27 травня викладачем кафедри теорії та методики дошкільної освіти А. Просенюк було організовано науковий семінар з теми «Інтерактивні методи у професійній діяльності вихователя». До роботи наукового семінару було залучено студентів ОПП 012 Дошкільна освіта. Семінар пройшов під гаслом античних мислителів «Коли я передаю знання іншим – я стаю майстром». Викладач акцентувала на необхідності включення в освітньо-виховний процес інноваційних методів і технологій роботи з дітьми дошкільного віку. Студентам було запропоновано ряд практичних завдань покликаних встановити ефективну комунікативну взаємодію з дітьми, батьками, колегами по роботі. У процесі роботи було розглянуто кейс метод (case method) на вирішення конфліктних ситуацій.
Тематика семінару виявилася настільки цікавою для учасників, що велися жваві дискусії, обмін досвідом. На завершення доповідач зробила висновок, що актуальною проблемою в ЗДО є поєднання традиційних методів і підходів з новітніми тенденціями в освіті, що підвищить й активізує пізнавальну діяльність дітей, зробить процес навчання більш успішним й результативним.