10 травня 2024 р. зі здобувачами заочної форми навчання, другого (магістерського) рівня вищої освіти, освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта. Практична психологія в закладах дошкільної освіти» в онлайн форматі було проведено захист виробничої (асистентської) практики.На захисті були присутні завідувачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти Університету Ушинского, д.п.н., проф. Людмила Березовська, д.п.н., доц. Руслана Найда, керівник практики факультету дошкільної педагогіки та психології Університету Ушинського Марія Савченкова.
Процес підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти надає їм можливість здійснювати викладацьку діяльність у закладах вищої та фахової передвищої освіти. З огляду на це, у підготовці магістрів до професійної діяльності особливе місце займає асистентська практика, яка є одним з механізмів формування особистісних якостей і ціннісних настанов на професійно-педагогічну діяльність.
Під час практики студенти отримали змогу спробувати свої сили у ролі викладачів, провели лекційні, практичні заняття, виховні заходи зі здобувачами освіти, долучалися до організації наукової роботи кафедри.
Під час зустрічі здобувачі поділилися враженнями про результати проходження виробничої (асистентської) практики. У своїх доповідях студенти-практиканти зазначили, що практика надала їм можливість спробувати себе у ролі викладача, навчилися оцінювати, аналізувати та проводити заняття відповідно до сучасних вимог. Це є чудовою нагодою удосконалити та апробувати на практиці набуті теоретичні знання, виробити практичні уміння та навички.
Із вражень здобувачів освіти від проходження виробничої (асистентської) практики:
«Ми відчули себе у ролі викладача. Це дуже не легка і клопітка праця. Я отримала чудовий досвід та зрозуміла, що робота викладача складна і дуже відповідальна. Потрібно мати підхід до кожного студента, залучати до роботи усю групу, вступати у міжособистісну взаємодію» (Світлана Розумна-Рабдело).
«Я дуже задоволена практикою і для мене це був цікавий, новий досвід. Я працююю вихователькою у ЗДО понад 6 років. Досвід практної рооти з дітьми є, а от зі студентами – ще ні. Під час проходження практики я порівнювала сприйняття дітей та студентів. Зі студентами мені було значно легше працювати (Марія Мельничук).
«Асистентська практика в університеті є набагато складнішою, ніж у ЗДО. Для належної підготовки до лекційних та семінарських занять потрібно витратити багато часу, дібрати такий матеріал, який би зацікавив студентів, правильно його систематизувати та подати студентам (Олена Салагор)
Бажаємо нашим здобувачам освіти успішно реалізувати себе у майбутній професійній діяльності! Дякуємо за позитивні та схвальні відгуки від проходження практики.