З приємністю взяли участь у Міжнародній конференції "Modern Approaches in Speech Therapy and Psychopedagogical Counseling", яка проходила 23–25 травня 2025 року на базі Трансільванського університету в місті Брашов (Румунія). Захід став важливою науковою подією, що сприяла активному обміну досвідом, науковими ідеями та інноваційними практиками у сферах логопедії та психолого-педагогічного консультування.
Університет Ушинського вже другий рік поспіль виступає співорганізатором цього міжнародного форуму, що свідчить про його активну участь у розвитку міжкультурного академічного діалогу. Цьогоріч Університет представляли декан факультету дошкільної педагогіки та психології, докторка психологічних наук, професорка Олена Булгакова; завідувачка кафедри теорії та методики дошкільної освіти, докторка педагогічних наук, професорка Людмила Березовська; а також аспірантка кафедри психології Таїсія Бєляєвська.
Під час конференції були порушені актуальні психолого-педагогічні та логопедичні проблеми сучасної системи освіти. Учасники зосередили увагу на сучасних викликах, що постають перед фахівцями в процесі забезпечення психічного благополуччя дітей, розвитку їхньої особистості та мовленнєвої компетентності. Обговорювалися питання ефективної взаємодії педагогів, психологів і логопедів, значення міждисциплінарного підходу у підтримці дітей з особливими освітніми потребами, а також впровадження новітніх методик корекційно-розвивальної роботи в освітньому середовищі.
Особливої цінності заходу надали практико-зорієнтовані формати роботи – майстер-класи, воркшопи та інтерактивні сесії, під час яких було представлено ефективні техніки психоемоційної підтримки, сучасні підходи до розвитку мовлення, стратегії побудови партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу. Олена Булгакова та Людмила Березовська не лише долучилися до наукових дискусій, але брали участь у роботі практичних сесій, що дало змогу поглибити професійні компетентності та перейняти цінний досвід європейських колег.
Конференція стала простором для осмислення трансформаційних процесів у сучасній освіті та пошуку шляхів їх ефективного й гармонійного втілення.