4 грудня 2025 року у межах наукового гуртка “Навчання корейської мови у контексті мультимодального підходу” в онлайн-форматі було проведено студентський круглий стіл, присвячений обговоренню актуальних питань, що відповідають науковій темі кафедри германських і східних мов та методики їх навчання: “Мультимодальність у функціонуванні та викладанні іноземних мов”. Метою заходу стало поглиблення теоретичних знань студентів та розвиток їхніх дослідницьких компетентностей.
У роботі круглого столу долучилися студенти, які навчаються за спеціальністю/спеціалізацію А4.029 Інші мови (корейська) та зарубіжна література. Майбутні вчителі корейської мови представили результати власних наукових досліджень, виконаних у межах діяльності наукового гуртка, а саме мінідослідження щодо використання мультимодальних ресурсів у навчанні корейської мови. Особливу увагу було акцентовано на дидактичні можливості використання відеоконтенту, цифрових платформ, візуальних матеріалів та інших мультимедійних інструментів. Студенти обговорювали виклики інтеграції мультимодальності в освітній процес і пропонували шляхи їх подолання, демонстрували авторські вправи, презентації, створені на основі мультимодального підходу, а також брали участь у фаховій дискусії щодо ефективності сучасних освітніх технологій у формуванні комунікативної та лінгвокраїнознавчої компетентності учнів.
Проведення круглого столу сприяло розвитку у студентів навичок академічного мовлення, уміння презентувати та захищати власні дослідницькі ідеї, працювати з науковими джерелами, а також поглибило їхнє розуміння ролі мультимодальності у сучасному викладанні корейської мови.

4 грудня 2025 року у межах наукового гуртка “Навчання корейської мови у контексті мультимодального підходу” в онлайн-форматі було проведено студентський круглий стіл, присвячений обговоренню актуальних питань, що відповідають науковій темі кафедри германських і східних мов та методики їх навчання: “Мультимодальність у функціонуванні та викладанні іноземних мов”. Метою заходу стало поглиблення теоретичних знань студентів та розвиток їхніх дослідницьких компетентностей.