Живодайним джерелом розвитку мовлення дітей дошкільного віку, формування їхньої моралі, успішної соціалізації, патріотичного виховання є усна народна творчість.Класичний зразок фольклору - казка, стародавній знак усної народної творчості. В українській казці закладено величезний естетичний потенціал, що виявляється в яскравому, романтичному зображенні казкового світу, в ідеалізації позитивних героїв, їх повчальності. Колоритна, яскрава мова казок захоплює, викликає в уяві дітей чудові образи, пробуджує фантазію.
Щоб підготуватися до залучення дітей дошкільного віку до сприймання народної казки, студенти 2-го та 3-го курсів на заняттях наукового гуртка «Психолого-педагогічний супровід організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку», що функціонує на кафедрі теорії і методики дошкільної освіти, поглиблюють свої знання через аналіз змісту, ідеї, художньої форми, засобів виразності українських народних казок, глибше пізнають народну мудрість через дослідження соціально-побутових та чарівних казок.