29 серпня 2025 року відбувся успішний захист дисертації Василя Автандиловича Паламарюка. Дисертаційне дослідження на здобуття наукового ступеня доктора філософії зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки «Формування акмеологічної культури майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей на засадах інтегративного підходу» є результатом тривалого, системного, начасного експериментального дослідження аспіранта кафедри педагогіки та його наукового керівника – кандидата педагогічних наук, доцента Ольги Анатоліївни Галіцан.
Педагогічний експеримент з формування акмеологічної культури майбутніх учителів природничо-математичних спеціальностей здійснено за підтримки директора Навчально-наукового інституту природничо-математичних наук, інформатики та менеджменту, професора, доктора фізико-математичних наук Володимира Ковальчука.
Матеріали дисертації отримали високу оцінку гаранта освітньо-професійної програми 014 Середня освіта (Природничі науки), кандидата фізико-математичних наук Дмитра Дячка – представника потужної наукової школи з природничо-математичних наук та методики їх навчання.
Інноваційний характер дослідження відзначили офіційні опоненти – доктори педагогічних наук, професори Тетяна Кучай та Юлія Ботузова, акцентуючи на тому, що біфуркаційна орієнтація еволюції модерного педагогічного знання та систематизація сучасних транскордонних європейських тенденцій розвитку освітніх парадигм детермінують необхідність переосмислення домінант вітчизняних освітніх моделей, постулювання нової «акмеологічної стратегії» конструювання освітнього простору.
Думку опонентів підтримала голова разової спеціалізованої ради, доктор педагогічних наук, професор Олександра Ордановська, наголошуючи на тому, що акмеологічна стратегія сучасної природничо-математичної освіти фундується на логіці та методології досягнення гармонії та «оптимуму» акме-вершин майбутніх фахівців.
Університет Ушинського вітає Василя Паламарюка з успішним захистом дисертації та бажає натхнення у подальших наукових звершеннях!