10 травня 2024 року в онлайн-форматі відбулося громадське обговорення проєкта освітньо-професійної програми «Прикладна і практична психологія» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія. Проєкт програми заздалегідь був належним чином оприлюднений на офіційному вебсайті Університету Ушинського у відкритому доступі, отож до обговорення мали змогу долучитися всі бажаючі.
Спікери зустрічі: Марія КАЗАНЖИ, доктор психологічних наук, професор, завідувачка кафедри загальної та диференціальної психології і Ольга ВОДОЛАЗСЬКА – кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри загальної та диференціальної психології, гарант освітньо-професійної програми «Прикладна і практична психологія». У зустрічі активну участь взяли Оксана ВДОВІЧЕНКО, декан соціально-гуманітарного факультету, доктор психологічних наук, професор; члени кафедри загальної та диференціальної психології у повному складі; члени кафедри теорії та методики практичної психології. До участі у обговоренні було запрошено представників академічної спільноти: Ларису ЖУРАВЛЬОВУ, доктора психологічних наук, професора, академіка НАН вищої освіти України, завідувача кафедри психології Поліського національного Університету; Антоніну КІЧУК, доктора психологічних наук, доцента, доцента кафедри загальної та практичної психології Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Також в онлайн-зустрічі взяли участь стейкголдери-практики: Гертруда ШПАТАКОВСЬКА – президент асоціації «Психея»; Світлана ГЕРЕГА – директор Комунальної Установи «Одеський інклюзивно-ресурсний центр №5»; Олена ГАЙВОРОНСЬКА – директор психолого-консультаційного Центру.
На зустрічі була презентована освітньо-професійна програма, обговорені мета, ЗК, СК, програмні результати навчання та інші питання реалізації програми за спеціальністю 053 Психологія. ОПП приведена у відповідність до стандарту, мета і завдання корелюють із стратегічними пріоритетами, визначеними Стратегією розвитку університету до 2030 року, тому програма не потребує змін. Водночас, у межах побажань, стейкхолдерами запропоновано визнати обговорювану програму освітньо-науковою, зважаючи на змістовність освітніх компонент; провести корегування кількості кредитів для організації та проведення практики; акцентувати увагу на можливостях спроможності здобувачів у отриманні практичних навичок при участі стейкхолдерів на практичних та семінарських заняттях тощо. Дякуємо нашим стейкголдерам за активну участь у обговоренні проєкту програми та за багаторічний компетентний аналіз змісту, спрямованості та структури ОПП. Цінуємо Ваш внесок в розвиток освітньо-професійної програми та сподіваємось на подальшу творчу і плідну співпрацю.