Впродовж минулого тижня наші викладачі, аспіранти ОНП «Філософія» та студенти ОПП «Менеджмент соціокультурної діяльності» активно долучалися до важливих науково-практичних подій установ-партнерів, покликаних осмислити сучасні виклики в освіті, культурі та мистецтві.
Науково-практичний онлайн-семінар «Обдарованість: методи діагностики та шляхи розвитку» (Інститут обдарованої дитини НАПН України) став майданчиком для професійного обговорення стратегій підтримки та розвитку обдарованих дітей і молоді в умовах воєнного стану. Учасники зосередилися на: сучасних підходах до психолого-педагогічної діагностики обдарованості; особливостях створення підтримувального освітнього середовища в кризових умовах; використанні цифрових технологій у моніторингу та супроводі розвитку здібностей.
Водночас відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Культура і мистецтво в сучасному світі: між традицією та новаторством» (НТУ «Дніпровська політехніка»), яка об’єднала провідних науковців у сфері культурології, мистецтвознавства, філософії, журналістики та філології. Серед ключових тем: трансформації мистецьких практик під впливом соціальних змін; філософське осмислення сучасної культури; збереження культурної спадщини через культурні проєкти, тощо. Активну участь взяли у заходах члени студентського наукового гуртка «Південноукраїнські наукові студії», зокрема представили теми: Валерія Фільварська «Соціокультурний маркетинг: концептуалізація нової парадигми впливу», Юлія Комариця «Роль медіа та інформаційних технологій у забезпеченні безпеки громадян», Анастасія Даниленко «Культурні інституції: спадщина, творчість, діалог» (керівник – проф. Оксана Петінова). Свої наукові розвідки представили також наші аспіранти – Микола Начев «Соціальне середовище і його роль у формуванні людини» та Руслан Йорж «Свобода як соціальне явище в історії філософії».
Заходи сприяють розвитку кафедральної наукової теми «Розвиток творчої особистості у сучасному соціально-філософському пізнанні» і засвідчують, що сьогодні як ніколи важливо поєднувати гуманітарні знання з інноваційними підходами – задля підтримки та розвитку творчої особистості, збереження культури та формування сталого майбутнього.