Проведення підсумкової конференції с мистецької практики аспірантів Кафедри музичного мистецтва і хореографії

118 січня 2024 року на кафедрі музичного мистецтва і хореографії було проведено підсумкову конференцію з мистецької практики здобувачів третього (освітно-наукового) рівня вищої освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) та спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки ОНП «Мистецька педагогіка вищої освіти». Мистецька практика вперше проводиться згідно Положення про проведення мистецької практики (за видами) здобувачами третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти в Університеті Ушинського. На ОНП «Середня освіта. Музичне мистецтво» така практика проходить як «Музично-просвітницька», а на ОНП «Мистецька педагогіка вищої освіти» як «Мистецько-викладацька». Їх особливість полягає в тому, що таки види практики спрямовані на опанування соціокультурними функціями творчої особистості, які реалізуються і є актуальними саме у невизначених умовах, нерідко в умовах неформальної та інформальної мистецької освіти і потребують спеціальних якостей (soft skills). Мистецтво завжди виконує у суспільстві соціокультурні функції, але ефективність їх позитивного впливу залежить від кваліфікованості викладача-просвітника як творчої особистості.
Здобувачі розповідали про форми, які були ними проведено, про свої спостереження і результати. Набутий досвід може бути застосований і для авторських методик.

Спостереження за роботою журі Міжнародного конкурсу «Юний віртуоз»

Порівняння оцінок учасників конкурсу за розробленими критеріями

Робота Чжен Ланьюе на міжнародному конкурсі «Юний віртуоз»

 

© 2024 Університет Ушинського
https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-mahjong-gacor.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-luar-negeri.html https://hoston.blob.core.windows.net/juragan/slot-gacor-online.html https://simkatmawa.ubt.ac.id/V2/app-web/page/produk/demo-pragmatic/ https://sisdata.unpak.ac.id/uploads/sgacor/ https://ee.itk.ac.id/data/
https://slot-bonanza-terpercaya.powerappsportals.com/