Викладачами кафедри теорії і методики практичної психології Косьяновою Оленою (канд. псих. наук, доцент) та Лазоренко Тетяною (канд. псих. наук, доцент) організовано та проведено бінарну лекцію та практичне заняття в групі магістрів спеціальності 053 «Психологія», що навчаються за навчально-освітньою програмою «Практична психологія.Екстремальна та кризова психологія» соціально–гуманітарного факультету ДЗ Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського.
Проблематизація занять відбувалась за рахунок як форми так і змісту. Наявність різних джерел інформації, точок зору відносно концепції посттравматичних стресових розладів (ПТСР) вчить студентів порівнювати, висловлювати критичні зауваження, толерантно сприймати різні наукові концепції, формує у них культуру дискусії. Практикуючими психологами (в тому числі і студентами – магістрами) розглянуті різні підходи подолання посттравматичних стресових розладів: застосування методів арт-терапії (Миронова Тетяна), арттерапія та психодрама у екстремальних ситуаціях (МАК) (Вегріян Тетяна), гештальттерапії (Грєбнєва Олена, Нікіфоренко Ганна)), НЛП при роботі з посттравматичними стресовими розладами дорослих (Щербіна Діана); метод десенсибілізації й переробки рухами очей Ф. Шапіро (ДПДГ), його стадії (Шалаєва Катерина); системна сімейна терапія (Овсепян Карина); особливості групової психокорекції гострих та посттравматичних стресових станів постраждалих в екстремальних ситуаціях (Яцюк Аліна); когнітивно-біхевіоральна терапія ПТСР (Детільє Ліна); ослаблення травматичного інциденту Ф. Джербота (ОТІ) (Суранова Надія).
Такий вид роботи передбачав глибоке попереднє обговорення теоретичних питань учасниками занять, володіння ними розвинутою комунікативною і загальною культурою, наявність здібностей до імпровізації, інтелектуальної та психологічної сумісності.