26 квітня 2024 року з ініціативи гаранта освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Практична психологія в закладах дошкільної освіти» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти, докторки педагогічних наук, професорки, завідувачки кафедри теорії та методики дошкільної освіти Людмили Березовської відбулося обговорення освітньо-професійної програми зі стейкголдерами та роботодавцями. У ході онлайн-зустрічі Людмила Іванівна наголосила на важливості співпраці наукової спільноти зі стейкголдерами, щодо удосконалення змісту освітньо-професійної програми, забезпечення її відповідності до вимог сьогодення.
В обговоренні програми брали участь члени робочої групи: докторка педагогічних наук, професорка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Університету Ушинського, академік НАПН України Алла Богуш; докторка психологічних наук, професорка, декан факультету дошкільної педагогіки та психології Університету Ушинського Олена Булгакова; здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Практична психологія в закладах дошкільної освіти» Університету Ушинського Дарина Капліста.
Гарант освітньо-професійної програми Людмила Березовська презентувала присутнім освітньо-професійну програму, розкрила мету, зміст, умови реалізації та очікувані програмні результати.
Директорка Комунального закладу «Одеський педагогічний фаховий коледж», Ольга Бєляк відзначила, що зміст освітньої програми підтверджує заявлений розробниками акцент на підготовці конкурентоздатних фахівців, спроможних здійснювати науково-педагогічну, організаційну, психологічну та інноваційну діяльність у закладах дошкільної освіти, що характеризується невизначеністю умов і вимог; висловила слушні міркування щодо введення актуальних в умовах реформування освіти вибіркових компонент.
Віра Сучок, директорка комунального закладу дошкільної освіти (ясла – садок) №4 «Казка» Южненської міської ради Одеського району Одеської області, наголосила на актуальності інклюзивної освіти та запропонувала ввести в освітню програму обов’язкову дисципліну «Інклюзія в закладах дошкільної освіти».
В обговоренні програми брала участь докторка педагогічних наук, доцентка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Руслана Найда, яка відзначила, що запропонований перелік навчальних дисциплін забезпечує формування професійних компетентностей у здобувачів вищої освіти освітнього рівня магістр зі спеціальності 012 Дошкільна освіта, а такі освітні компоненти як: «Методологія та організація наукових досліджень», «Педагогіка і психологія вищої освіти», «Технології викладання фахових методик дошкільної освіти» відповідають вимогам професійного стандарту «Викладач дошкільної педагогіки та психології».
Підсумовуючи результати онлайн-зустрічі, декан факультету Олена Булгакова, подякувала присутнім за плідну роботу та висловила впевненість у тому, що освітньо-професійна програма «Дошкільна освіта. Практична психологія в закладах дошкільної освіти» за другим (магістерським) рівнем вищої освіти є актуальною, затребуваною на ринку праці та сприяє підготовці професіоналів у галузі дошкільної освіти.