19 березня 2025 року на факультеті дошкільної педагогіки та психології Університету Ушинського було проведено круглий стіл на тему «Академічна доброчесність – запорука якісної освіти» за участю здобувачів третього року навчання спеціальності А2 Дошкільна освіта.
У ході заходу докторка психологічних наук, професорка, декан факультету дошкільної педагогіки та психології Університету Ушинського Олена Булгакова звернула увагу здобувачів освіти на фундаментальних принципах академічної доброчесності, зокрема, підкреслила важливість дотримання правил академічного письма, відповідального використання наукових джерел, уникнення плагіату та забезпечення об’єктивності під час оцінювання результатів освітньої діяльності.
Завідувачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, докторка педагогічних наук, професорка Людмила Березовська наголосила на необхідності дотримання норм академічної етики, підкресливши, що академічна доброчесність є невід’ємним складником професійної підготовки майбутніх педагогів.
Викладач-стажист кафедри теорії та методики дошкільної освіти Станіслава Діхтяренко звернула увагу здобувачів освіти на необхідності самостійного виконання завдань, підкресливши значення критичного мислення у процесі опрацювання інформації, наголосила на відповідальності кожного студента за власні освітні досягнення, зазначивши, що «доброчесний підхід до навчання формує не лише професійну компетентність, а й сприяє розвитку особистісних якостей, необхідних для майбутньої педагогічної діяльності».
Учасники круглого столу дискутували про значення академічної доброчесності для професійного розвитку майбутніх фахівців дошкільної освіти, її вплив на якість освіти та роль викладачів у формуванні культури доброчесності серед студентства.
У ході зустрічі студенти ділилися власним досвідом, висловлювали думки щодо викликів, з якими зустрічаються в освітньому процесі, пропонували ефективні способи їх подолання. Захід сприяв поглибленню розуміння здобувачами освіти важливості академічної доброчесності та усвідомленню її ролі у становленні компетентних і відповідальних педагогів.