щодо покращення змісту освітніх програм підготовки майбутніх фахівців у галузі 01 Освіта/Педагогіка, їх конкурентоспроможності на ринку праці. Стейкхолдери підтримали нові ідеї спрямування Проєкту ОПП на 2022-2023 н.р. на міждисциплінарну інтеграцію як методологічну платформу підготовку різнобічного, універсального фахівця, зокрема поєднання мистецько-педагогічної, художньо-просвітницької, музично-виконавської, культурно-дозвіллєвої діяльності, що є актуальною соціально-культурною проблемою сьогодення.
Стейкхолдери висловили пропозиції щодо коригування змісту нового Проєкту ОПП на бакалавраті та доповнення переліку обов’язкових компонент (ОК), спеціальних компетентностей та програмних результатів навчання, а також запропонували розширити розуміння діяльності аніматора та концептуалізувати її як Івент-технології на основі міжгалузевої інтеграції різновидів культурно-дозвіллєвої діяльності дітей та молоді. Зокрема було рекомендовано ввести відповідні ОК (з акторської та сценарної майстерності), як необхідної складової художньо-педагогічної компетентності вчителя музичного мистецтва. У ОПП Середня освіта (Музичне мистецтво) за другим (магістерським) рівнем вищої освіти стейкхолдери підтримали ідею зробити акцент на викладанні інтегрованого курсу «Мистецтво» у старших класах закладів загальної середньої освіти з урахуванням необхідності формування педагогічної майстерності у відповідності до вікових особливостей учнів.