20 вересня 2024 року на базі Інституту міжнародного співробітництва та освіти Харбінського інженерного університету було проведено робочу зустріч із представниками Інституту Конфуція з китайського боку. В обговоренні складних питань реалізації освітнього процесу в Університеті Ушинського під час військових дій взяли участь директор Інституту міжнародного співробітництва й освіти Харбінського інженерного університету Дін Сюечжун і директор Інституту міжнародного співробітництва та освіти Лю Шушен. Фокусом дискусії стала процедура запровадження академічних програм «1 + 3» і «2 + 2» за бакалаврським рівнем та накопичувальної системи опанування дисциплін фізико-математичного напряму китайською мовою. На зустрічі були присутні студенти Університету Ушинського, які отримали стипендії на участь у програмах академічної мобільності за успішне опанування китайської мови. Стипендіати ділилися позитивними враженнями стосовно вивчення китайської мови та участі в освітньо-культурних заходах «Інституту Конфуція».
Наступним пунктом програми була участь Г. В. Музиченко та директорки Одеського ліцею №117 Н. В. Стаценко у форумі, присвяченому глобальним питанням освіти й виховання молоді. Ганна Музиченко ознайомила китайських освітян зі змістом українських ОП у галузі соціально-гуманітарних наук та основними напрямами наукових досліджень Університету Ушинського в сфері суспільних і філософських наук. Особливий інтерес китайської сторони становили можливості для проведення спільних порівняльних досліджень моделей модернізації держави в політичній, економічній, ідеологічній сферах.
Наталя Стаценко презентувала мету і завдання патріотичного виховання в закладах середньої освіти, зокрема в НУШ, середній та старшій школах. Директорка навела приклади популярних в Одеському ліцеї №117 виховних заходів, що посилюють громадянську позицію школярів щодо патріотичного ставлення до батьківщини, культури, традицій України.
По завершенню заходу китайські та українські колеги долучилися до конструктивного обговорення порушених питань та визначили вектори подальшої співпраці в галузі соціально-гуманітарних наук.