|
ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА «ПСИХОЛОГІЯ» 2025/2026 навчальний рік |
|||
|
1 курс |
|||
|
І СЕМЕСТР |
ІІ СЕМЕСТР |
||
|
ОК1. Іноземна мова у науковому спілкуванні |
|
ОК1. Іноземна мова у науковому спілкуванні |
|
|
ОК2. Філософія та етика наукових досліджень |
|
ОК3. Методологія наукових досліджень у галузі психології |
|
|
ОК4. Культура української наукової мови |
|
ОК6. Теорії та концепції пізнання психічних явищ |
|
|
ОК5. Актуальні проблеми психології |
|
ОК8. Сучасні методи дослідження в психології |
|
|
|
|
ОК12. Теорія і практика створення психодіагностичних інструментів |
|
|
2 курс |
|||
|
І СЕМЕСТР |
ІІ СЕМЕСТР |
||
|
ОК1. Іноземна мова у науковому спілкуванні |
|
ОК7. Психологія наукової діяльності |
|
|
ОК9. Викладання у вищій школі |
|
ОК10. Науково-педагогічна практика |
|
|
ОК11. Науково-дослідна практика |
|
СП. Сучасні технології, методи та техніки в практичній діяльності психолога |
|
|
СП. Технології розробки, апробації та адаптації психодіагностичних інструментів |
|
ВК. Нейрореабілітація осіб з органічними ураженнями ЦНС |
|
|
ВК. Диференціальна психодіагностика особистості |
|
ВК. Емоційне життя особистості: діагностика та корекція |
|
|
ВК. Емоційне життя особистості: діагностика та корекція |
|
ВК. Війна та особистість: психотерапевтичний вимір психологічної допомоги |
|
|
ВК. Нейрореабілітація осіб з органічними ураженнями ЦНС |
|
|
|
|
ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА «ПСИХОЛОГІЯ» 2024/2025 навчальний рік |
|||||
|
1 курс |
|||||
|
І СЕМЕСТР |
ІІ СЕМЕСТР |
||||
|
ОК1. Іноземна мова у науковому спілкуванні |
ОК1. Іноземна мова у науковому спілкуванні |
||||
|
ОК2. Філософія та етика наукових досліджень |
ОК3. Методологія наукових досліджень у галузі психології |
||||
|
ОК4. Культура української наукової мови |
ОК6. Теорії та концепції пізнання психічних явищ |
||||
|
ОК5. Актуальні проблеми психології |
ОК8. Сучасні методи дослідження в психології |
||||
|
2 курс |
|||||
|
ІІІ СЕМЕСТР |
ІV СЕМЕСТР |
||||
|
ОК1. Іноземна мова у науковому спілкуванні |
ОК7. Психологія наукової діяльності |
||||
|
ОК9. Викладання у вищій школі |
ОК10. Науково-педагогічна практика |
||||
|
ОК11. Науково-дослідна практика |
СП. Сучасні технології, методи та техніки в практичній діяльності психолога |
||||
|
СП. Технології розробки, апробації та адаптації психодіагностичних інструментів |
ВК. Сучасні методи та техніки в практичній діяльності психолога |
||||
|
ВК. Технологія створення психодіагностичних інструментів |
ВК. Технології проведення психологічного тренінгу |
||||
|
ВК. Адаптація та апробація діагностичних методик |
ВК. Психологія емоційної регуляції навчально-пізнавальної діяльності |
||||
|
ВК. Психологічні бар'єри особистості |
ВК. Психологія соціальної взаємодії |
||||
|
ВК. Війна та особистість: психотерапевтичний вимір психологічної допомоги |
ВК. Психологія фасилятивного потенціалу особистості |
||||
|
ВК. Диференціальна психодіагностика особистості |
ВК. Емоційне життя особистості: діагностика та корекція |
||||





































