4.04.2024 р. відбулося засідання круглого столу щодо обговорення проєкту ООП "Клінічна та реабілітаційна психологія" розробників кафедри психіатрії, медичної та спеціальної психології Університету Ушинського з роботодавцями, науковцями, фахівцями ІРЦ м. Миколаєва в онлайн-форматі, зокрема, зустріч організовано представником робочої групи, старшим викладачем кафедри, кандидатом психологічних наук Венгер Ганною Сергіївною.
На заході були присутні стейкхолдери: Коваленко Нелі Сергіївна фахівець консультант, практичний психолог КУ «ІРЦ №4» Миколаївської міської ради; Травіна Олена Володимирівна, фахівець консультант, вчитель – логопед КУ «ІРЦ №4» Миколаївської міської ради; Коваль Наталя Леонідівна, фахівець ІРЦ 1, тренер з методик; представники комунальної утанови інклюзивно – ресурсного центру № 3 Миколаївської міської ради: керівник установи, фахівець, практичний психолог, кандидат психологічних наук Прасол Дмитро Вікторович, фахівці (вчителі – дифектологи): Івскевич Ганна Юріївна і Душенкова Маргарита Сергіївна; фахівці (вчителі – логопеди): Толмачова Альбіна Олексіївна і Скороход Ольга Олегівна; Бавольська Оксана Володимирівна, методист обласного ресурсного центру із підтримки інклюзивної освіти МОІППО, фахівець КУ Інклюзивно - ресурсного центру № 3 Трубіна Валентина Євгенівна, фахівець, консультант ІРЦ, практичний психолог Комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр № 4» Миколаївської міської ради; Зінченко Олександра Сергіївна, фахівець консультант ІРЦ, вчитель – дифектолог Комунальної установи «Інклюзивно ресурсний центр № 4» Миколаївської міської ради; Коваленко Валентина Володимирівна, виконуюча обов’язки директора, фахівець (консультант) ІРЦ, вчитель – дифектолог Комунальної установи «Інклюзивно – ресурсний центр № 4» Миколаївської міської ради.
Усі матеріали підкріплені в онлайн – зустрічі, де обговорювалися проблемні питання сьогодення та які є актуальними саме зараз. Обговорення ООП було з наступних питань: структура та мета ОПП, програмні результати навчання, викладання і оцінювання, інформаційне та навчально – методичне забезпечення, спеціальні фахові (предметні) компетентності.
Тепла зустріч онлайн завершилася мотивованими побажаннями у збереженні та повазі академічної доброчесності та дотриманні норм етичної поведінки, пропозиціями доповнити ООП діагностичними методиками для розвитку дітей раннього віку, впровадження дисциплін з поглибленням консультування сімей у кризі. Дана зустріч відкрила нові перспективи для розвитку спеціальності, обміну досвідом. Усі зауваження щодо проєкту ОПП було враховано в оформленні кінцевого варіанту освітньої програми.