В межах реалізації договору про співпрацю здобувачка третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти ОНП «Філософія» Людмила Городнюк взяла участь у Всеукраїнській міжгалузевій науково-практичній конференції «Україна на шляху відновлення: завдання науки і освіти в європеїзації держави», що проходила в рамках Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» на базі наукової установи-партнера «Інститут розвитку дитини НАПНУ України». На засіданні секції «Інновація VS традиція: філософський, історіософський, історичний дискурс» Людмила Городнюк представила доповідь на тему «Людинознавство і метапізнання як надважливі освітні категорії сьогодення» та апробувала проміжні результати свого дисертаційного дослідження. Чи отримує сучасний школяр певні знання, щоб мати уяву і міркувати про свою власну природу – знання об'єктивне і зрозуміле, про людину і світ, таке, що здатне стати джерелом пізнання, аналізу, порівняння, досвіду? Чи усвідомлюють наші діти, що людська природа – це надважливий предмет і об'єкт нашого осягання, бо прожити вік серед людей – це і головне призначення всіх і кожного? Людмила виступила із пропозицією впровадження в школі «Людинознавства» – комплексного знання, яке б інтегрувало ресурс з філософії, психології, психофізіології, антропології, соціології, біології, де центральними опціями стали б важливі і реальні життєві категорії: сенс життя, образ майбутнього, здоров'я і нервова система, соціальні ролі і зв'язки, мислення, призначення і світогляд, відносини і стосунки, втрати і розлучення, життєві виклики та стратегії подолання. Така навчальна дисципліна, могла б стати полем для пізнання і обговорення життя, можливих сценаріїв, хабом для прийняття рішень. Тема викликала значний інтерес, а Людмила отримала подяку за неочікувану і цікаву пропозицію. Вітаємо з результативним виступом та з нагородою!