Кафедра загальної та диференціальної психології



Місія, візія та стратегія розвитку кафедри

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ 

кафедри загальної та диференціальної психології 

Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського» до 2029 року. 

 

  1. Основи стратегії розвитку кафедри загальної та диференціальної психології

 

Кафедра загальної та диференціальної психології бере свої витоки з кафедри психології, яку було створено у 1972 році, за ініціативою кандидата психологічних наук, доцента В.О.Котова як відокремлення від існуючої тоді кафедри педагогіки та психології ОДПУ ім. К.Д.Ушинського. У різні часи кафедрою завідували: доцент Л.М.Безотосна, доцент І.О.Мелехова. З 1988 року кафедру очолила О.П.Саннікова. З 1989 р., коли при кафедрі відкрилася аспірантура, в ній пройшли навчання понад 50 аспірантів та пошукачів. 

На кафедрі діють дві освітні програми: другого (магістерського) рівня вищої освіти та третього (освітньо-наукового) рівня за спеціальністю 053 Психологія, також забезпечується підготовка з психології у межах інших освітніх програмах Університету Ушинського. Особливостями освітніх програм кафедри є їх спрямованість на підготовку висококваліфікованих фахівців, які володіють глибокими знаннями, а також загальними та спеціальними компетентностями у відповідній галузі, що реалізується їх практичним та ефективним застосуванням в напрямах роботи за обраною спеціальністю. 

Науково-педагогічний потенціал кафедри наразі складають 13 штатних науково-педагогічних працівників, із них: 4 доктори наук, професори, 7 кандидатів наук, доцентів. 

Науково-педагогічні працівники кафедри проводять активну викладацьку діяльність, проводять ґрунтовні наукові дослідження, є організаторами всеукраїнських та міжнародних науково-практичних конференцій, олімпіади серед студентів зі спеціальності «Психологія», готують рецензії та відгуки, надають експертні оцінки, приймають активну участь у роботі Спеціалізованих вчених рад з захисту дисертацій з психології тощо. Викладачі кафедри беруть активну участь у міжнародних стажуваннях та наукових конференціях, симпозіумах, круглих столах, проєктах. 

Кафедра активно співпрацює зі стейкголдерами, іншими ЗВО, громадськими організаціями, підписуються договори про співпрацю, меморандуми. Значна увага приділяється виховній та профорієнтаційній роботі зі студентами та майбутніми абітурієнтами. 

 

  1. Місія, візія та стратегічна мета розвитку кафедри загальної та диференціальної психології.

 

Місія, візія, стратегічна мета розвитку кафедри загальної та диференціальної психології корелює з місією, візією та стратегічною метою розвитку Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського». 

Місія кафедри загальної та диференціальної психології – підготовка висококваліфікованих, конкурентоздатних фахівців освітньої та інших сфер на основі дотримання принципів доброчесності, людиноцентризму, творення та передачі нового унікального знання. 

Стратегічна мета кафедри загальної та диференціальної психології – продукувати нові ідеї, генерувати знання інноваційного характеру для формування висококваліфікованих, конкурентоздатних фахівців, які є патріотичними, відповідальними, свободолюбивими, національно свідомими особистостями з критичним і креативним мисленням, здатні діяти в умовах невизначеності для всебічної самореалізації та сталого розвитку суспільства. 

Бачення (візія). 

Кафедра загальної та диференціальної психології – це структурна складова Університету Ушинського з унікальною академічною спільнотою та особливим корпоративним духом, яка органічно поєднує науковий та освітній процеси, фундаментальність і фаховість змісту освіти; забезпечує єдність навчання, виховання і особистісного зростання; нерозривність освітнього процесу з потужною науково-дослідною та практичною діяльністю у галузі психології, враховуючи сучасні тенденції розвитку науки, суспільні виклики, зміни ринку праці, розвиток цифрових технологій, інтернаціоналізаційні та глобалізаційні процеси. 

 

  1. Стратегічні пріоритети розвитку.

 

3.1. Організація освітнього процесу: 

3.1.1. Підготовка до проходження та акредитація ОПП «Прикладна і практична психологія», ОНП «Психологія». 

3.1.2. Оновлення робочих програм обов’язкових та вибіркових освітніх компонент за ОП, що забезпечуються кафедрою. 

3.1.3. Оновлення навчально-методичного забезпечення обов’язкових та вибіркових освітніх компонент за ОП, що забезпечуються кафедрою. 

3.1.4. Вчасне та у повному обсязі оприлюднення на веб сторінці кафедри та в репозитарії бібліотеки Університету Ушинського навчально-методичних матеріалів за ОП, що забезпечуються кафедрою. 

3.1.5. Посилення роботи з впровадження в освітній процес новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, у тому числі для індивідуалізації освітнього процесу (елементи дистанційного навчання, проведення інтернет-конференцій, підготовка тестових завдань тощо). 

3.1.6. Удосконалення практичної підготовки здобувачів вищої освіти з метою забезпечення формування конкурентоспроможних фахівців шляхом перегляду та оновлення змісту практичної підготовки та розширення переліку баз практики, які пропонуються здобувачам для проходження. 

3.1.7. Організація дієвої системи керівництва під час підготовки здобувачами курсових і магістерських робіт, ефективна підтримка самостійної роботи здобувачів, виконання ними індивідуальних навчально-дослідних завдань, самостійної підготовки до практичних занять тощо. 

3.1.8. Залучення професіоналів психологів-практиків та дослідників до участі в освітньому процесі (бінарні заняття, гостьові лекції, тренінги, майстер-класи, круглі столи тощо). 

3.1.9. Систематичне проведення заходів щодо популяризації культури доброчесності усіх учасників освітнього процесу. 

3.2. Науково-дослідна робота: 

3.2.1. Виконання досліджень за науковою кафедрою теми згідно плану. 

3.2.2 Проведення дослідження за індивідуальною тематикою здобувачів різних рівнів вищої освіти згідно з планом наукових досліджень. 

3.2.3. Організація, проведення та участь у всеукраїнських та міжнародних конференціях, симпозіумах, круглих столах, науково-методичних семінарах, а також участь у ідентичних заходах, які проводяться на базі інших наукових установ та освітніх закладів. 

3.2.4. Публікації результатів досліджень у фахових психологічних виданнях України, міжнародних наукових журналах, монографіях, збірках тез доповідей на конференціях, отримання авторських свідоцтв на твір тощо. 

3.2.5. Удосконалення організації роботи проблемних груп, наукових гуртків, надання допомоги здобувачам у підготовці наукових публікацій та робіт для участі у конкурсах наукових робіт, залучення їх до участі у конференціях, тренінгах, олімпіадах тощо. 

3.3. Міжнародна діяльність та інтернаціоналізація освіти. 

3.3.1. Розширення міжнародної співпраці через підписання та ефективну реалізацію договорів про співпрацю із зарубіжними університетами та науковими установами. 

3.3.2. Активізація участі науково-педагогічних працівників та здобувачів кафедри у міжнародній проєктній діяльності, спільних наукових дослідженнях, стажуваннях тощо. 

3.3.3. Налагодження академічної мобільності студентів та викладачів шляхом: організації короткострокової та довгострокової академічної мобільності, проходження підвищення кваліфікації у закладах вищої освіти інших країн. 

3.3.4. Вивчення досвіду освітньої діяльності та наукового пошуку у зарубіжних університетах та установах дистанційно через доступ до ресурсів, який надається. 

3.3.5. Опанування науково-педагогічними працівниками кафедри іноземною мовою, проведення викладання окремих модулів англійською мовою. 

3.4. Розвиток кадрового потенціалу кафедри

3.4.1 Забезпечення підвищення кваліфікації викладачів кафедри на базі Університету Ушинського та поза його межами. 

3.4.2. Активізація роботи з проведення атестації науково-педагогічних працівників кафедри, захисту ними дисертаційних робіт, присвоєння вчених звань. 

3.4.3. Залучення до викладацької діяльності на базі кафедри випускників аспірантури/докторантури Університету Ушинського. 

3.4.4. Матеріальне/нематеріальне заохочення розвитку науково-педагогічних працівників, стимулювання їх здобутків. 

3.5. Організаційна робота. 

3.5.1. Активізувати профорієнтаційну роботу кафедри, яка спрямована на інформування потенційних абітурієнтів та громадськості про освітні програми, їх особливості, можливості подальшого працевлаштування, також проводити заходи з популяризації спеціальності 053 Психологія (реклама, зустрічі, день відкритих дверей та ін.). 

3.5.2. Модернізація матеріально-технічної та інформаційно-комунікативної бази кафедри загальної та диференціальної психології. 

3.5.3. Організація та проведення для здобувачів та науково-педагогічних працівників комплексу заходів, спрямованих на популяризацію культури академічної доброчесності та професійної етики, протидію проявам недоброчесності. 

3.5.4. Організація та активізація роботи в соціальних мережах, проєкті психологічної підтримки Університету Ушинського, спільних заходах неформального характеру задля підвищення згуртованості навчальних колективів здобувачів, колективу кафедри, створення сприятливого психологічного клімату. 

© 2024 Університет Ушинського
slot demo pg softdemo slot gratisslot demo pragmaticslot gacorasiaklubhksbetheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbet https://kientrucvadoisong.net/rahasia-gacor/ https://sipla.poltera.ac.id/main/ https://infolpse.gresikkab.go.id/files/ https://sipla.poltera.ac.id/data/ https://bakesbangpol.situbondokab.go.id/files/ https://journal.binadarma.ac.id/cache/data/ https://8.215.31.229/ https://8.215.55.180/ https://147.139.212.232/ https://147.139.212.74/ https://amantoto.cfd/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/