Упродовж червня 2022 року на фізико-математичному факультеті були проведені підсумкові конференції з виробничої (педагогічної) практики з математики у закладах загальної середньої освіти.
Здобувачі освіти 4 року денної форми навчання спеціальності 014.08 Середня освіта (Фізика) додаткової спеціалізації 014.04 Середня освіта (Математика) звітували про проходження практики з математики в основній школі. Цій практиці передувала у попередньому семестрі практика з фізики, тому обговорення результатів було досить цікавим і насиченим з точки зору зіставлення практик та порівняння здобутих результатів. Комісія у складі доцента кафедри вищої математики і статистики Болдарєвої О. М., доцента кафедри математики і методики її навчання Нєдялкової К. В., старшого викладача кафедри математики і методики її навчання Тумбрукакі А. В. заслухала доповіді студентів та висловлює подяку одеському приватному закладу освіти «Тіква-Ор Самеах» в особі Черниха Володимира Володимировича за сприяння у проходженні практики в обраному закладі освіти.
Особливо цікавим було обговорення результатів практики здобувачів освіти 4 року заочної форми навчання освітньо-професійної програми Середня освіта (Математика). Наразі більшість студентів мають педагогічний досвід роботи вчителем математики, тому обговорення і представлення результатів практики мали досить практичний характер: були презентовані різні технології і підходи до викладання математики з використанням сервісів онлайн-конференцій Zoom або Google Meet, віртуальних дошок Padlet, опитувань засобами Kahoot, складено рекомендації для створення презентацій з математики засобами PowerPoint, продемонстровано роботу з інтерактивними аркушами та онлайн-сервісами Наурок, Всеосвіта тощо. Комісія у складі доцента кафедри вищої математики і статистики Болдарєвої О. М., завідувача практики Університету Ушинського Іщенко А. Л., старшого викладача кафедри математики і методики її навчання Тумбрукакі А. В. відмітили Порохно Наталію, Самойленко Анастасію, Ілюшину Ольгу як таких, що творчо виконали поставлені завдання практики у повному обсязі.
Відповідні практики студентів 4 курсу є останнім етапом практичної підготовки бакалаврів для здобуття кваліфікації вчителя математики.
Здобувачі 1 року навчання за другим (магістерським) рівнем освітньо-професійної програми Середня освіта (Фізика. Математика) також на підсумковій конференції розповіли про свої практичні напрацювання у ролі вчителя математики старшої школи і презентували свої результати. Викладачі Болдарєва О.М., Кушнірук А. С., Галіцан О. А. звернули увагу на використання нестандартних підходів до викладання математики у студентів-практикантів Обертинської Марини і Гулак Марини.
Усі студенти, які представили на підсумкових конференціях результати практики, досягли заплановані результати навчання у контексті змісту виробничої (педагогічної) з математики у закладах загальної середньої освіти і опанували компетентності відповідно до обраної освітньо-професійної програми.