07 березня 2024 року кафедрою сімейної та спеціальної педагогіки і психології було проведено круглий стіл на тему: «Академічна доброчесність: проблеми реалізації та відповідальність».
Виголосила вступне слово декан факультету дошкільної педагогіки та психології, доктор психологічних наук, професор Олена Булгакова, яка зазначила важливість дотримання академічної доброчесності.
Модератором даного заходу виступила завідувачка кафедри сімейної та спеціальної педагогіки і психології, кандидат психологічних наук, доцент Олена Бабчук, яка привітала усіх присутніх та ознайомила з планом роботи круглого столу.
Однією з ключових складових внутрішньої системи забезпечення якості у закладах вищої освіти є університетська система забезпечення академічної доброчесності, яка визначає загальноприйняті світовою спільнотою стандарти здійснення освітньої та наукової діяльності здобувачами вищої освіти і співробітниками університету й створює середовище нульової терпимості до порушень академічної доброчесності та етики академічних взаємовідносин.
Спікерами даного заходу виступили доценти кафедри сімейної та спеціальної педагогіки і психології: кандидат педагогічних наук, доцент Ганна Кавиліна, з темою: «Поняття «Академічна доброчесність»; кандидат психологічних наук, доцент Наталія Кримова з темою: «Принципи академічної доброчесності»; кандидат педагогічних наук, доцент Вікторія Сторож з темою:
«Дотримання академічної доброчесності. Види порушень академічної доброчесності»; кандидат педагогічних наук, доцент Вероніка Ковиліна з темою: «Види академічної відповідальності».
Здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти факультету дошкільної педагогіки та психології взяли активну участь в обговоренні та виступили з докладами та роздумами: Марія Шевченко розкрила питання академічної доброчесності як складової суспільства. Оксана Шкурка виступила з проблемами реалізації академічної доброчесності. Галина Безпрозвана, окреслила питання академічної доброчесності: стратегії подолання викликів та забезпечення чесності.
А також здобувачі другого (магістерського) рівня Ірина Корибут та Людмила Дулапчі торкнулися психологічного аспекту академічної доброчесності: засади, недоліки та способи вдосконалення. І на останок, з роздумами на тему «Академічно доброчесне суспільство: що я можу для цього зробити?» виступила Дарина Капліста.
Велика вдячність всім за змогу зустрітися сьогодні і обговорити дуже важливе питання академічної доброчесності.