oke scatter hitam mahjong cuanoke pola lebur scatter hitam mahjongoke spin scatter emas mahongoke kejar perkalian mahjong scatteroke jalan menuju jepe mahjongoke modal scatter mahjong kayaoke scatter mahjong bawa keberuntunganoke sultan scatter hitam mahjongoke spin penuh harapan mahjongoke kombinasi scatter perkalian mahjong

Наукова робота

У межах науково-дослідної роботи кафедри математики і методики її навчання проводиться за такими темами:

«Теоретико-методичні основи формування компетентності майбутніх вчителів в галузі методики навчання природничо-математичних дисциплін (фізика, математика та інформатика)» (2010 – 2013 рр.);

«Теоретико-методичні основи формування методичної компетентності у навчанні математики (інформатики) в системі неперервної освіти вчителя» (2014 – 2018 рр.);

«Технології формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики» (2019 – 2023 рр.). Метою таких досліджень є розробка та впровадження моделі формування методичної компетентності вчителя у навчанні математики.

З 2014 по 2018 роки викладачами кафедри було отримано такі основні теоретичні і практичні результати:

- визначено поняття «методична компетентність вчителя», як властивості особистості, що виявляється у здатності ефективно розв’язувати стандартні та проблемні методичні задачі, яка ґрунтується на теоретичній і практичній готовності до проведення занять за різними навчальними комплектами, що виявляється у сформованості системи дидактико-методичних знань і умінь з окремих розділів та тем курсу, окремих етапів навчання й досвіду їх застосування та наявності емоційно-ціннісного ставлення до діяльності із навчання учнів предмету (дидактико-методичних компетенцій);

- розроблено структуру методичної компетентності вчителя у навчанні математики (інформатики): мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний і рефлексивно-творчий;

- деталізуючи когнітивний та діяльнісний компоненти методичної компетентності визначаємо їх складники: нормативний, варіативний, спеціально-методичний, контрольно-оцінювальний, проектувально-моделювальний та технологічний;

- розроблено і експериментально перевірено структурно-функціональну модель формування методичної компетентності, яка містить концептуально-цільовий блок (мета, складники методичної компетентності, наукові підходи), змістово-діяльнісний (методична система підготовки) та результативний боки (моніторинг та діагностика рівнів сформованості методичної компетентності і запланований результат);

- розроблено нормативні моделі методичної компетентності для спеціальностей 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (Математика), в яких на підставі ОКХ Галузевих стандартів, а також із врахуванням особливостей сучасного етапу загальної освіти, до кожного зі складників методичної компетентності визначено компетенції у вигляді знань, вмінь, навичок та досвіду діяльності;

- обґрунтовано комплекс наукових підходів, реалізація яких, як було доведено на експериментальному етапі дослідження, сприяє підвищенню ефективності формування методичної компетентності майбутніх учителів.

За останні роки в результаті НДР викладачами кафедри були надруковані: міжнародні статті, які індексуються у науко метричних базах даних Scopus та Web of Science, Index Copernicus - 12, фахова стаття - 47, статті в міжнародних виданнях - 44, статті у науково-методичних виданнях - 62, тези конференції - 124, підручники - 4, навчальні посібники з грифом МОН – 58; навчальні посібники - 24.

З 2019 року професорсько-викладацький склад кафедри математики і методики її навчання розпочав роботу над новою науковою темою

«Технології формування методичної компетентності майбутніх учителів у навчанні учнів математики».

Кафедрою математики і методики її навчання Університету Ушинського сумісно зі стейкхолдерами, Одеським приватним ліцеєм «Мрія», Одеським приватним НВК «Загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов – дошкільний навчальний заклад «Мрія»» протягом 2020 року проведено науково-дослідну роботу на тему: «Дослідження науково-методичних засад формування математичної компетентності здобувачів середньої освіти» (за договором №1 від 3 червня 2020 р.).

Наукові та науково-методичні праці співробітників кафедри свідчать про високий професійний рівень викладачів, сприяють удосконаленню навчальних курсів.

© 2025 Університет Ушинського
scatter hitam bikin kayaspin strategis menuju cuanteknik rtp melonjak wins3pola senior scatter hitamsensasi scatter hitam gameojol jadi saksi scattersakura baru daftar uda jepesakura baru duduk eh layar meledaksakura baru duduk udah wedesakura baru klik dua kalisakura suara petir jadi tandasakura transformasi scatter menjadi jackpotsakura trik langit mahjongsakura udah terbukti pola ajaibbocoran pola trik mahjong ways auto gacor 3x scatter berturutbocoran pola gacor mahjong wins dari pro thailandbocoran pola mahjong wins hari inibocoran pola trik mahjong waysidola menghadirkan scatter hitamidola trik scatter hitam anti zonkidola simak pola ajaib mahjong winsidola pola spin mahjongidola mahjong ways full scatter hitamcombo rtp mahjong amanmental jackpot scatter hitammstrategi scatter mahjong winscara spin scatter hitamoke main fokus mahjong scatter hitamoke ikut arus permainan mahjongoke scatter mengejutkan permainan mahjongoke semua simbol pecah mahjongoke main mahjong hadiah scatteroke masuk game mahjong perkalianoke momen jadi cuan scatter mahjongoke permainan scatter mahjong semangatoke scatter muncul putaran pertamaoke buktikan main mahjong disinimain scatter mahjong winsnikmati permainan scatter hitampercaya scatter cuan instansakura baru daftar langsung diguyursakura baru login udah untungsakura belum 5 menit main mahjongsakura bergetar saat scatter turunasia2655asia2656asia2657asia2658asia2659asia2660heylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76heylink leo1131garuda76asiaklubmacauklubrawit303mpoxlABC1131 AMPviral asiaklubviral macauklubpondok88avivaequipments.comAsli777daphongthuy.nhadatban24h.vndoors2.mattsbm.comMpogalaxyawsbet.netaura cuan mahjong ways 2rahasia wd berkali kali di mahjong ways 2www.upshotindia.com