21 травня 2025 року здобувачі третього курсу спеціальності 012 «Дошкільна освіта» презентували результати курсових досліджень із фахових методик. Захист відбувся в атмосфері наукової зацікавленості та конструктивного діалогу.
До складу екзаменаційної комісії увійшли докторка педагогічних наук, завідувачка кафедри, професорка Людмила Березовська, докторка педагогічних наук, професорка Руслана Найда, кандидатка педагогічних наук, доцентка Ірина Попова. Члени комісії відзначили високий рівень підготовки здобувачів освіти, їхню обізнаність із сучасними тенденціями розвитку дошкільної освіти, уміння логічно, аргументовано та ґрунтовно презентувати результати наукових досліджень.
а захисті була присутня декан факультету дошкільної педагогіки та психології Університету Ушинського, докторка психологічних наук, професорка Олена Булгакова. Олена Юріївна привітала студентів із важливою подією в їхньому професійному становленні, побажала подальших наукових звершень, натхнення, віри у власні сили та нестримного прагнення до самореалізації та самовдосконалення у майбутній професії.
Особливу зацікавленість викликала тематика представлених досліджень, адже курсові роботи вирізнялися різноманіттям і змістовністю. Вони охоплювали як традиційні, так і інноваційні аспекти методики навчання дітей дошкільного віку. Зокрема, дослідницький інтерес здобувачів освіти був зосереджений на таких питаннях, як формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку, розвиток емоційного інтелекту засобами казкотерапії, організація сенсорно-пізнавального середовища в умовах закладу дошкільної освіти, використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні логіко-математичних уявлень тощо.
Кожна курсова робота вирізнялася чітко сформульованою метою, обґрунтованою актуальністю обраної теми, високим рівнем теоретичної підготовки та практичною спрямованістю. Значна увага приділялася аналізу педагогічних умов, визначенню ефективних форм і методів організації освітнього процесу в ЗДО, ролі виховательки, здатної впроваджувати компетентнісний підхід у роботі з дітьми дошкільного віку.
Представлені дослідження стали переконливим свідченням сформованості у здобувачів освіти здатності до наукового аналізу, критичного мислення, застосування теоретичних знань у практичній діяльності відповідно до сучасних викликів та потреб дошкільної освіти.