9 травня 2025 року на кафедрі загальної та диференціальної психології пройшла звітна конференція з виробничої практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти першого року навчання за освітньо-професійною програмою «Прикладна і практична психологія» зі спеціальності 053 Психологія заочної форми навчання.
Здобувачі були розподілені за різними базами практики, розташованими в місті Одеса. До таких баз входили освітні заклади, психологічні центри, підприємства. Практика мала ознайомлювальний характер і була спрямована на формування у здобувачів первинного уявлення про майбутню професійну діяльність, а також на закріплення теоретичних знань у реальному практичному середовищі.
У своїх звітах здобувачі детально описали процес реалізації кожного з передбачених завдань практики. Зокрема, вони ознайомилися з особливостями організації діяльності установи, в якій проходили практику, вивчили її структуру, напрями роботи, а також функціональні обов’язки фахівців, що працюють у сфері психологічного супроводу. Особливу увагу було приділено вивченню посадових обов’язків практичного психолога, нормативно-правових документів, що регламентують його професійну діяльність, а також специфіці психологічних проблем, .з якими звертаються за допомогою представники різних верств населення.
Під час проходження практики здобувачі мали змогу безпосередньо спостерігати за професійною діяльністю психологів, а також долучитися до участі в психологічних тренінгах, семінарах та інших заходах, організованих методистами та працівниками баз практики. Це дозволило їм не лише поглибити свої знання, а й отримати цінний досвід взаємодії з клієнтами та фахівцями у сфері практичної психології.
У процесі підсумкового обговорення результатів практики здобувачі відзначили її високу цінність для свого професійного становлення. Вони наголосили, що ознайомлювальна практика дала можливість усвідомити особливості функціонування психологічних служб у різних типах організацій, а також краще зрозуміти міждисциплінарні зв’язки між навчальними дисциплінами, передбаченими освітньо-професійною програмою магістерської підготовки. Здобутий досвід сприяв формуванню стійкої професійної мотивації та розвитку первинних практичних навичок у сфері психологічної допомоги.