У травні 2022 року в межах громадського обговорення відбулася зустріч з роботодавцями та стейкхолдерами проєктів двох Освітньо-професійних програм з підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 025 Музичне мистецтво першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів. Ці дві освітні програми поєднуються однією концептуальною лінію наслідування і наскрізності змісту, що зумовлює зв’язок між програмними результатами навчання і освітніми компонентами, які забезпечують їхній розвиток.
На засіданні були присутні стейкхолдери і роботодавці: Бортнікова Олена Володимирівна – директор Комунального закладу «Одеський фаховий коледж мистецтв імені К. Ф. Данькевича», кандидат педагогічних наук, заслужений працівник культури України; Савенко Сергій Миколайович – головний хормейстер Одеського академічного театру музичної комедії імені М. Водяного; Русяєва Марина Володимирівна – директор Мистецької школи № 1 імені Еміля Гілельса. Також до обговорення долучилися здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів, гаранти освітньо-професійних програм (канд. пед. наук, професор Кьон Наталя Георгіївна та канд. пед. наук, доцент Осадча Тетяна Всеволодівна), декан факультету музичної та хореографічної освіти, канд. пед. наук, доцент Білова Наталя Костянтинівна, а також члени робочих груп і завідувачі кафедр.
Всі присутні взяли активну участь у дискусії, присвяченій оптимізації освітнього процесу здобувачів за спеціальністю Музичне мистецтво. Зокрема, стейкхолдерами висловлювалися думки і пропозиції щодо поглиблення педагогічного напряму підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти як майбутніх викладачів-музикантів. Було зазначено важливість проєктування і реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів, що уможливлюється комплексністю фахової підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня, яка передбачає наявність в освітньо-професійній програмі освітніх компонентів, пов’язаних з різними формами музично-виконавської діяльності окрім обраного фаху (Основи диригування, Хоровий клас, Основи вокалу, Спеціальний музичний інструмент тощо). У дискусії було висунуто пропозиції щодо налагодження більш тісного зв’язку між здобувачами вищої освіти за спеціальністю 025 Музичне мистецтво і закладами позашкільної мистецької освіти з метою загострення практичної орієнтації та осучаснення фахової підготовки здобувачів.