14 листопада в рамках курсу «Філософія освіти» д.філос.н., доц. Атаманюк З.М. та доктор філософії, завідувачка Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Орленко І.М. провели бінарне заняття з аспірантами 2 року навчання заочного відділення спеціальності 033 Філософія. Тема бінарної лекції «Інклюзивне навчання в сучасній Україні». Аспіранти з’ясували, що інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, гарантованих державою, що базується на принципах недискримінації, врахуванні багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників. Жодна дитина не має відчувати себе іншою та виключеною з освітніх, культурних і соціальних процесів – це головне завдання інклюзії. Інклюзія як соціальна модель відношення до людей з особливими освітніми потребами прийшла на зміну моделі нормалізації (інтеграції), що передбачала залучення дитини до наявної системи навчання, пристосування до неї. Метою інклюзії, на відміну від інтеграції, є створення умов для особистісного розвитку дітей із особливими потребами, формування освітньо-розвивального середовища для них.
Здобувачі освіти отримали багато нової та цікавої інформації, яку зможуть використовувати в своїй роботі.