Кафедра освітнього менеджменту та публічного управління

Загальні відомості

Стратегія розвитку кафедри

Кадровий склад

Презентація спеціальностей

Програма фахового вступного випробування для вступників на здобуття освітнього ступеня «Магістр»

Програма фахового вступного випробування для вступників на здобуття освітнього ступеня «Бакалавр»

Освітньо-професійна програма «Управління закладом освіти» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент

Освітньо-професійна програма "Публічне управління та адміністрування" першого рівня вищої освіти за спеціальністю 281 Публічне управління та адміністрування

Навчальні плани

Рецензії та відгуки

Якість освітнього процесу

Сертифікатні програми

Робочі навчальні програми/силабуси спеціальності 073 Менеджмент

Робочі навчальні програми та силабуси спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування

Робочі програми вибіркових дисциплін спеціальності 073 Менеджмент

Робочі програми вибіркових дисциплін спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування

Робочі програми та силабуси навчальних дисциплін інших спеціальностей

Анотації вибіркових дисциплін

Бази практики

Регіональний інформаційно-ресурсний центр професійного розвитку керівників та фахівців соціономічної сфери

Підвищення кваліфікації/стажування

Міжнародна науково-практична конференція

Наші новини

Участь у проєктах

Виїзні заняття

Наші партнери/стейкхолдери

Асоціація випускників

ДЛЯ СТУДЕНТІВ

Наукова школа доктора педагогічних наук, професора Черненко Наталії Миколаївни

Наукова школа доктора наук з державного управління, професора Білинської Марини Миколаївни

Студентський науковий гурток спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування

Контакти


Загальні відомості

Історія та сучасність кафедри

Кафедра розпочала свою роботу в 2006 р. як кафедра загальних дисциплін та управління освітніми закладами. У 2009 р. рішенням ученої ради Університету Ушинського її було реорганізовано в кафедру управління освітніми закладами та державної служби. У 2018 р. – в кафедру освітнього менеджменту та публічного управління. Перший завідувач кафедри – доктор наук з державного управління, професор Світлана Костянтинівна Хаджирадєва. З 2013 по 2023 рр. кафедру очолював доктор політичних наук, професор Олег Олександрович Долженков. З 2023 р. – кандидат педагогічних наук, доцент Оксана Олександрівна Сакалюк.

Кафедра освітнього менеджменту та публічного управління є випусковою за спеціальностями: 281 «Публічне управління та адміністрування» (освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування», гарант – професор Долженков О. О.) та 073 «Менеджмент», (освітньо-професійна програма «Управління закладом освіти», гарант – професор Черненко Н. М.).

Кафедра забезпечує підготовку фахівців для органів державної влади та місцевого самоврядування, зокрема керівних кадрів у галузі освіти. Діють визнані наукові школи, очолювані професорами кафедри – доктором наук з державного управління, професором Білинською М. М. та доктором педагогічних наук, професором Черненко Н. М.

Головний результат роботи кафедри – це висококваліфіковані спеціалісти, які працюють в органах державної влади та місцевого самоврядування, в закладах та установах освіти. Ми пишаємося своїми випускниками, серед яких значна кількість – успішні керівники.

 

Наукова робота

З 2022 р. колектив кафедри освітнього менеджменту та публічного управління здійснює науково-дослідницьку роботу за темою «Науково-педагогічне забезпечення освітнього менеджменту та публічного управління у контексті сучасних управлінських парадигм». Викладачами кафедри видано понад 200 наукових статей, 50 навчальних посібників, монографій та ін.

Колектив кафедри організовує щорічну міжнародну науково-практичну конференцію «Управління та інновації в освіті: досвід, проблеми та перспективи», а також «круглі столи», дискусійні клуби з актуальних питань менеджменту та публічного управління. Має досвід участі в міжнародних проєктах, зокрема: Tempus «Східне партнерство у сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті (INOVEST)», DAAD «Основи медіації», «Створення Бюро медіації», «Конфлікт-коучінг, розповсюдження процедур медіативного діалогу», «Розробка та розповсюдження методів онлайн-медіації» (Гамбурзька школа медіації проф. О. Редліх), Erasmus+ «TURBO» «The Universities’ Reaction to Big Obstructions: Building resilient higher education to respond and manage societal crise» («Відповідь вищої школи на великі виклики: розбудова резильєнтної вищої освіти для реагування та подолання соціальних криз») та ін.

Постійна участь викладачів у міжнародних проєктах, міжнародних та всеукраїнських конференціях підвищує авторитет і престиж кафедри.

Здобувачі освіти активно залучаються до виконання індивідуальних науково-дослідних завдань в межах виконання наукової теми кафедри. Науково-дослідні роботи здобувачів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів освіти присвячені вирішенню актуальних питань у сфері менеджменту та публічного управління. Для здобувачів освіти проводяться семінари-практикуми та майстер-класи з ключових питань державного управління та освітнього менеджменту спеціально запрошеними лідерами інноваційного розвитку в цих галузях; діє студентський науковий гурток «Публічне управління та адміністрування».

У 2023 р., 2024 р. за підсумками щорічного загальноуніверситетського рейтингу кафедра увійшла в десятку кращих кафедр рейтингу за науковою діяльністю.

Навчальна робота

На лекціях та практичних заняттях значна увага приділяється розвитку творчого мислення здобувачів освіти та вмінню самостійно аналізувати матеріал й аргументувати власні позиції.

Науково-педагогічними працівниками кафедри здійснено значну роботу з навчально-методичного забезпечення підготовки здобувачів освіти, зокрема розроблено авторські робочі програми з таких навчальних дисциплін:

1) для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» (ОПП «Управління закладом освіти»):

«Нормативне регулювання у сфері освіти» (укладачі: О. О. Долженков, Н. П. Гедікова), «Менеджмент освіти», «Ризик-менеджмент у закладах освіти» (укладач: Н. М. Черненко), «Управління освітньою та інноваційною діяльністю» (укладач: М. М. Білинська), «Кадровий менеджмент», «Аудит управлінської діяльності» (укладач: М. М. Ручкіна), «Техніка управлінської діяльності», «Управління інформаційними зв’язками та проєктами», «Методологія наукового пізнання» (укладач: О. О. Сакалюк) та інші.

2) для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» (ОПП «Публічне управління та адміністрування»):

«Публічна служба в Україні», «Система державної служби країн Європейського Союзу», «Децентралізація та розвиток громад», «Інституційні засади публічного управління в Україні», «Діалогова комунікація в публічній сфері» (укладач: М. М. Білинська); «Південь України та регіональна політика», «Соціально-гуманітарна політика України» (укладач: О. О. Долженков); «Запобігання корупції в публічному управлінні» (укладач: Т. С. Гжибовська); «Вступ до спеціальності» (укладачі: О. О. Долженков, М. М. Білинська, Т. С. Гжибовська); «Публічне та приватне право», «Нормативно-правові засади публічної служби» (укладачі: О. О. Долженков, Т. С. Гжибовська); «Теорія та менеджмент організації» (укладачі: Н. М. Черненко, М. М. Ручкіна), «Управління ризиками» (укладач: Н. М. Черненко); «Основи наукових досліджень», «Публічне адміністрування на засадах проєктного менеджменту», «Управління персоналом» (укладач: О. О. Сакалюк); Електронне урядування (укладач: Я. В. Гапанович) та інші.

До навчальних дисциплін викладачами кафедри розроблено силабуси, навчальні посібники, методичні рекомендації, що включають завдання та рекомендації до практичних занять та самостійної роботи, індивідуальні дослідні завдання, кейси, тематику курсових робіт, списки рекомендованої літератури.

Методична робота

Діяльність викладачів кафедри спрямована на вдосконалення науково-методичного забезпечення за напрямами:

· розробка єдиної структурно-логічної схеми наскрізних навчальних програм і планів зі спеціальності 073 «Менеджмент»; 281 «Публічне управління та адміністрування»;

· підготовка компетентних майбутніх фахівців та керівників на засадах особистісно зорієнтованого підходу з використанням ефективних форм, методів, засобів навчання;

· впровадження в освітній процес інноваційних освітніх технологій (інтерактивні, інформаційно-комунікаційні технології тощо);

· ефективне використання сучасних технічних засобів навчання;

· удосконалення науково-методичного забезпечення освітнього процесу, насамперед нових навчальних дисциплін і самостійної роботи здобувачів освіти;

· створення сприятливих умов для формування особистісних якостей майбутнього фахівця – громадянина України.

Для комплексної перевірки знань з навчальних дисциплін розроблено необхідні засоби діагностування: професійно зорієнтовані питання до іспитів та заліків, тести, відповідні пакети комплексних контрольних завдань.

Навчальні дисципліни, що забезпечуються науково-педагогічними працівниками кафедри освітнього менеджменту та публічного управління, мають повне навчально-методичне забезпечення, яке постійно оновлюється,

відповідно до змін, що відбуваються в галузі науки та освіти України та змін нормативно-законодавчої бази.

Організаційна робота

Кафедра діє відповідно до Стратегії та щорічних планів розвитку, бере активну участь у загальноуніверситетському житті, належним чином організовує кадрову, навчальну, виховну, методичну та інші види робіт, забезпечує підвищення кваліфікації професорсько-викладацького складу, документообіг, підготовку та збереження документації за встановленими формами тощо.

Виховна робота

Виховна робота на кафедрі проводиться відповідно до плану виховної роботи, в якому значна увага приділяється вихованню патріотизму та пропаганді здорового способу життя. Виховна робота кафедри здійснюється з урахуванням специфіки її контингенту, адже колектив кафедри надає освітні послуги як особам, які отримують вже не першу освіту, керівникам закладів освіти різних рівнів, так і студентам, що здобувають перший (бакалаврський) рівень вищої освіти. Така специфіка передбачає обмін здобутками у цій сфері між викладачами, здобувачами освіти та закладами освіти, в яких працюють студенти та випускники кафедри.

Профорієнтаційна робота

Щорічно профорієнтаційна робота здійснюється членами кафедри освітнього менеджменту та публічного управління у декількох напрямах, зокрема:

· організація та участь у спільних семінарах колективу кафедри й провідних закладів освіти міста Одеси й області;

· участь у Днях відкритих дверей, Днях абітурієнта тощо;

· профорієнтаційні заходи з випускниками закладів вищої освіти;

· профорієнтаційні заходи з випускниками закладів загальної середньої освіти тощо.

До профорієнтаційної роботи – популяризації спеціальностей 073 Менеджмент (освітня програма «Управління закладом освіти» та

281 Публічне управління та адміністрування залучаються здобувачі освіти під час проходження ними управлінської практики. Вагому підтримку у проведенні профорієнтаційних заходах надають випускники кафедри, що займають керівні посади у сфері освіти регіону.


Стратегія розвитку кафедри

                                   

Стратегія розвитку

кафедри освітнього менеджменту та публічного управління

на 2023-2027 роки

 

Розроблена стратегія визначає основні орієнтири розвитку кафедри на найближчі 5 років, які ґрунтується на Законах України «Про освіту» «Про вищу освіту», Стратегії розвитку Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» та інших документах.

Місія кафедри освітнього менеджменту та публічного управління полягає у формуванні творчої національно-свідомої особистості майбутнього компетентного керівника закладу освіти, фахівця у сфері публічного управління, здатного на високому рівні організовувати та здійснювати професійну діяльність, а також вирішувати практичні завдання впродовж життя для прогресивного, культурного, гуманістичного, інноваційного, інформаційного і соціально-економічного розвитку українського суспільства.

За стратегічну мету розвитку кафедри прийнято: здійснення якісної та доброчесної підготовки сучасного фахівця у сфері освітнього менеджменту та публічного управління, яка ґрунтується на використанні педагогічних інновацій та сучасних міжнародних стандартів підготовки правників і спеціалістів для сфери публічної влади та адміністрування, формуванні в нього вмінь та навичок організатора спільної діяльності, а також рис компетентного спеціаліста, що відрізняється творчим професійним мисленням і гуманістичними рисами, національною свідомістю та лідерськими якостями.

Ураховуючи профільність кафедри, її історію та наявний кадровий потенціал основними пріоритетними напрямами подальшого розвитку кафедри визначаються:

 

І. У сфері організації освітнього процесу

 

1.1. Підготовка та проходження вторинної акредитації освітньо-професійних програм.

Термін виконання: до 01. 07. 2026 – 2027 рр.

Виконавці: гаранти ОПП, групи забезпечення, викладачі кафедри.

1.2. Розробка сертифікатних програм за ОПП «Управління закладом освіти» та «Публічне управління та адміністрування», за якими здійснюється підготовка фахівців на кафедрі.

Термін виконання: до 01. 09. 2024 – 2027 рр.

Виконавці: гаранти ОПП, групи забезпечення,

викладачі кафедри.

1.3. Оновлення навчально-методичного забезпечення освітніх компонентів з кожної освітньо-професійної програми.

Термін виконання: щороку.

Виконавці: викладачі кафедри.

1.4. Оновлення робочих програм освітніх компонентів з кожної освітньо-професійної програми.

Термін виконання: щороку.

Виконавці: викладачі кафедри.

1.5. Посилення роботи щодо залучення професіоналів-практиків до участі в освітньому процесі (бінарні лекції, тренінги, майстер-класи тощо).

Термін виконання: постійно.

Виконавці: гаранти ОПП, викладачі кафедри.

1.6. Оновлення переліку баз практики та змісту практичної підготовки здобувачів вищої освіти за всіма видами практики.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: гаранти ОПП, відповідальні за практику, викладачі кафедри.

1.6. Запровадження інноваційних методів навчання та оцінювання в освітній процес.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: гаранти ОПП, викладачі кафедри.

1.7. Розміщення всіх навчально-методичних матеріалів в репозитарії бібліотеки Університету Ушинського.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

1.8. Розробка та видання підручників і навчальних посібників з профільних дисциплін.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

1.9. Залучення здобувачів освіти до участі в конференціях, тренінгах, олімпіадах, конкурсах наукових робіт тощо.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

1.10. Започаткувати викладання окремих дисциплін іноземними мовами.

Термін виконання: до 01. 09. 2027 р.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

1.11. Проведення заходів щодо популяризації культури доброчесності усіх учасників освітнього процесу.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри, бібліотека.

 

ІІ. Науково-дослідна робота кафедри

 

2.1. Виконання кафедральної науково-дослідної теми «Теоретико-методичні засади публічного управління у сфері освіти»:

– підготовка наукових статей для публікації у фахових виданнях та виданнях, що входять до науко метричних баз Web of Science та Scopus.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри;

– підготовка колективної монографії за підсумками виконання кафедральної теми.

Термін виконання: до 01. 06. 2026 р.

Виконавці: викладачі кафедри;

– презентація проміжних результатів дослідження на конференціях та інших науково-практичних заходах вітчизняного та міжнародного рівня.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри;

– залучення здобувачів вищої освіти до участі в дослідженнях в межах кафедральної науково-дослідної теми.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

2.2. Активізація проведення підвищення кваліфікації та стажування педагогічних, науково-педагогічних працівників, управлінців, менеджерів освіта та державних службовців:

– залучення професіоналів-практиків до спільних заходів і досліджень.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: керівник Центру, викладачі кафедри;

– залучення до спільних досліджень здобувачів вищої освіти.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри;

– упровадження результатів проведених досліджень в освітній процес (посилення змісту освітніх компонентів).

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри;

– розробка проєктів досліджень для отримання грантів.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

2.3. Проведення наукових форумів, науково-практичних конференцій та інших заходів наукового характеру.

Термін виконання: щорічно.

Виконавці: викладачі кафедри.

2.4. Активізація роботи щодо представлення результатів досліджень на зарубіжних наукових форумах та періодичних виданнях.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

2.5. Активізація роботи викладачів кафедри щодо членства в галузевих та інших експертних радах.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

2.6. Популяризація культури академічної доброчесності в наукових дослідженнях та публікаціях викладачів та аспірантів/докторантів кафедри.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

 

ІІІ. Міжнародна діяльність та інтернаціоналізація освіти

 

  • Посилення роботи з університетськими освітньо-культурними центрами інших держав.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

3.2. Розширення взаємодії із зарубіжними партнерами щодо укладання договорів про співпрацю.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

  • Популяризація академічної мобільності здобувачів освіти та викладачів шляхом:

– короткотермінового навчання здобувачів освіти в університетах різних країн за спільними програмами;

– обміну викладачами з університетами інших країн;

– стажування та вивчення позитивного досвіду викладачами  університетів інших країн у межах міжнародних проєктів.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

  • Вивчення можливостей залучення іноземних громадян до навчання за освітньо-професійними програмами кафедри.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

  • Активізація участі викладачів кафедри та здобувачів вищої освіти в міжнародній проєктній діяльності, спільних наукових дослідженнях, стажуваннях тощо.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

 

 

 IV. Розвиток кадрового потенціалу кафедри

 

  • Активізація роботи з проведення атестації фахівців та професорів, присвоєння вчених звань для формування якісного складу кафедри.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

  • Забезпечення підвищення кваліфікації викладачів кафедри на базі університету та поза його межами.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

  • Спонукання молодих викладачів кафедри до продовження навчання в аспірантурі / докторантурі для здобуття наукового ступеня.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

  • Популяризація оволодіння іноземними мовами та отримання відповідного сертифікату, що засвідчує рівень володіння мовою.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: викладачі кафедри.

  • Ініціювання питання про заохочення кращих викладачів кафедри з боку університету та органів влади місцевого та національного рівнів.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

  • Залучення викладачів кафедри до самоосвіти, проходження онлайн-курсів, тренінгів педагогічної та професійної майстерності тощо.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

  • Оновлення кадрового складу кафедри за рахунок випускників аспірантури/докторантури.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри.

 

V. Організаційна робота

 

5.1. Активізація всіх форм профорієнтаційної роботи спрямованої на залучення абітурієнтів на навчання за актуальними освітньо-професійними програмами.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

5.2. Запровадження онлайн-опитувань здобувачів вищої освіти, роботодавців та інших стейкхолдерів про якість ОПП.

Термін виконання: щорічно

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

5.3. Активізація роботи Асоціації випускників кафедри освітнього менеджменту та публічного управління.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

5.4. Організація та проведення заходів, спрямованих на популяризацію культури доброчесності, дотримання вимог антикорупційного законодавства, здорового способу життя та особистісного розвитку.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

5.5. Робота над формуванням позитивного іміджу кафедри, спеціальностей та освітньо-професійних програм.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

5.6. Оновлення матеріально-технічної та інформаційно-комунікативної бази кафедри.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

5.7. Збільшення кількості виступів на телебаченні, в інтернет-виданнях, інших заходах різного рівня з метою популяризації спеціальностей та освітньо-професійних програм. 

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри.

5.8. Активізувати роботу щодо залучення здобувачів вищої освіти до профільного консультування органів самоврядування закладів середньої та передвищої освіти міста Одеси та області.

Термін виконання: постійно.

Виконавці: зав. кафедри, викладачі кафедри, студентське самоврядування.

 


Кадровий склад

sakaliyk

САКАЛЮК ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА

SAKALIUK OKSANA

 

pdf

ORCID ID: 0000-0003-3465-2149

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&pli=1&user=5ifHYn4AAAAJ

Посада: завідувач кафедри освітнього менеджменту та публічного управління


dolzhenkov

ДОЛЖЕНКОВ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

DOLZHENKOV OLEG

 

pdf

ORCID ID: 0000-0002-7620-9535

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=FDpwuscAAAAJ

Посада: професор кафедри освітнього менеджменту та публічного управління

 


chernenko_n

ЧЕРНЕНКО НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

CHERNENKO NATALIIA

 

pdf

ORCID ID: 0000-0003-2288-8824

Researcher ID – D -2396-2018

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?user=Af4agUcAAAAJ&hl=uk

Посада: професор кафедри освітнього менеджменту та публічного управління

 


ruchkina

РУЧКІНА МАРІАННА МИКОЛАЇВНА

RUCHKINA MARIANNA

pdf

ORCID ID: 0000-0002-7170-4078

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&view_op=list_works&user=fPXSi28AAAAJ

Посада: доцент кафедри освітнього менеджменту та публічного управління

 


gzhybovska

ГЖИБОВСЬКА ТЕТЯНА СТЕПАНІВНА

HZHYBOVSKA TETIANA

 

pdf

ORCID ID: 0000-0002-8070-5179

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&authuser=3&user=dulnzf8aaaaj

Посада: доцент кафедри освітнього менеджменту та публічного управління

 


Bilynska

БІЛИНСЬКА МАРИНА МИКОЛАЇВНА

BILYNSKA MARYNA

pdf

ORCID ID: 0000-0001-6936-0950

Google Scholar profile: https://scholar.google.com/citations?user=9klxJb8AAAAJ&hl=uk

Посада: професор кафедри освітнього менеджменту та публічного управління


Gapanovich

ГАПАНОВИЧ ЯРОСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ

HAPANOVYCH YAROSLAV

pdf

ORCID ID: 0000-0003-2853-9262

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?user=oFjoQMIAAAAJ&hl=ru

Посада: старший викладач кафедри освітнього менеджменту та публічного управління


Cheban

ЧЕБАН ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

CHEBAN OLEKSANDR

pdf

ORCID ID: 0000-0002-4087-0698

Google Scholar profile: https://scholar.google.com.ua/citations?user=9b0bKhMAAAAJ&hl=uk

Посада: доцент кафедри освітнього менеджменту та публічного управління

 


Презентація спеціальностей

Презентація спеціальності 073 Менеджмент (освітня програма "Управління закладом освіти")

Презентація спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування"


Рецензії та відгуки

ОПП спеціальності 073 Менеджмент

Відгуки випускників

Експертна оцінка ринку праці

ОПП спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування



Якість освітнього процесу

Акти впровадження результатів магістерських досліджень

Опитування випускників

Опитування студентів

Випускники-керівники закладів освіти

Випускники-науковці


Робочі навчальні програми/силабуси спеціальності 073 Менеджмент

Освітній компонент (дисципліна)

ОК 1. Нормативне регулювання у сфері освіти

ОК 2. Менеджмент освіти

ОК 3. Управління освітньою та інноваційною діяльністю

ОК 4. Інноваційний менеджмент

ОК 5. Кадровий менеджмент

ОК 6. Психологія управління

ОК 7. Техніка управлінської діяльності

ОК 8. Аудит управлінської діяльності

ОК 9. Управління інформаційними зв’язками та проєктами

ОК 10. Управління фінансово-економічною діяльністю

ОК 11. Методологія наукового пізнання

ОК 12. Ризик-менеджмент у закладах освіти

ОК 13. Професійна комунікація іноземною мовою

ОК 14. Підготовка кваліфікаційної (магістерської) роботи

ОК 15. Виробнича (управлінська) практика

ОК 16. Переддипломна практика

Наскрізна програма практики


Кафедра освітнього менеджменту та публічного управління

Бази практик зі спеціальності  073 «Менеджмент»,

ОПП «Управління закладом освіти»

ОПП

Вид практики

№ договору

Дата реєстрації

Установа, організація

Довгострокові

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

7Д/20

 

105-Д/23

04.03.2020

 

29.11.2023

Одеській ліцей №9 Одеської міської ради Одеської області

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

18-Д/1

16.04.2020

Одеська Маріїнська гімназія  Одеської міської ради Одеської області

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

12-Д/21

22.02.2021

Білгород-Дністровський ліцей «Пріоритет» Білгород-Дністровського району Одеської області

Короткострокові

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

594-Д/ПР

12.10.23

Одеський ліцей №38 Одеської міської ради Одеської області

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

593-Д/ПР

12.10.23

Приморський ліцей Одеської міської ради

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

589-Д/ПР

12.10.23

Одеський ліцей №9 Одеської міської ради Одеської області

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

591-Д/ПР

12.10.23

Товариство з обмеженою відповідальністю «Заклад дошкільної освіти - Заклад початкової освіти «СМАРТ» Лиманського району Одеської області

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

590-Д/ПР

12.10.23

Дачненський ліцей №2 Дачненської сільської ради Біляївського району Одеської області

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

588-Д/ПР

12.10.23

Одеська гімназія №58 Одеської міської ради Одеської області

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

592-Д/ПР

12.10.23

Дошкільний освітній заклад «Дітвора» м. Одеса

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

600-Д/ПР

13.10.23

Кривоозерський ліцей №1 Кривоозерської селищної ради Первомайського району Миколаївської області

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

746-Д/ПР

08.01.25

Відокремлений структурний підрозділ «Оптико-механічний фаховий коледж Київського національного університету імені Тараса Шевченка»

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

748-Д/ПР

08.01.25

КЗПСО «Мистецька школа №7 м. Одеси»

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

742-Д/ПР

08.01.25

Опорний заклад Вигодянський ліцей Вигодянської сільської ради

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

741-Д/ПР

08.01.25

Одеський ліцей «Лідер» Одеської міської ради

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

743-Д/ПР

08.01.25

Одеський ліцей №23 Одеської міської ради

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

834-Д/ПР

15.01.25

Одеський ліцей №72 Одеської міської ради

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

744-Д/ПР

08.01.25

ОЗДО «Ясла-садок» №300 комбінованого типу Одеської міської ради

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

740-Д/ПР

08.01.25

Одеський ліцей №117 Одеської міської ради

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

745-Д/ПР

08.01.25

Маяківський ліцей Маяківської сільської ради Одеського району Одеської області

073 Менеджмент

Виробнича (управлінська)

747-Д/ПР

08.01.25

Овідіопольский заклад дошкільної освіти №1 «Ромашка»


Бази практик зі спеціальності  281 Публічне управління та адміністрування,

ОПП «Публічне управління та адміністрування»

ОПП

Вид практики

№ договору

Дата реєстрації

Установа, організація

Довгострокові (5 років)

281 Публічне управління та адміністрування

 

Всі види практики

№ 128-Д/24-19/24

04 вересня 2024 року

Головне управління пенсійного фонду України в Одеській області

281 Публічне управління та адміністрування

Всі види практики

№ 52-Д/24

11 березня 2024 року

Департамент фізичної культури, спорту та туризму Одеської обласної державної адміністрації

281 Публічне управління та адміністрування

Всі види практики

№ 45-Д/24

28 лютого 2024 року

Департамент внутрішньої політики Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

 

Всі види практики

№ 44-Д/24

28 лютого 2024 року

Департамент екології та розвитку рекреаційних зон Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

Всі види практики

№ 45-Д/24

28 лютого 2024 року

Департамент внутрішньої політики Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

Всі види практики

№ 48-Д/24

28 лютого 2024 року

Одеська районна рада Одеської області

281 Публічне управління та адміністрування

Всі види практики

№ 42-Д/24

28 лютого 2024 року

Департамент освіти і науки Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

Всі види практики

№ 46-Д/24

28 лютого 2024 року

Департамент культури, міжнародний відносин та європейської інтеграції Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

Всі види практики

№ 47-Д/24

28 лютого 2024 року

Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «Стратегія Європейського Союзу для Дунайського регіону»

281 Публічне управління та адміністрування

Всі види практики

№ 43-Д/24/6

28 лютого 2024 року

Департамент екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації

281 Публічне управління та адміністрування

Всі види практики

№ 49-Д/24

28 лютого 2024 року

Приморська районна адміністрація Одеської міської ради

Короткострокові 2024/25 н.р.

281 Публічне управління та адміністрування

Виробнича в органах місцевого самоврядування

№ 725-Д/Пр

19 грудня 2024 року

Одеська районна рада Одеської області

281 Публічне управління та адміністрування

Навчальна (ознайомлювальна)

№ 727-Д/Пр

19 грудня 2024 року

Місцева асоціація органів місцевого самоврядування «Стратегія Європейського Союзу для Дунайського регіону»

281 Публічне управління та адміністрування

Навчальна (ознайомлювальна); виробнича в органах місцевого самоврядування

№ 726-Д/Пр

19 грудня 2024 року

Приморська районна адміністрація Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

В органах публічної влади за функціональним спрямуванням

№ 722-Д/Пр

19 грудня 2024 року

Департамент внутрішньої політики Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

В органах публічної влади за функціональним спрямуванням

№ 724-Д/Пр

19 грудня 2024 року

Департамент культури, міжнародний відносин та європейської інтеграції Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

В органах публічної влади за функціональним спрямуванням

№ 723-Д/Пр

19 грудня 2024 року

Управління освіти Чорноморської міської ради Одеської області

Короткострокові 2023/24 н.р.

281 Публічне управління та адміністрування

Виробнича в органах місцевого самоврядування

№ 627-Д/пр

20 жовтня 2023 року

Кодимська міська рада Подільського району Одеської області

281 Публічне управління та адміністрування

В органах публічної влади за функціональним спрямуванням

№ 628-Д/пр

20 жовтня 2023 року

Департамент внутрішньої політики Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

Виробнича в органах місцевого самоврядування

№ 625-Д/пр

20 жовтня 2023 року

Департамент фізичної культури, спорту та туризму Одеської обласної державної адміністрації

281 Публічне управління та адміністрування

Навчальна (ознайомлювальна); виробнича в органах місцевого самоврядування

№ 606-Д/пр

17 жовтня 2023 року

Приморська районна адміністрація Одеської міської ради

281 Публічне управління та адміністрування

Виробнича в органах місцевого самоврядування

№ 626-Д/пр

30 жовтня 2023 року

Департамент культури, міжнародний відносин та європейської інтеграції Одеської міської ради


Участь у проєктах

Міжнародна науково-практична конференція

Інформаційний лист 2024 р.

Інформаційний лист 2023 р.

Інформаційний лист 2022 р.

Інформаційний лист 2021 р.

Інформаційний лист 2020 р.

Архів

2024
2023
2021
2020
2019
2018
2017

Наші новини

Заходи тижня доброчесності на кафедрі освітнього менеджменту та публічного управління

Профорієнтаційний захід для випускників ліцеїв: знайомство зі спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування»

Студенти університету взяли участь у сесії Одеської районної ради

Практика студентів-управлінців в органах публічної влади регіону

Випуск магістрів з менеджменту в Університеті Ушинського

Вітаємо випускників ОПП «Управління закладом освіти» з успішним захистом магістерських робіт!

Студенти університету взяли участь у сесії Одеської обласної ради

Студенти-управлінці долучились до акції «Здай макулатуру – наблизь перемогу!»

Вітаємо КЮРКЧІ ЕВЕЛІНУ, студентку спеціальності «Управління та адміністрування», з ІІ місцем у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт серед молоді!

Візит студентів до музею Холокосту

Воркшоп-тренінг "Дбаємо про ментальне здоров'я молоді України"

Воркшоп-тренінг «Дбаємо про ментальне здоров'я молоді України» для здобувачів освіти навчально-наукового інституту природничо-математичних наук, інформатики та менеджменту

Вітаємо здобувачку 2 курсу зі сп.073 Менеджмент, ОПП «Управління закладом освіти» Навчально-наукового інституту природничо-математичних наук, інформатики та менеджменту Університету Ушинського, Гладку Валерію

Випускники Університету здобули перемогу у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт зі спеціальності «Публічне управління та адміністрування»

Тренінг «Майстерня помічника депутата міської ради» для студентів Університету Ушинського

Екскурсія студентів Університету Ушинського до Художнього музею.

Вітаємо випускницю спеціальності 073 Менеджмент КВАСОКОВУ ГАННУ з перемогою у Всеукраїнському конкурсі ПЕДАГОГІЧНИЙ ОСКАР – 2024

Екскурсія студентів Університету Ушинського Одеською кіностудією

Зустріч студентів спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування з Уповноваженою Верховної ради України в Одеській області

Результати І туру всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт зі спеціальностей 281 «Публічне управління та адміністрування» та 073 «Менеджмент»

Участь студентів спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування в засіданні постійної комісії Одеської міської ради з питань планування, бюджету і фінансів

Міжнародна академічна мобільність у Грузинському технічному університеті (м. Тбілісі)

Заходи тижня доброчесності на кафедрі освітнього менеджменту та публічного управління

Круглий стіл «Академічна доброчесність в освітньому середовищі»

Гостьова лекція «Зростання ролі територіальних громад у формуванні фінансового простору України в умовах децентралізації влади» для здобувачів освіти спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування

Круглий стіл «Академічна доброчесність в освітньому середовищі»

Про захист виробничої (управлінської) практики зі спеціальності 073 Менеджмент ОПП «Управління закладом освіти»

Практика студентів спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування в органах влади Одещини

Партнерство з департаментом культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради

Екскурсія студентів до історико-краєзнавчого музею

Студенти ННІ ПМНІМ усіх спеціальностей долучилися до вебінару «Запобігання та протидія академічному плагіату при написанні наукових робіт»
Зустріч студентів – управлінців з головою Одеської організації Національної спілки журналістів України

Вебінар «Цифрові технології та інструменти відкритої науки для виконання наукового дослідження»

Випуск публічних службовців в Університеті Ушинського

Короткостроковий курс неформальної освіти студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Студенти-управлінці Одеси та Ужгорода обговорили питання децентралізації в Україні

Міжуніверситетський методологічний семінар «Як організуватися і написати наукову роботу»

Заходи тижня доброчесності для майбутніх управлінців

Обговорення підсумків практики у Приморській районній адміністрації

Випуск магістрів з менеджменту в університеті Ушинського

Гостьова лекція для магістрантів з менеджменту

Захист магістрів з менеджменту в Університеті Ушинського

Круглий стіл «Інформаційний бібліотечний простір та його використання під час виконання наукового дослідження» для студентів спеціальностей «Менеджмент» і «Публічне управління та адміністрування»

Семінар-практикум на тему «Стратегія проєктування розвитку сучасного закладу загальної середньої освіти».

Тривають регіональні студії майбутніх державних службовців

Перший випуск бакалаврів спеціальності «публічне управління та адміністрування»

Міжнародний круглий стіл «Інтернаціоналізація навчання з питань публічного управління та адміністрування з транснаціональною перспективою»

В Університеті Ушинського відбувся онлайн-семінар для керівників та фахівців публічної служби

Участь в атестації докторів філософії в Грузинському технічному університеті

Круглий стіл з медіаграмотності для майбутніх державних службовців

Семінар для студентів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» щодо захисту бакалаврських робіт

Підписано договір про співпрацю з Грузинським технічним університетом

Студенти спеціальності «Публічне управління та адміністрування» розпочали практику в органах влади

«Громадянська освіта в сфері публічних закупівель»: експертне обговорення в Університеті Ушинського

День відкритих дверей у Департаменті освіти та науки Одеської міської ради

Доповідь професора Університета Ушинського в Ташкентському державному економічному університеті

Стажування студентів спеціальності 073 Менеджмент в Управлінні Державної служби якості освіти Одеської області

Гостьова лекція з публічного адміністрування для здобувачів Ужгородського національного університету

Участь в експертній нараді

Гостьова лекція професора Ужгородського національного університету для здобувачів спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування

Гостьова лекція для здобувачів освіти спеціальності 073 «Менеджмент»

Студентів Університету Ушинського нагороджено за участь у муніципальному проєкті «Школа Громадського Бюджету»

Онлайн-лекція для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Відбулася гостьова лекція на кафедрі освітнього менеджменту та публічного управління

Виробнича практика здобувачів спеціальності «Публічне управління та адміністрування»

Візит до бібліотеки Університету Ушинського студентів спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування

Гостьова лекція для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Забезпечено академічну мобільність студентів спеціальності 073 Менеджмент (Управління закладом освіти)

Участь у тренінгах з розробки тестових завдань для проведення ЄДКІ зі спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Онлайн-семінар «Управління якістю освіти США (штат Каліфорнія)»

Запрошуємо на онлайн-семінар «УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ США (ШТАТ КАЛІФОРНІЯ)» на платформі «ZOOM»

Гостьове заняття «Управління людськими ресурсами та публічними фінансами. Гендерний аспект»

Гостьова лекція «Розвиток механізмів владно-громадської взаємодії як чинник ефективного публічного врядування»

Продовжується діяльність Регіональної платформи випускаючих кафедр з підготовки службовців органів публічної влади

Бінарне заняття для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Захист управлінської практики зі сп.073 Менеджмент, ОПП "Управління закладом освіти

Участь в теоретико-методологічному семінарі «Проблеми визначення об'єкту та предмету дослідження в дисертаційних роботах та НДР»

Онлайн-семінар «Фінансова автономія закладів освіти: переваги та ризики»

Захист виробничої практики студентами спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Майбутні державні службовці обговорюють хід проходження виробничої практики

Семінар «Державна освітня політика України»

«Одеса – мій дім. Збережемо довкілля заради життя»

Онлайн лекція «Коучинг конфліктів і медіація у суспільстві та бізнесі»

Здобувачку Університету Ушинського нагороджено за участь у муніципальному проєкті «Школа Громадського Бюджету»

Онлайн-семінар «Організація мультипрофільного навчання: виклики сьогодення

Літо 2020 в ліцеї «Пріоритет» розпочалося навчанням для вчителів.

Круглий стіл «П'ять років децентралізації: озирнутися для руху уперед»

"Організація мультипрофільного навчання: Виклики сьогодення"

26 травня 2020 року в межах Фестивалю науки, що цьогоріч присвячено не лише святкуванню Дня науки, а й 25-річчю ОРІДУ НАДУ, було обговорено проблемні питання формування та сучасного стану реалізації політики децентралізації в Україні в ході Круглого столу «П'ять років децентралізації: озирнутися для руху уперед»

Онлайн-школа педагогічної майстерності для викладачів університету

Онлайн-семінар «УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ ТА ВИКЛИКАМИ У СУЧАСНОМУ ЗАКЛАДІ ОСВІТИ»

Круглий стіл «Проблемні питання формування та реалізації політики децентралізації в Україні» 26 травня 2020 року

Опитування студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти в межах проведення «Тижня якості освіти»

Випуск магістрів спеціальності «Менеджмент»

Відбувся випуск магістрів спеціальності «Менеджмент»

Університетом Ушинського укладено меморандум про співпрацю з департаментом освіти та науки одеської міської ради

Виїзний семінар «Актуальні питання адміністрування зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти у 2020 році»

В Університеті Ушинського проведено «круглий стіл»

Випуск слухачів курсів підвищення кваліфікації зі спеціальності 073 Менеджмент, спеціалізації «Управління закладами загальної середньої освіти»

Студенти магістратури спеціальності «Менеджмент» (Управління закладом освіти) взяли участь у виїзному семінарі-практикумі

Семінар-практикум для менеджерів освіти «Заклад дошкільної освіти і школа: наступність як ключовий елемент взаємозв'язку»

Робоча зустріч керівників сфери освіти Саратського району і кафедри освітнього менеджменту та публічного управління

В Університеті Ушинського опановують сучасні технології управління закладами освіти

Випуск магістрів спеціальності «Менеджмент»

Проект «Муниципальный дом ремесел». С 2019 года научное консультирование управленческих аспектов проэкта осуществляет кафедра образовательного менеджмента и публичного управления Южноукраинского государственного педагогического университета имени К.Д.Ушинского. 

Публічний захист магістерських робіт

Семінар-тренінг «Формування кредиту довіри до публічної особистості»

В УНІВЕРСИТЕТІ УШИНСЬКОГО презентовано курс з електронного урядування

Семінар-тренінг для адміністрацій провідних закладів середньої освіти регіону «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: СТВОРЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ»

Підписано Угоду про співпрацю між Університетом Ушинського та Одеським регіональним інститутом державного управління

Семінар «Інноваційні підходи до організації навчально-виховної діяльності в сучасних освітніх закладах»

Семінар-практикум «Сучасні форми підвищення педагогічної майстерності вчителів ЗНЗ м. Чорноморська у міжкурсовий період» для студентів магістратури спеціальності «Менеджмент»

Відбувся випуск студентів магістратури спеціальності «Управління навчальним закладом

Фахівець із публічного управління та адміністрування (у галузі освіти)

Виїзні семінари для студентів магістратури спеціальності «Управління навчальним закладом»

Міжнародна науково-практична конференція «Східне партнерство в сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті»

Науково-методичний семінар «Педагогічні інновації в інклюзивній освіті»

02 квітня 2015 року в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті 

Виїзний семінар менеджерів освіти на базі Одеської спеціалізованої школи-інтернату № 2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови, яка є базою міжнародного пілотного соціально-педагогічного проекту «Школа XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства».


Участь у проєктах

Німецькою службою академічних обмінів (DAAD) було проведено тренінгові сесію

Проєкт «Норвегія-Україна».

Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему» (NAPUSS) «Професійна перепідготовка військовослужбовців, ветеранів та членів їхніх сімей в Україні»

Eastern Partnership in Pedagogical Innovations in Inclusive Education

530417-TEMPUS-1-2012-1-DE- TEMPUS-SMHES

Східне партнерство у сфері педагогічних інновацій в інклюзивній освіті

Тривалість проекту: 15 жовтня 2012 року – 14 жовтня 2015 року.

2017-2018 Проект «Основы медиация»

2018-2019 проект «Создание Бюро медиация»

2019-2020 проект «Конфликтний коучинг»

Ссылка на проект на сайте проекта «Конфликтний коучинг»

2017-2018 р. - міжнародний проект DAAD «Основи медіації»

2018-2019 р. - міжнародний проект DAAD «Створення Бюро медіації»

2019-2020 р. - міжнародний проект DAAD «Конфлікт-коучінг, розповсюдження процедур медіативного діалогу» (Проект – ID: 57523748)


Виїзні заняття

Виїзний семінар «Актуальні питання адміністрування зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти у 2020 році»

Студенти магістратури спеціальності «Менеджмент» (Управління закладом освіти) взяли участь у виїзному семінарі-практикумі

Семінар-практикум для менеджерів освіти «Заклад дошкільної освіти і школа: наступність як ключовий елемент взаємозв'язку»

Семінар-практикум «Сучасні форми підвищення педагогічної майстерності вчителів ЗНЗ м. Чорноморська у міжкурсовий період» для студентів магістратури спеціальності «Менеджмент»

Виїзні семінари для студентів магістратури спеціальності «Управління навчальним закладом»

Науково-методичний семінар «Педагогічні інновації в інклюзивній освіті» 02 квітня 2015 року в Ізмаїльському державному гуманітарному університеті

Виїзний семінар менеджерів освітина базі Одеської спеціалізованої школи-інтернату No 2 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням англійської мови, яка є базою міжнародного пілотного соціально-педагогічного проекту «Школа XXI століття: зміни в контексті розвитку інформаційного суспільства».


Асоціація випускників

Списки випускників спеціальності 073 Менеджмент

pdf
Facebook сторінка асоціації випускників fb


Для студентів

Студентське самоврядування

Розклади та графіки освітнього процесу

073 Менеджмент

281 Публічне управління та адміністрування

Графік консультацій викладачів кафедри

Академічна доброчесність

Безпека освітнього середовища

1. Освiтнiй процес на перiод карантину

2. Протидія булінгу

Перелік тем для написання:

1) курсових робіт зі спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування

2) випускних кваліфікаційних робіт зі спеціальності 281 Публічне управління та адміністрування

Путівник студента

Loading...


Контакти

Гарант освітньої програми Публічне управління та адміністрування

Долженков Олег Олександрович

телефон: 050-333-84-22

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Гарант освітньої програми Управління закладом освіти

Черненко Наталія Миколаївна

телефон: 063-265-12-49

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Пустая синяя полоска

© 2025 Університет Ушинського
kaisar89 mahjong ways 2 mode scatterbel freespin mahjong wayslink mahjong wins pragmaticuraian pola gacor mahjongbudiman jackpot gede di mahjongfaktor penting spin mahjongkecepatan kontrol mas aris main mahjongreferensi taktik mahjong ways 2kaisar89pinbet76kompas761913 mahjong cepat kaya1914 mahjong menang besar1915 mahjong spin sekali1916 mahjong kok jadi ginijalan menuju jackpot mahjong wins 3sensasi cuan ngalir mahjong winskemenangan terbukti jelas mahjong ways 2pola kemenangan rahasia mahjong ways 2kemenangan menantimu di mahjong ways dan mahjong wins 3jalan pintas menang spektakuler mahjong ways 3mesin cetak cuan mahjong winsgame seru cuan tumpah mahjong wins 3main mahjong wins black scatterkekuatan dadu mahjong ways 2main mahjong dompet makin beratcuan ngalir tanpa henti mahjong ways 2jackpot menggoda mahjong wayspanen cuan beruntun mahjong ways 2kisah fahmi trik sweet bonanza rutin kirim uang orang tuaformula pola spiral mahjong ways 2 perkalian x2000algoritma mahjong ways ramadan lebih stabil dan gacorheylink macauklubheylink asiaklubheylink hksbetheylink kapten76heylink mpoxoheylink garuda76garuda76asiaklubmacauklubrawit303amp rawit303ABC1131mpoxlABC1131 AMP